IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Tickets Volgende pagina
galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-11-2009 15:30 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Wie heeft er nog ervaring met de ticketverkoop bij de VVV/Free Record Shop?

Wat kunnen tegenwoordig nog de voordelen zijn t.o.v. de online verkoop via ticketmaster.nl?

Toen de vvk. van AC/DC misliep en de boel plat ging, hadden de systemen van de VVV/Free Record Shop daar ook last van, of is hun verbinding stabieler dan een particuliere verbinding, hebben zij voorrang in de toegang tot het ticketmastersysteem?

M.a.w. wat is de beste strategie om tickets in huis te halen voor een evenement dat binnen tientallen minuten kan uitverkopen?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 25-11-2009 16:06 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Dit mbt Roadburn zeker?

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-11-2009 16:12 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Bingo.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2009 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zal het je zaterdagochtend vertellen

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-11-2009 16:21 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Jenje, je gaat dus naar een fysiek verkooppunt?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2009 16:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, ik gok er ook een beetje op dat er in Assen weinig belanghebbenden zijn

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-11-2009 16:49 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Ja, kijk, dat is dus juist wat mij doet peinzen. Ongeacht de hoeveelheid Assenaren dat een Roadburnticket wil, de verkoper haalt uiteindelijk de kaarten uit dezelfde pool in het verkoopsysteem als de individuele koper via het internet. Is dit dan stabieler? Viel bij AC/DC alleen de internetinterface weg of liep de hele database stuk? Is er een nerd die weet hoe dit werkt? Snap je waar ik heen wil? Zijn er situaties dat een fysiek verkooppunt voordelen heeft voor een persoon met internet?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2009 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen Idee ...

Met hoofdletters

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 25-11-2009 18:39 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Mijn vader heeft voor zijn werk in het verleden veel met Ticketservice van doen gehad, meen me daarvan te herinneren dat in ieder geval de postkantoren een wat directere verbinding hebben met het ticketmastergedoe. Pin me daar echter niet op vast.
Ik zorg dat ik in ieder geval een uurtje vantevoren voor het postkantoor sta, hier in Wageningen inventariseren ze soms voor openingstijd al wat voor kaarten je wil, om ze vervolgens precies om 10.00 uit te draaien.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-11-2009 19:00 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Vraag wel of ze alvast de computer willen opstarten, inloggen en de kaartjesprinter willen aanzetten. En ook testen dat deze 't doet.

Dat heeft mij ooit een kaartje voor een Tool concert gekost.

Daarom ben ik maar weer overgestapt op online kaarten kopen.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 25-11-2009 20:02 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2009 19:00 schreef Psychonaut het volgende:
Vraag wel of ze alvast de computer willen opstarten, inloggen en de kaartjesprinter willen aanzetten. En ook testen dat deze 't doet.

Dat heeft mij ooit een kaartje voor een Tool concert gekost.

Daarom ben ik maar weer overgestapt op online kaarten kopen.

Goede argumenten, zelf nog niet aan gedacht.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 26-11-2009 11:35 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Volgens mij maakt het echt niets uit als je nu bij een fysiek punt staat of via internet.
De kans dat bij het fysiek punt er meer voor je staan te wachten op een kaartje (kan ook voor ieder ander concert hé) is ook weer groot natuurlijk.
Ik ga gewoon om 9.30 voor de PC zitten en dan zien we wel waar het schip strand, ga er vanuit dat het dan wel gaat lukken (vorig jaar was het ook niet binnen minuten uitverkocht he, iets van 45 minuten).

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 26-11-2009 11:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Overigens zijn er niet alleen kaarten via www.ticketmaster.nl maar ook via www.eventim.nl

Ik heb mij bij beide aangemeld, kijken wie het snelste is, gok dat die Eventim wat minder druk bezocht wordt.

galspuug
Usericon van galspuug
Posted 26-11-2009 13:14 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2009 11:46 schreef Deathwish het volgende:
Overigens zijn er niet alleen kaarten via www.ticketmaster.nl maar ook via www.eventim.nl

Ik heb mij bij beide aangemeld, kijken wie het snelste is, gok dat die Eventim wat minder druk bezocht wordt.

Bedankt voor de tip. Zaterdag zit ik ook rustig achter de pc. Een fijn rokertje, goed cd'tje op... Meer ga ik me niet drukmaken.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 26-11-2009 23:03 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Doe er bij mij maar +kater bij.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-11-2009 9:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ga het toch maar ook online proberen. Geen zin om in de regen te staan. Kan alleen bij Eventim geen Roadburn kaartjes vinden.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Northward
Usericon van Northward
Posted 28-11-2009 9:46 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Nee, ik kan het daar ook niet vinden.

Over een kleine 14 minuten maar eens op die boekknop bij ticketmaster drukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Northward op 28-11-2009 9:51]

trol
Usericon van trol
Posted 28-11-2009 9:50 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Ik eerst lijers!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 9:52 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo maar eens inloggen voor kaarten voor Muse.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-11-2009 9:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

grr.. Muse zou die site wel weer eens dicht kunnen trekken, waardoor Roadburn en Eurosonic ook weer lastiger worden ..

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 10:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

nee. Andere verkoper.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 10:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

U zit nu in de wachtkamer

Northward
Usericon van Northward
Posted 28-11-2009 10:06 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zo, tickets in de pocket!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 10:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

+1

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-11-2009 10:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik had wel een "payment fee" van 10 euro erbij, naast de service kosten. Wat zijn dat nu weer voor fratsen zeg.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

trol
Usericon van trol
Posted 28-11-2009 10:09 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

+3

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com