|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zojuist vernomen dat Pascalorie en Rotzak ook aanwezig zullen zijn. Deze keer wil ik de hoofdact wel aanschouwen heren |
|
Er zijn nog kaartjes te koop via onze website. Baroeg verwacht uit te verkopen voor de datum van het concert, het is daarom aangeraden om je kaartjes van te voren te kopen via onze website: www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Wat ben je van plan dan? :') |
|
quote: Baroeg heeft bij alle concerten/dansavonden security aan de deur staan. |
|
quote: haha niks bijzonders, maar bij Hedon zijn we er toen toch ook om niks uitgezet en zelfs opgepakt. Against God and Government |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-01-2010 21:09] |
|
Ik hoorde dat de vrouw van Hoya overleden is . Ben benieuwd of dit niet tenkoste van deze show gaat'. Edit: Vooral ook gezien het feit dat het geld van de afgelopen shows naar haar gingen, werd er toch erg veel aandacht aan besteed. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 29-01-2010 0:16] |
|
Ja, de tour gaat gewoon door... Baroeg is nu trouwens ook bij de laatste 80 kaarten aangekomen! |
|
quote:Ja, een zeer incompetent stelletje. Een beetje boos worden omdat zij over het hoofd hebben gezien dat ik met een biertje naar buiten liep. Hoe moet ik nou weten dat, dat tegenwoordig niet meer mag ( erg lang niet in Baroeg geweest) zonder dat zij mij daarop wijzen. Stumperds. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Er zijn nog 8 kaartes over! |
|
Dan heb ik dus net op tijd nog een extra kaart besteld |
|
Aanwezig! tappen |
|
Ennn... uitverkocht! |
|
Lekker druk dus de 26e, heb er zin in! Against God and Government |
|
|
|
Is er al een tijdschema bekend? |
|
Zin an dit word ruig! Hopen op net zo'n show van Terror als toen op Koninginnedag in Baroeg het dak bleef er net op, geniaal. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-02-2010 14:33] |
|
Godverdomme wat heb ik hier zin in! Against God and Government |
|
quote: Inderdaad, ben ook wel benieuwd. |
|
quote: Ja ik ook, want we gaan het niet redden om voor 6uur/half7 vanaf Roermond te vertrekken. |
|
quote: Opschieten dwaas, we moeten voor de tijd nog wel even een sloot bier drinken Against God and Government |
|
quote: Komt goed, voor 20.30 hoop ik toch wel dat we daar zijn. |
|
19.30 - 19.50 The Setup 20.05 - 20.30 Cruel Hand 20.45 - 21.15 Death Before Dishonor 21.30 - 22.05 Terror 22.30 - 23.40 Madball |
|
Mooi, om 22.05 uur naar huis. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |