IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mystic Circle Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2004 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, dit is zonder twijfel 1 van de slechtste band ooit, en is een goed voorbeeld van de hebzucht van labels in de jaren 90 om maar een BMband in hun stal te hebben. Het maakte niet uit hoe je speelde, als je maar BM maakte. Pure rotzooi dus.

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 20:13 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Maar toch spelen ze vaak voor volle zalen.
En niet te vergeten vaak met grote bands(Deicide) Hoe verklaart u dit dan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2004 20:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:13 schreef Faust het volgende:
Maar toch spelen ze vaak voor volle zalen.
En niet te vergeten vaak met grote bands(Deicide) Hoe verklaart u dit dan.
omdat ze waarschijnlijk bij een major zitten. En als ik moppen ga vertellen als voorprogramma van Deicide zit de zaal ook vol... maar die komen ook niet voor mij.

note: Nagezocht... ze zitten bij Massacre.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2004 20:17]

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 20:19 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:14 schreef spectre het volgende:
omdat ze waarschijnlijk bij een major zitten. En als ik moppen ga vertellen als voorprogramma van Deicide zit de zaal ook vol... maar die komen ook niet voor mij.

note: Nagezocht... ze zitten bij Massacre.

Maar Massacre is zeker geen major label.

Trouwens Glen(Deicide) rekent Mystic Circle tot z'n favorieten.

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2004 20:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:19 schreef Faust het volgende:
Maar Massacre is zeker geen major label.

Trouwens Glen(Deicide) rekent Mystic Circle tot z'n favorieten.
hahaha, mag Glen zelf weten, daar doe ik niks op uit hoor

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 20:25 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:20 schreef spectre het volgende:
hahaha, mag Glen zelf weten, daar doe ik niks op uit hoor

Als jij het niks vindt en hij wel, zit erbij jou 'n steekje los

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2004 20:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja spectre, dan zit er 'n steekje bij je los!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-04-2004 20:28 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:25 schreef M. het volgende:

Ja toch niet dan.

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-04-2004 20:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 20:25 schreef Faust het volgende:
Als jij het niks vindt en hij wel, zit erbij jou 'n steekje los

quote:
Op 14 april 2004 20:28 schreef Faust het volgende:

Ja toch niet dan.

jij bent echt grappig

quote:
Op 14 april 2004 20:25 schreef M. het volgende:

vet voor je

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-04-2004 21:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ik kan alleen maar zeggen dat oude drummer Mark Reign een stuk beter af is bij zijn nieuwe band.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-04-2004 21:59 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Ik ben ooit zo stom geweest om een cd van hen aan te schaffen (Morgenrote). Nadien heb ik nog wat later werk van deze band gehoord (oa Damien), en ik sluit me dan ook volledig aan bij deze mening:

quote:
Op 14 april 2004 20:10 schreef spectre het volgende:
haha, dit is zonder twijfel 1 van de slechtste band ooit, en is een goed voorbeeld van de hebzucht van labels in de jaren 90 om maar een BMband in hun stal te hebben. Het maakte niet uit hoe je speelde, als je maar BM maakte. Pure rotzooi dus.

"I find your lack of faith disturbing."

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 14-04-2004 22:33 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik heb afgelopen No Mercy recht in hun gezicht gezegd dat het n kutband was..
(per-ongeluk )

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-04-2004 22:44 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 april 2004 13:40 schreef Vuile Pui het volgende:
Fishstick Circle spant de kroon in het eindeloze lijstje van oerslechte black bands ... samen met Eisregen, Dunkelgrafen, Riger (of hoe noemt dat weer), ... 90% van de Last Episode bands dus ...

Hehehehe cool allemaal bands die ik tof vind

Zenial

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-04-2004 22:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

, en wat zeiden ze?
Die gasten kunnen overgens wel tegen kritiek volgens mij. Anders waren ze er allang mee gestopt.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 14-04-2004 22:45 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

quote:
Op 14 april 2004 22:33 schreef Filthgrinderr het volgende:
Ik heb afgelopen No Mercy recht in hun gezicht gezegd dat het n kutband was..
(per-ongeluk )

LOL
naja je hebt wel gelijk

In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design

Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 14-04-2004 22:49 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik zag bij binnekomst hangen dat mystic bleg .. disbelief zou vervangen.. dus ik zei gewoon iets van "bleegh baah. gatverdamme mystic circle.. kutband"
draai me 1 cm om.. staan die gasten daar ineens met hun flyertjes.. en toen kreeg ik er geen hahaa..

Wel respect dat ze al dat soort dingen zelf doen trouwens.. flyeren.. merchandise.. enz..

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 15-04-2004 15:52 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Lol!

Jullie zijn allemaal negers!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-04-2004 16:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die gasten van Mystic Circle hebben wel ballen. Overal waar ze spelen halen ze de woede van de bezoekers op hun hals.
maar goed, in de heimat zijn ze wel populair.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

FuneralFog
Usericon van FuneralFog
Posted 15-04-2004 17:16 by FuneralFog Wijzig reactieProfiel van FuneralFogQuote dit bericht

leuk al dat gezeik; maar ik vind ze goed en live misschien niet geweldig maar wel de moeite waard..

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 15-04-2004 17:16 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

idem

Like Some Snow-white Marble Eyes

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-04-2004 17:16 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:16 schreef FuneralFog het volgende:
leuk al dat gezeik; maar ik vind ze goed en live misschien niet geweldig maar wel de moeite waard..

n00bs

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

FuneralFog
Usericon van FuneralFog
Posted 15-04-2004 17:17 by FuneralFog Wijzig reactieProfiel van FuneralFogQuote dit bericht

zo hea , en wat dan nog

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 15-04-2004 17:19 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:17 schreef FuneralFog het volgende:
zo hea , en wat dan nog
iedere bmer weet dat mc negerpiemels zuigt

ze hebben wel een mooie ronde patch uitgebracht, maar daar heb ik baphomet uitgeknipt en op me vest genaaid

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 15-04-2004 17:20 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:19 schreef HgarrothwulfF het volgende:
iedere bmer weet dat mc negerpiemels zuigt

ze hebben wel een mooie ronde patch uitgebracht, maar daar heb ik baphomet uitgeknipt en op me vest genaaid
Ik heb uit de backpatch die baphomet geknipt

Like Some Snow-white Marble Eyes

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 15-04-2004 17:20 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:20 schreef Pink Floyd het volgende:
Ik heb uit de backpatch die baphomet geknipt

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com