|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar toch spelen ze vaak voor volle zalen. En niet te vergeten vaak met grote bands(Deicide) Hoe verklaart u dit dan. |
|
quote:omdat ze waarschijnlijk bij een major zitten. En als ik moppen ga vertellen als voorprogramma van Deicide zit de zaal ook vol... maar die komen ook niet voor mij. note: Nagezocht... ze zitten bij Massacre. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2004 20:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar Massacre is zeker geen major label. Trouwens Glen(Deicide) rekent Mystic Circle tot z'n favorieten. |
|
quote:hahaha, mag Glen zelf weten, daar doe ik niks op uit hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als jij het niks vindt en hij wel, zit erbij jou 'n steekje los |
|
Ja spectre, dan zit er 'n steekje bij je los! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja toch niet dan. |
|
quote: quote: jij bent echt grappig quote: vet voor je Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik kan alleen maar zeggen dat oude drummer Mark Reign een stuk beter af is bij zijn nieuwe band. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben ooit zo stom geweest om een cd van hen aan te schaffen (Morgenrote). Nadien heb ik nog wat later werk van deze band gehoord (oa Damien), en ik sluit me dan ook volledig aan bij deze mening: quote: "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik heb afgelopen No Mercy recht in hun gezicht gezegd dat het n kutband was.. (per-ongeluk ) |
|
quote: Hehehehe cool allemaal bands die ik tof vind Zenial |
|
, en wat zeiden ze? Die gasten kunnen overgens wel tegen kritiek volgens mij. Anders waren ze er allang mee gestopt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: LOL naja je hebt wel gelijk In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Ik zag bij binnekomst hangen dat mystic bleg .. disbelief zou vervangen.. dus ik zei gewoon iets van "bleegh baah. gatverdamme mystic circle.. kutband" draai me 1 cm om.. staan die gasten daar ineens met hun flyertjes.. en toen kreeg ik er geen hahaa.. Wel respect dat ze al dat soort dingen zelf doen trouwens.. flyeren.. merchandise.. enz.. |
|
Lol! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Die gasten van Mystic Circle hebben wel ballen. Overal waar ze spelen halen ze de woede van de bezoekers op hun hals. maar goed, in de heimat zijn ze wel populair. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
leuk al dat gezeik; maar ik vind ze goed en live misschien niet geweldig maar wel de moeite waard.. |
|
idem Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:n00bs We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
zo hea , en wat dan nog |
|
quote:iedere bmer weet dat mc negerpiemels zuigt ze hebben wel een mooie ronde patch uitgebracht, maar daar heb ik baphomet uitgeknipt en op me vest genaaid We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Ik heb uit de backpatch die baphomet geknipt Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |