|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaartje is binnen! |
|
Concert is verplaatst naar Tivoli De Helling. |
|
Noooo.Naja klein.knus en gezellig. =) |
|
Leuk zaaltje ervoor juist! |
|
Heen, maar alleen voor Suffekeesje, de rest boeit niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hadden ze vanaf het begin al kunnen voorspellen, liever een volle helling (wat kan daar in, 400 man?) dan een halfvolle oudegracht. |
|
Je zit aardig in de buurt, er kan 450 man in. Komt eigenlijk wel goed uit dat het nu in De Helling word gehouden, want dat is dichter bij m'n crashplek |
|
Volgende week alweer! Gaan er nog meer? |
|
Graag. =) |
|
Meh, zie Suffocation toch op PartySan en de rest van de bands interesseert me niet. |
|
Precies ja! |
|
Ik moet nog even kaartjes halen. |
|
ik ben er ook, vind alle bands vet en maar 20 minuten fietsen!!! |
|
maar goed ook, dan kun je ze allemaal leiden op je eigen unieke manier. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat werkte met The Black Dahlia Murder anders uitstekend... |
|
Ik denk dat ik wel heen ga. Suffocation zie ik als het goed is ook op Deathfeast, maar ze zijn live toch super, dus twee keer in een half jaar vind ik helemaal niet erg |
|
quote: Bij TBDM was de line-up wel dusdanig divers dat je meerdere doelgroepen binnen metal aanspreekt. Bij deze line-up is het echt alleen voor Death Metal liefhebbers interessant. Ik vind het (als Death liefhebber zijnde) wel een super gave line-up, ik kan er alleen niet zijn omdat de financien een beetje tegenzitten. |
|
quote: .Dat probleem heb ik ook.toch ga ik er heen. =) |
|
Tijdschema iemand?? |
|
Niemand. Zin in morgen!! =) |
|
Ook zin! |
|
quote: 18:00 - 18:30 - Burning the Masses 19:00 - 19:30 - Fleshgod Apocalypse 19:45 - 20:15 - Nervecell 20:30 - 21:15 - Annotations of an Autopsy 21:30 - 22:30 - Suffocation |
|
Vanavond alweer, zin in! |
|
Zo Suffcation is toch wel een monument van een band zeg..fantastisch om weer eens gezien te hebben. Fleshgod Apocalypse roste ook fantástisch, maar alle andere bands vond ik ronduit klote met als lichtpuntje de Bolt Thrower cover van Nervecell waarmee ze afsloten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |