|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
je vind Madball kut? |
|
Ach, niet zo zeer kut, maar minder de moeite waard dan DBD en Terror. |
|
Ik ben zelf ook meer fan van DBD dan Terror en Madball maarja zijn alledrie gewoon geniale bands. |
|
19.30 - 19.50 The Setup 20.05 - 20.30 Cruel Hand 20.45 - 21.15 Death Before Dishonor 21.30 - 22.05 Terror 22.30 - 23.40 Madball |
|
Verdomd veel zin in! |
|
Zooo, dat was mooi! The Setup en Cruel Hand helaas gemist. Death Before Dishonor was best goed te doen, maar niet zo overdonderend als ik verwacht had. Terror was weer heerlijk, helemaal kapot gegaan. Madball was verrassend goed eigenlijk, op cd trek ik het niet zo, maar live is inderdaad een ander verhaal! Gespot: 6sic6 (voornamelijk op het publiek) Burzum Rotzak Pascalorie Mental |
|
Weer vergeten horloge af te doen in de pit dus weer kapot. Was een leuk feestje! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Hehe, ik ben die van mij dus verloren. Dit was echt een verdomd gave en vooral ook gezellige avond. Eerste 2 bands zoals gewoonlijk gemist, maar meteen bij Death Before Dishonor begon het feest al. Beetje jammer van de korte speeltijd, maargoed je kan niet alles hebben. De band van de avond was voor mij toch wel Terror deze keer, alleen die mid-tempo nummers mogen ze wat mij betreft wel achterwegen laten live. Madball deed het deze keer wederom erg goed. In kleine clubs al dit komen ze beter tot hun recht. Kortom: [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-02-2010 12:40] |
|
quote: Volgende keer effe voorstellen, dan kunnen we een biertje drinken |
|
quote: Bedoel je dan nummers als Spit My Rage, Not This Time en Overcome? Want die vind ik dan de beste nummers uit hun setlist. En heeft niemand The Setup gezien? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Je vloog elke keer iets te hard langs om me voor te kunnen stellen. |
|
Ja Overcome en Betrayal onderandere. Op een of andere manier vind ik dat niet bij de rest van de agressieve setlist passen. Spit My Rage vind ik live juist wel heel gaaf om te horen. |
|
quote: |
|
quote: Jawel hoor, The Setup was wel aardig. edit: Trouwens dat wachten op Madball was ook wel grappig.. die gast met zijn (heel oud) feyenoord trainingspak die stond te dansen op het podium. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 27-02-2010 16:23] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Inderdaad. En mooi dat de zanger van Madball de hele Nederlandse hardcorescene groette: No Turning Back, Payback, Discipline, Born From Pain en.... Kickback. |
|
Godverdomme wat was dat gaaf zeg, de eerste twee bands niet of nauwelijks gezien. Daarna Death Before Dishonor, erg gave show. Toen Terror, wat een band zeg, ik was toen al zwaar naar de kloten door al dat gebeuk en vliegende fans. Toen Madball, voor mij de eerste keer dat ik ze zag, een erg gaaf optreden en wat een volk en vooral een hitte in de zaal. De foto's volgens, deze zijn overtreffend ben ik bang haha Against God and Government |
|
|
|
quote: Haha een zwetende Pascal in zijn stinkend hempje. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |