|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Kijk dat is beter! word de 10e keer Shining voor mij ofzo |
|
quote: Ga ergens anders spammen |
|
quote: Heb ze op Eindhoven Metal Meeting gezien maar het deed me geen reet. De zanger spoort ook niet! |
|
hmmm dornenreich had ik wel willen zien, de rest hoeft van mij niet zo, en 30 e voor alleen dornenreich is iets te veel van het goede I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Dat méén je niet? hihi. |
|
Nu maar op de Running Order wachten. |
|
|
|
Equilibrium heeft afgezegd bij Tilburg. FUCK |
|
Da's mooi kut |
|
Op de 013-site staat: 'UPDATE: Equilibrium zal WEL optreden met nieuwe zanger en nieuwe drummer.' dus wat is het nou |
|
quote:Die update staat er al een tijdje... dat was omdat de band ineens op korte termijn wel nieuwe leden had en dacht te kunnen komen. De 26e kwam de band er blijkbaar achter dat e.e.a. toch niet tijdig geregeld kon worden, dus helaas.. |
|
Die update zullen we begin deze week wel weghalen hoop ik zodat iedereen duidelijkheid krijgt. |
|
Ah oke |
|
013 zegt: In tegenstelling tot eerdere berichten die wij ontvingen heeft Equilibrium inderdaad helaas toch moeten afzeggen. We zijn bezig met een een vervangende band. Zodra we meer weten zullen we hierover berichten. Wat betreft de vraag over het meebrengen van drinkhoorns... Het meebrengen van scherpe voorwerpen (zoals drinkhoorns of armbanden met spikes) wordt in 013 niet toegestaan. |
|
Ik hoop stiekem heel hard op Kampfar! Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik verwacht iets als Heidevolk |
|
Ik lees net dat Equilibrium wel in Antwerpen zal spelen, daar gaat m'n hoop Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Heidevolk zonder armbanden met spikes en drinkhoorns. Dan blijft er niet veel over. |
|
quote: Dat zou het een stuk interessanter maken. Alleen voor Dornenreich ga ik sowieso niet en van de rest word ik niet echt warm. Wacht wel op een gewone tour. |
|
quote: Ik ben er sowieso. Laten we dan maar hopen op een heel vette vervanger voor jou |
|
quote: Ja zou wel vet zijn, maar ik denk niet dat het Kampfar wordt eigenlijk |
|
De vervanger is Svartsot. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |