|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jesu - Opiate The Sun |
|
Inquisition |
|
Squarepusher - Love will tear us apart (joy division cover) Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mijn wekker... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
High Tide - Sea Shanties "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
The Prophecy - Into the Light Aanvankelijk lijkt de combinatie tussen doom/death metal en de cleane zang (een kruising tussen Michael Stipe van REM en Chris Volz van Flaw) een net iets te grote tegenstelling, maar hoe langer ik ’t aanhoor, hoe beter het gaat bevallen. Een beetje van Opeth, Anathema, Antimatter, Swallow the Sun en Runemagick, maar ook referenties aan Queensrÿche en Queen. Er zit dus genoeg afwisseling in, zonder dat het ook maar een moment gekunsteld overkomt. Het verveelt niet snel, dus nog maar een keer van voor af aan opzetten. Ik vraag me ook af of de grunts en cleane zang van dezelfde persoon zijn, er zijn niet veel mensen die beide zo goed kunnen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-12-2009 11:30] |
|
Lifelover - Dekadens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik geloof Nickelback, de huisgenoten hebben de muziek weer eens keihard staan |
|
Niks mis met nickelback op zijn tijd! np: 3fm <3 Het is de lichtinval ;') |
|
http://c.wrzuta.pl/wa7928/f97f11d10009671e4a7f20df/0/16%20horse%20power-%20black%20soul%20choir.mp3 Beter word het niet. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dying Fetus - Destroy The Opposition ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die heb ik op schilderij. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gernotshagen - Widars Klagesturm Ik heb echt een zwak voor mannengezang à la Menhir en Gernotshagen.. |
|
Atomtrakt - Inmitten von Trummern und Ruinen I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Day of suffering - eternal jihad |
|
quote: die hing altijd bij mn overgroot oma en bij mn vorige band(ook geen jongelui hehe) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Demons & Wizards - Touched By The Crimson King |
|
Callisto - Noir |
|
Asche - Mein Zerfall I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Katatonia - Night is the New Day |
|
System of a Down - Toxicity |
|
Dark Funeral de nieuwe, maar het weet me op 2 nummers na niet bepaald te pakken... "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Dying Fetus - Stop At Nothing ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |