IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zine gemaakt over lucide dromen Volgende pagina
Piebe
Usericon van Piebe
Posted 13-11-2009 13:06 by Piebe Wijzig reactieProfiel van PiebeQuote dit berichthttp://jaggedvisionszine.wordpress.com/

Mijn tweede issue van Jagged Visions Zine gaat over lucide dromen, daarom post ik mijn topic ff binnen deze categorie. Ik heb een artikel geschreven over mijn eigen ervaringen met lucide dromen, maar ook met slaapverlammingen en voorspellende dromen. Verder is er in het zine een interview van meer dan 10 bladzijden met Dwid Hellion (Integrity, Psywarfare, Roses Never Fade) over lucide dromen, geestervaringen, andere psychic dingen en het kwaad. Verder zijn er nog interviews met trashmetalcore band Pulling Teeth uit Baltimore, Heavy Metal band Seringai uit Indonesie en noizepunkers Adolf Butler uit Nederland. Inclusief verzendkosten kost het 3.80 euro, paypal mogelijk. Als je geinteresseerd bent moet je ff een mailtje droppen:
jaggedvisionszine at gmail dot com




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-11-2009 13:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gewoon geen drugs meer gebruiken, dan gaat het vast over.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-11-2009 13:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 13-11-2009 13:35 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik droomde gister over het herstel van de wereldeconomie.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2009 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En de recessie is voorbij staat in de krant!


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 13-11-2009 13:43 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

De maan is van kaas

staat in de krant

[Dit bericht is gewijzigd door Alterprince op 13-11-2009 13:43]


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 13-11-2009 18:18 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Coole zine,voor de stoere metalheads hier niet interessant genoeg natuurlijk want het gaat niet over neuken met geiten,rondlopen in een bos met je moeders make up op, kruizen onder pissen, kruizen onder schijten,aan een jezus beeld zitten,als dat niet in je zine staat is het niet cool genoeg. Sorry man.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 13-11-2009 18:26 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 18:18 schreef Kaaskop het volgende:
Coole zine,voor de stoere metalheads hier niet interessant genoeg natuurlijk want het gaat niet over neuken met geiten,rondlopen in een bos met je moeders make up op, kruizen onder pissen, kruizen onder schijten,aan een jezus beeld zitten,als dat niet in je zine staat is het niet cool genoeg. Sorry man.

Ah, de gemiddelde blackmetalfan in een notendop.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 13-11-2009 18:27 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 18:26 schreef Dentz het volgende:
Ah, de gemiddelde blackmetalfan in een notendop.
hehe jij snapt m.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2009 18:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 13:06 schreef Piebe het volgende:
trashmetalcore





Bareuh...


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 13-11-2009 18:28 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Ja, want iedereen die hierboven poste is een blekkie natuurlijk.


Wil je muilperen?


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 13-11-2009 18:30 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Nee, maar daar ging het niet om, man, hehe weet je zelf ook wel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 0:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2009 18:18 schreef Kaaskop het volgende:
Coole zine,voor de stoere metalheads hier niet interessant genoeg natuurlijk want het gaat niet over neuken met geiten,rondlopen in een bos met je moeders make up op, kruizen onder pissen, kruizen onder schijten,aan een jezus beeld zitten,als dat niet in je zine staat is het niet cool genoeg. Sorry man.

Nee, al dat wazige hippiegelul snijdt hout...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 0:28 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Als het je ding niet is moet je het dan maar meteen belachelijk maken?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-11-2009 0:35 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:26 schreef bastianus het volgende:
Nee, al dat wazige hippiegelul snijdt hout...


Hoe is 't met je kaboutertjes?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 0:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:35 schreef Psychonaut het volgende:
Hoe is 't met je kaboutertjes?

Da's reƫel. Voor mij althans.
quote:
Op 14 november 2009 0:28 schreef Kaaskop het volgende:
Als het je ding niet is moet je het dan maar meteen belachelijk maken?

Ik moet niks. Maar vind het wel leuk om te doen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 0:37 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

Jammer.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 0:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:37 schreef Kaaskop het volgende:
Jammer.

Ja, en ongeveer net zo kort door de bocht als jouw reactie over "stoere metalheads".


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-11-2009 0:45 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Pfoe, dit topic is helaas verneukt. Jammer weer.
Snap niet waarom men meteen spastisch wordt als het een beetje buiten den normale referentie kader valt. Ach ja.

Lucide dromen heb ik zelf voornamelijk alleen toen ik jong was gehad (helaas) maar ik vind het fenomeen dromen an sich al heel interessant. Zou best kunnen dat je 1 dezer dagen een mail van me ontvangt.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 0:45 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:45 schreef bastianus het volgende:
Ja, en ongeveer net zo kort door de bocht als jouw reactie over "stoere metalheads".
Oh gaan we het zo spelen...JIJ begon, met kinderachtig doen, bastianus!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 0:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:45 schreef Kaaskop het volgende:
Oh gaan we het zo spelen...JIJ begon, met kinderachtig doen, bastianus!

Ik doe niet kinderachtig, ik BEN kinderachtig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kaaskop
Usericon van Kaaskop
Posted 14-11-2009 0:47 by Kaaskop Wijzig reactieProfiel van KaaskopQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:45 schreef Mottighaerd het volgende:
Pfoe, dit topic is helaas verneukt. Jammer weer.
Snap niet waarom men meteen spastisch wordt als het een beetje buiten den normale referentie kader valt. Ach ja.

Lucide dromen heb ik zelf voornamelijk alleen toen ik jong was gehad (helaas) maar ik vind het fenomeen dromen an sich al heel interessant. Zou best kunnen dat je 1 dezer dagen een mail van me ontvangt.

Snapte ik dus ook niet, jammer dat de rest van de lui het weer nodig vond t te verneuken.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-11-2009 0:47 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Rot op! Jullie sneeuwen mn NORMALE rectie onder kinders

[Edit: Ho, weer eens te vroeg]

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 14-11-2009 0:48]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 0:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

[/Volwassen modus]
Nu vooruit, ik heb eens opgezocht wat lucide dromen zijn. Ik heb vaak dat ik mijn dromen kan sturen. Dan wil ik weten hoe e.e.a. afloopt. De pest is dan alleen dat ik vaak toch wakker word. Vette teleurstelling is dat dan.
Dergelijke dromen heb ik meestal als ik heel druk ben geweest of als ik in mijn verleden heb lopen graven. Wel beklemmend dat je dan zaken overkomen in je droom, dat je weet dat je droomt, en dat je dan niks kunt doen om het tegen te houden, terwijl je weet dat het niet echt is. Ik denk dat het met verstopte angsten o.i.d. heeft te maken, dingen die je bij bewustzijn uit kan sluiten maar niet kan stoppen op een ander bewustzijnsniveau. Bij mij helpt het vaak als ik die dingen rationaliseer of opschrijf, dan kan ik de rust vinden om dingen te plaatsen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-11-2009 0:58 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Waarom heb je eigenlijk het idee dat het over verstopte angsten gaat?

De weinige keren dat het mij gebeurd (toevallig een heel klein stukje afgelopen nacht maar het was heel flinterdun) is het meestal net zo bizar als mijn normale dromen zijn.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-11-2009 1:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2009 0:58 schreef Mottighaerd het volgende:
Waarom heb je eigenlijk het idee dat het over verstopte angsten gaat?

De weinige keren dat het mij gebeurd (toevallig een heel klein stukje afgelopen nacht maar het was heel flinterdun) is het meestal net zo bizar als mijn normale dromen zijn.


Omdat mijn dromen niet bizar zijn, maar heel realistisch. En er gebeuren dan dingen die ik niet wil, waar ik geen controle over heb. En de controle verliezen over zaken vind ik vaak eng. Na afloop van zo'n droom weet ik ook altijd precies wat er gebeurd is. Maar ik ben ook altijd meteen helemaal wakker zodra ik mijn ogen open doe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen