IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Mystic Circle Vorige pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 15-04-2004 17:21 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:20 schreef HgarrothwulfF het volgende:

Misschien moet ik er eens "Vazal" boven gaan stiften, dan heb ik pas een cult-backpatch

Like Some Snow-white Marble Eyes

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 15-04-2004 17:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:21 schreef Pink Floyd het volgende:
Misschien moet ik er eens "Vazal" boven gaan stiften, dan heb ik pas een cult-backpatch

dan ben je de eerste outsider met vazal op je jack

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 15-04-2004 17:23 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:22 schreef HgarrothwulfF het volgende:

dan ben je de eerste outsider met vazal op je jack
Horny horny! Wel een gaaf logo overigens! Als jullie die demo's eens tapen en naar me opsturen en meteen het logo vergroot naar mij toe-mailen komt het wel goed

FuneralFog
Usericon van FuneralFog
Posted 15-04-2004 17:24 by FuneralFog Wijzig reactieProfiel van FuneralFogQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:19 schreef HgarrothwulfF het volgende:
iedere bmer weet dat mc negerpiemels zuigt

dat zal allemaal wel. .ga fijn dimmu luisteren vent

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 15-04-2004 17:25 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

hehehe

uit haat herrezen is nog bij staalhart te krijgen... en een ziel verloren ook nog wel ergens, weet niet waar...

kijk maar lekker op dde site en print dat logo uit homo

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 15-04-2004 17:25 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:24 schreef FuneralFog het volgende:
dat zal allemaal wel. .ga fijn dimmu luisteren vent
ik ga niet in herhaling vallen

Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 15-04-2004 17:26 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:25 schreef HgarrothwulfF het volgende:
kijk maar lekker op dde site en print dat logo uit homo
Site is down flikker

overigens ga ik wel eens zoeken naar dat spul...ooit

FuneralFog
Usericon van FuneralFog
Posted 15-04-2004 17:27 by FuneralFog Wijzig reactieProfiel van FuneralFogQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:25 schreef HgarrothwulfF het volgende:
ik ga niet in herhaling vallen

nu je me ook nog 's vertellen dat je dat niet goed vind?

-je hebt missschien nog smaak ook dus

HgarrothwulfF
F.E.S.
Posted 15-04-2004 17:29 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 15 april 2004 17:27 schreef FuneralFog het volgende:
nu je me ook nog 's vertellen dat je dat niet goed vind?

-je hebt missschien nog smaak ook dus
definitie van black metal is dimmu zonder keyboards

@ pink floyd: u heb mail

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 15-04-2004 17:32]

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2005 1:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik hoorde van mijn goede kale vriend de Generaal dat Mystic Circle ook afgelopen woensdag (31 aug.) nog dat intro van 'Raining Blood' uit de mouw schudde.... Geweldig, dat ze dat nog steeds doen

Maar ik heb een vraag: wie, behalve Elfengaylord (zie eerder dit topic), vindt deze band nu echt tof? Ik vraag me nl. af welke markt het rechtvaardigt dat deze gasten telkens mee op toer mogen...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 11:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

de duitse markt

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2005 11:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

oftewel de markt waar men als volgt platen verkoopt:

Men neme een zak
Men neme een melodieuze gitaar
Men neme een overvloed aan overbodige solo's
Men neme vrouwelijke of mannelijke clean vox
Men neme een vleugje rauwe vox
Men pleurt wat teksten over elfjes, zwaarden en draken neer

Schudden

En klaar is uw mythysiche PM plaat.

Geen wonder dat bagger goed verkoopt in Duitsland.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 05-09-2005 11:57 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 1:20 schreef M. het volgende:
Ik hoorde van mijn goede kale vriend de Generaal dat Mystic Circle ook afgelopen woensdag (31 aug.) nog dat intro van 'Raining Blood' uit de mouw schudde.... Geweldig, dat ze dat nog steeds doen

Maar ik heb een vraag: wie, behalve Elfengaylord (zie eerder dit topic), vindt deze band nu echt tof? Ik vraag me nl. af welke markt het rechtvaardigt dat deze gasten telkens mee op toer mogen...

Op toer MOGEN? Die gasten kopen zich gegarandeerd in.

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2005 21:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 11:57 schreef Wolveken het volgende:
Op toer MOGEN? Die gasten kopen zich gegarandeerd in.

Maar waarom dan toch..... vinden ze dat leuk, elke avond voor een ongeïnspireerd publiek spelen? Ze zullen er toch zeker geen geld aan verdienen...

spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2005 21:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 21:16 schreef M. het volgende:
Maar waarom dan toch..... vinden ze dat leuk, elke avond voor een ongeïnspireerd publiek spelen? Ze zullen er toch zeker geen geld aan verdienen...

quote:
Op 14 april 2004 20:19 schreef Faust het volgende:
Glen(Deicide) rekent Mystic Circle tot z'n favorieten.

opgelost, slotje

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2005 21:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 21:16 schreef M. het volgende:

Lol... Ik heb nog steeds nare herinneringen aan het eerste Marduk concert wat ik bezocht, eind '98, in de Baroeg. Toen speelde Mystic Circle namelijk ook al in het voorprogramma, met de keyboards zo slecht afgesteld dat ik 3 dagen met een piep in mijn oren heb rondgelopen ..

Waren ze dit keer trouwens weer zo 'uitgedost' of hebben ze het 'corpsepaint & spikes'-imago inmiddels achter zich gelaten?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2005 21:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2005 21:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 21:27 schreef M. het volgende:
Zie verder hier.....

http://www.knallendekrakers.nl/recensies.php?subaction=showfull&id=1125675902&archive=&ucat=6

Heb hem net gelezen.. heersende recensie.. als je dat zo allemaal leest heb je bijna spijt dat je er niet bij was.. gelukkig komt de harde realiteit terug bij het luisteren van een mp3

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 05-09-2005 21:37 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Het zijn net de daltons op gitaar. jack, averell en dinges, joe
Maar een komisch intermezzo is altijd welkom natuurlijk!

edit: live zijn ze erg grappig namelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 05-09-2005 21:37]

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 06-09-2005 21:16 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Ik heb die eerste cd van ze hier nog, en die vind ik eigenlijk niet eens zo heel slecht. De tweede kocht ik op plaat, en die viel me al wat minder. Die is er ondertussen ook uit.

Hoe al die platen daarna klinken weet ik niet, dus ik zal mijn beschouwing even houden op de live presentaties die ik een paar keer heb mogen zien, en dat was zoals de weermannen het graag zeggen: zwak tot zeer matig.

Overigens zijn het zeer aardige lui die goed tegen kritiek kunnen maarja... dat zijn de slager en bakker ook en die kunnen ook geen fatsoenlijke muziek maken.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-08-2006 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

altijd grappig, zo een Mystic Circle topic

aardig om in slaap mee te vallen, de muziek

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com