|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja dat was ff een leuk feestje!! Veel gezellige bekenden en onbekenden. Nervecell,Fleshgod en Suffocation waren wel het gaafst. =) |
|
Mijn verslagje: Ik kwam halverwege bij Fleshgod Apocalypse binnen. Op cd kan het m'n aandacht niet echt vasthouden, maar live klinkt het wel oke. Daarna is het beurt aan het uit Dubai afkomstige Nervecell. Deze heren brengen hun set erg enthousiast en dat is mooi om te zien. De interactie tussen de zanger/bassist en het publiek is ook prima. Helaas kampt de band met gitaarproblemen, maar die (korte) stilte word opgevuld met een prima drumsolo! Oa het lange Human Chaos en Vicious Circle Of Bloodshed komen voorbij. Men besluit het optreden met een cover van Bolt Thrower. Leuk optreden! Daarna is het een hele tijd wachten op Annotations Of An Autopsy. Ik was even bang dat ze niet zouden spelen want ik zag ook helemaal geen merchandise van deze band in de foyer. Een half uur na Nervecell verschijnt men dan toch op het podium. In het begin is het geluid niet echt best maar dat word gelukkig snel bijgesteld. Ik was benieuwd hoe men het er live vanaf brengt, en men speelt niet slecht ofzo, maar ik heb het gevoel dat de heren veel beter kunnen. Ook de setlist valt wat tegen imo, zo blijven In Snakes I Bathe en Cryogenica achterwege. Gelukkig worden Born dead en Impale The Sun wel gespeeld. In Tilburg in de herkansing zullen we maar zeggen! Aan Suffocation de taak om de avond af te sluiten. Men knalt er lekker in met Liege of Inveracity en zanger Frank Mullen gaat als vanouds een bezetene tekeer! Daarna speelt men oa Blood Oath, Suspended in Tribulation, Thrones Of Blood en Bind Torture Kill. De setlist wijkt wat af van de vorige keer dat ik ze zag, maar dat geeft natuurlijk niet; de band heeft genoeg kwaliteit in huis. Na een uur en een kwartier is het gedaan met de pret en de band komt helaas niet terug voor een toegift. Het enige smetje op een voor de rest gaaf optreden! |
|
Ik vond het uitblijven van toegiften idd vreemd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-03-2010 23:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren in The Underworld in Camden geweest. De eerste twee bands helaas gemist. Nervecell was zeer OK. Annotations of an Autopsy is eigenlijk niet helemaal mijn stijl, maar wel lachen. Vooral de manier waarop de zanger stagedivers het publiek in torpedeerde was hilarisch (en levensgevaarlijk). Suffocation beukte er lekker op los en was uiteraard het hoogtepunt van de avond. |
|
Heb me prima vermaakt in Utrecht met Fleshgod Apocalypse en Suffocation. Jammer dat er zakkenrollers actief waren. Dit gebeurd helaas steeds vaker tijdens concerten en festivals. Kill Them All Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Serieus? heb hier zelf niets van gemerkt, maar als dit klopt is het wel diep triest. |
|
Yep, een maat van mij is z'n telefoon op die manier kwijt geraakt. Volgens de portier waren er zakkenrollers "aan het werk" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Same here |
|
quote: Dat kunnen ze dan ook wel even omroepen om mensen te waarschuwen? |
|
Ja dat is het domste wat je kan doen want dan gaat iedereen voelen of z'n portemonnee nog in z'n kontzak/tas zit, en dan weten die zakkenrollers precies waar ze moeten zijn! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |