|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Blof - Dansen aan zee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Asphyx - Death...The Brutal Way Echt hele lekkere plaat dit. Die gaat wel hoog in de jaarlijst komen. |
|
"False to death metal" NP: Liar - Falls of torment |
|
Moody Blues - Nights In White Satin ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
V.E.G.A. - Cocaine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
A storm of light - Forgive us our trespasses |
|
Korn - It's On! |
|
Amesoeurs - Ruines Humaines |
|
|
|
Weltbrand - Radiance of a Thousand Suns |
|
|
|
Thy art is murder - this hole isnt deep enough |
|
De nieuwe Dark Funeral, valt me niet tegen. |
|
Assjack - Cocaine The White Devil come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Het getik van mijn klasgenoten. Straks op de fiets: Forgotten Tomb - weetiknogniet. |
|
quote: Gewoon een peer tussen de ogen dan houden ze wel op. NP: The Devil's Blood |
|
Lita Ford – Scream for me Album: Wicked Wonderland Wat bezielt haar nou? In de jaren ’90 hebben talloze bands (bv. Lynch Mob, Forbidden, Anthrax) haar voorgedaan dat als je als ‘old-school’ artiest opeens gaat proberen heel modern te klinken, je eigenlijk niet anders kunt dan falen. Als je dan ook nog boven de 50 bent en probeert op een trend me te liften die al jaren voorbij is (dit heeft meer weg van Marilyn Manson en Rob Zombie dan van haar eigen oudere werk) ben je al helemaal gedoemd te mislukken. De oude fans zullen teleurgesteld zijn en nieuwe jeugdige zieltjes zal ze er ook niet mee gaan winnen, dus ik hoop dat haar label niet al te veel exemplaren heeft laten drukken. Ik kan me niet voorstellen dat ze bij een eventueel volgend album zo verder gaat. Ze grijpt toch weer terug naar ouderwetse hardrock, of dit was haar laatste stuiptrekking. Aansluitend maar weer Goatwhore opgezet, wat een opluchting. |
|
quote: ik vind bananen toch beter werken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
CD met sinterklaas liedjes... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: En Vandermortels! NP: The Setup - Misanthrope |
|
Keelhaul - Triumphant return to obscurity |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Anthrax - Sound Of White Noise "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |