|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb een dean ml-x met erg irri uitstekende punten, erger dan een warlock dus same shit here Je moeder. |
|
Burning the witches Ik, Wil Schuurman |
|
de andere gitarist uit mn band heeft een Dean ML X en een koffer....daar past mn Warlock niet in |
|
hmz vaag, dacht dat de dean mlx meer uitstak... Je moeder. |
|
nope.... maar ik zou wel voor je kunnen vragen waar hij die koffer vandaanheeft? |
|
graag Je moeder. |
|
bc rich is mooi om te zien maar niet echt handig om ergens in te stoppen . Die koffers zijn idd erg duur! Kan je niet een kijkje nemen op 2e hands sites of in muziek winkels? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-08-2002 20:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ken wel ene kerel die flightcases bouwt .. |
|
ik heb al rotterdam amsterdam den haag utrecht etc etc elke gitaarwinkel zon beetje geinformeerd. maar nee om er eentje te laten bouwen dat wordt zeker duurder dan zon Coffincase |
|
Ja, goedkoop is het niet (hij is vergeleken met andere flight-case bouiwers wel aardig goedkoop), die koffers zijn gewoon duurder, maar wel gruwelijk stevig. |
|
dan wordt t denk ik zon Coffincase...wel true |
|
quote: Die dingen zijn idd gruwelijk mooi |
|
Karnivoor: hij had die koffer voor die Dean gewoon bij Feedback gekocht |
|
hmm past een beast ook in zo'n coffincase ? en waar kun je deze eigenlijk kopen? of moet je deze bestellen ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb een Warlock bass en kan ook geen koffer vinden.Ik zal hem gewoon zelf maken in flightcase. De coffincase is te vinden op http://www.coffincase.com En de dichtste importeur zit hier: http://www.omegamusic.nl Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
daar zat ik ook net te kijken. Zo'n beast past trouwens niet in zo'n coffin case, maar daar hebben ze apparte cases voor. Wat is eigenlijk steviger, zo'n abs ding of zo'n wood ding? Die nederlandse dealer is trouwens wel goedkoper dan die amerikaanse |
|
ABS is steviger en lichter |
|
quote:Ik vind ze opzich best sneu ... maar deze past wel. |
|
quote:och plets er een hoop stickers op en je ziet't niet meer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ow ff op de fiets springen deze week Je moeder. |
|
heb dus vandaag n fucking dure CoffinCase gekocht, van 151 euro...kom ik thuis... PAST HET NIET gvd die koffer is ontworpen voor die gitaar, doen ze er n kussentje in dat niet past |
|
|
|
Dat kussen zit dat los? Zo ja kan je gewoon aan weerszijden een stukje afsnijden zodanig dat het kussen hoger komt te liggen in de koffer. Zeker aan beide kanten evenveel weghalen want anders ligt je gitaararm schuin. Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
hmm.. vaag? Hebben ze je niet perongeluk de verkeerde gegeven? hier past hij wel precies. En ook is wel te zien dat die andere koffer van binnen net iets anders is. |
|
quote: waar heb je hem eigenlijk gekocht? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |