IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Doodrijders... Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-08-2002 13:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 12:30 schreef Valorian666 het volgende:
Hypocrisie dus.. (of ware misantrophy, als je het wel echt meent)
Hoe zeer ze het ook menen, ik betwijfel het feit of hier echte misantropen zitten.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 30-08-2002 13:41 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Een hond van een paar kennissen van mij is ook plotseling na het zien van een kat de weg opgerend. Ook doodgereden dus, en de bestuurder is doorgereden

Ik denk dat mensen die doorrijden zo enorm geschrokken zijn en in 'paniek' zijn omdat ze net iets hebben doodgereden.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-08-2002 13:48]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2002 15:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

De ouders van Cadaveria hebben ook een kat gehad welke is doodgereden.. Op zich niet zo bijzonder natuurlijk, maar het bizarre was hetvolgende:

De kat was al een week 'kwijt' dus besloten ze een briefje op te hangen in de supermarkt om de hoek. Vervolgens kregen ze een telefoontje; een krantenbezorger had gezien hoe de politie de kat van de weg haalde en in de berm gooide.. , geen telefoontje, niet eens naar de dierenambulance of weet ik hoe die instelling heet die daarover gaat.....

(wel excuses van politie overigens na telefonische confrontatie..)


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 30-08-2002 16:48 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2002 15:49 schreef Valorian666 het volgende:
De ouders van Cadaveria hebben ook een kat gehad welke is doodgereden.. Op zich niet zo bijzonder natuurlijk, maar het bizarre was hetvolgende:

De kat was al een week 'kwijt' dus besloten ze een briefje op te hangen in de supermarkt om de hoek. Vervolgens kregen ze een telefoontje; een krantenbezorger had gezien hoe de politie de kat van de weg haalde en in de berm gooide.. , geen telefoontje, niet eens naar de dierenambulance of weet ik hoe die instelling heet die daarover gaat.....

(wel excuses van politie overigens na telefonische confrontatie..)


ik zeg t nog maar een keertje: K*TJUTEN!!!


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-08-2002 19:06 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Een klasgenootje van mij is twee weken geleden verongelukt. Er moest weer eens iemand te hard rijden...


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 04-09-2002 17:39 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Doodrijders beseffen geloof ik soms niet dat ze niet alleen het leven van zichzelf maar ook van anderen in gevaar brengen.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 04-09-2002 17:51 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 30 augustus 2002 13:26 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dit is een tamelijk ongenuanceerde en botte reactie, waaruit bovendien niet blijkt dat je de hele thread aandachtig gelezen hebt. Er is in elk geval niet veel van blijven hangen.

Ik neem deze post dan ook maar niet al te serieus, behalve dan om je erop te wijzen dat je taalgebruik ("oeh ja, harde taal!" of "doe niet zo debiel") erg kwetsend is voor de mensen die 'vervelende' ervaringen hebben gehad. De manier waarop je je uit getuigt van bijzonder weinig tact en intelligentie.


foryour information had ik het wel allemaal gelezen.

wat ik typ heeft betrekking op katten en niet op mensen/kinderen/enz. jij hebt mijn reactie blijkbaar niet goed gelezen.

volgens mij in mijn eerste post ook al:
onze kat is ook dood gereden. dus

je kan alleen geen grote aanpassingen doen voor dieren, hoe zielig ik het zelf ook vin, maar met de auto ben je overal zo lekker snel



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 21:26 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dat was nu juist het punt. Het gaat mij er niet om de infrastructuur om te gooien in het kader van de veiligheid van huisdieren.

In het geval van die kat van mij die laatst is doodgereden, gaat het om een weg die er niet eens mag zijn.

Daarbij rijdt het gros van de mensen daar ook nog eens veel te hard.

Wat ik later nog probeerde aan te geven, is dat situaties ook gevaarlijk kunnen zijn voor mensen, maar dat daar niets aan gedaan wordt totdat er een slachtoffer valt. Toch was die situatie voordat dat ongeluk plaatsvond eigenlijk al netzo gevaarlijk.

Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken.


Touché, pussycat!


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-09-2002 12:01 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 21:26 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dat was nu juist het punt. Het gaat mij er niet om de infrastructuur om te gooien in het kader van de veiligheid van huisdieren.

In het geval van die kat van mij die laatst is doodgereden, gaat het om een weg die er niet eens mag zijn.

Daarbij rijdt het gros van de mensen daar ook nog eens veel te hard.

Wat ik later nog probeerde aan te geven, is dat situaties ook gevaarlijk kunnen zijn voor mensen, maar dat daar niets aan gedaan wordt totdat er een slachtoffer valt. Toch was die situatie voordat dat ongeluk plaatsvond eigenlijk al netzo gevaarlijk.

Dat is wat ik duidelijk probeerde te maken.


Daar ben ik het helemaal mee eens.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 11-09-2002 15:11 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Die post hierboven is volkomen toepasselijk..

waar een maand geleden mijn klasgenootje is overleden, is vandaag weer iemand verongelukt. Daar moeten gvd honderden scholieren iedere dag oversteken, dat ze het daar eens veilig maken..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-09-2002 15:16 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Maar dan moet er eerst iemand werk van maken. En dan moet daar uitgebreid over gebakkeleid worden. En als men dan besluit er wat aan te willen doen, moet eerst gekeken worden of het binnen de bestemmingsplannen past. Dan moet het nog op ik weet niet hoeveel niveaus goedgekeurd worden. En dan moet er nog een aannemer ingehuurd worden. En dan...

Dat gaat dus nog eeuwen duren.


Touché, pussycat!


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 11-09-2002 15:34 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:16 schreef Sporty Voleg het volgende:
Maar dan moet er eerst iemand werk van maken. En dan moet daar uitgebreid over gebakkeleid worden. En als men dan besluit er wat aan te willen doen, moet eerst gekeken worden of het binnen de bestemmingsplannen past. Dan moet het nog op ik weet niet hoeveel niveaus goedgekeurd worden. En dan moet er nog een aannemer ingehuurd worden. En dan...

Dat gaat dus nog eeuwen duren.


Dat is erg zat dat het zo lang moet duren.



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-09-2002 15:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 16:28 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb ook zoiets dergelijks meegemaakt..mijn ex-vriendje is doodgereden toen hij met zijn brommer de weg overstak.
De bestuurder reed veel te hard in het rustige krimpen a/d IJssel, zodat hij niet meer op tijd kon remmen.
Mijn ex-vriendje heeft nog 8 dagen in coma gelegen voordat hij stierf.

sorry offtopic... was dat bij de korf ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Pagan
De zweep erover!
Usericon van Pagan
Posted 11-09-2002 15:37 by Pagan Wijzig reactieProfiel van PaganQuote dit bericht

Allereerst sterkte, van de ene kattenliefhebber tot de andere.

Ik begrijp dat het een eigen weg is. Maak dan zelf met behulp van zgn koud asfalt enkele dwarsrichels op die weg, zodanig dat je vullingen uit je mond rammelen als je er te hard overheen rost. De snelheid aldaag gaat vast omlaag.

P.


Wie men liefheeft kastijdt men!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2002 20:44 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 september 2002 15:35 schreef FireFox het volgende:
sorry offtopic... was dat bij de korf ?


Nou het was bij de Shell vlakbij de Korf


Don't blush when I rip you open


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 12-09-2002 17:05 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:34 schreef FolkWang het volgende:
Dat is erg zat dat het zo lang moet duren.




Klote dat er al slachtoffers gevallen zijn..

maar..:

http://www.eindhovensdagblad.nl/CDA/regioportal/0,2078,2430__1224571_,00.html

Dit vind ik zelf heel goed, jammer dat het alleen voor mijn klasgenootje al te laat is..


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-09-2002 20:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 15:37 schreef Pagan het volgende:
Ik begrijp dat het een eigen weg is. Maak dan zelf met behulp van zgn koud asfalt enkele dwarsrichels op die weg, zodanig dat je vullingen uit je mond rammelen als je er te hard overheen rost. De snelheid aldaag gaat vast omlaag.

P.
Het helpt ongetwijfeld. Eén probleem: het is idd een eigen weg, maar van de boer en niet van ons. De bewoners hebben alleen recht van overpad. Wij kunnen dit soort maatregelen dus niet zonder meer treffen.

PS: de buurman brengt zijn kinderen elke ochtend persoonlijk naar het buurtbusje dat ze ophaalt, omdat hij het niet vertrouwd als ze er op eigen houtje heenlopen. Triest dat dat in zo'n kutgat nodig moet zijn.


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-09-2002 20:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2002 20:44 schreef JaneDoe het volgende:
Nou het was bij de Shell vlakbij de Korf

hmmm als dat lang geleden is (een jaartje of 9 dan was ik daar bij denk ik...)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 12-09-2002 21:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 12 september 2002 20:55 schreef FireFox het volgende:
hmmm als dat lang geleden is (een jaartje of 9 dan was ik daar bij denk ik...)


Nee, het is korter geleden 4 jaar geleden ofzo


Don't blush when I rip you open


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-09-2002 11:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

En nog één;

Het broertje van een ganggenoot van me is vorige week op zijn fiets aangereden door een automibilist die veel te hard reed op de verkeerde weghelft!!!

Hij heeft bijna een week in coma gelegen totdat zijn lichaam het opgaf. Hij was tien.


Touché, pussycat!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 25-09-2002 11:31 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 11:05 schreef Sporty Voleg het volgende:
En nog één;

Het broertje van een ganggenoot van me is vorige week op zijn fiets aangereden door een automibilist die veel te hard reed op de verkeerde weghelft!!!

Hij heeft bijna een week in coma gelegen totdat zijn lichaam het opgaf. Hij was tien.

een dronken automibilist ? iig zwaar klote zeg


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-09-2002 11:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Of ie dronken was, weet ik niet. Ze hebben hem wel opgepakt.


Touché, pussycat!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-09-2002 11:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 11:05 schreef Sporty Voleg het volgende:
En nog één;

Het broertje van een ganggenoot van me is vorige week op zijn fiets aangereden door een automibilist die veel te hard reed op de verkeerde weghelft!!!

Hij heeft bijna een week in coma gelegen totdat zijn lichaam het opgaf. Hij was tien.

Als jullie er werk van willen maken kunnen jullie even naar de provincie bellen / mailen over bij welke gemeente de straat hoort, zij kunnen het wel zeggen of informatie geven over waar je achter de gemeentegrenzen kan komen (dit was toch het probleem?).


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-09-2002 11:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hoe dat zit is al duidelijk. Het ongeval dat ik als laatste beschreef vond overigens ergens anders plaats.


Touché, pussycat!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen