|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nu nog even 6 muse kaartjes scoren. Drukke stressvolle ochtend zo! |
|
Muse ging vrij snel hier, Trol. Succes. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-11-2009 10:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Allee dan maar, als we toch bezig zijn. Daarbij geen "payment fee" trouwens. Nou ja. Toch mooi, twee ticket-transacties gedaan, in totaal 25 euro aan "overhead-kosten". Makkelijk geld verdienen zo. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat vraag ik me wel eens af, ja. Zouden daar nou veel mensen werken die er van moeten vreten? Ik ga er eigenlijk vanuit dat die ticketburo's eigenlijk maar relatief kleine werkgevers zijn omdat het grootste deel van het werk geautomatiseerd gaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Grappig: op het moment dat ik de transactie wil bevestigen belt mijn maat dat hij net met de tickets de VVV uitloopt. |
|
Het is volgens mij goed verdienen, tenzij ze alle streepjescodes met de hand zetten volgens mij. Het zal ook wel zo blijven, concertbezoek is geen primaire levensbehoefte, niemand eet een boterham minder vanwege deze kosten (als je naar zo'n concert gaat kan je het toch wel lijen) en iedereen betaalt. Nou ja, als je van die taart mee wil eten: https://ticketmaster.tms.hrdepartment.com/cgi-bin/a/alljobs.cgi?qty=25&order=jobs.timedate%20DESC Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dit is dus wel deels de oorzaak van de doorverkoop van tickets: Mensen die ergens heel graag heen willen gaan proberen om via meerdere accounts / verkooppunten kaarten te kopen (Waar ik ze absoluut geen ongelijk in kan geven) en zullen soms meer tickets hebben dan ze nodig hebben. Gevolg: Niet gewenste doorverkoop van tickens met in het meest ongunstige geval een leuke winst om je eigen ticketkosten (Of meer) terug te verdienen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Heb mijn twee kaarten bij het postkantoor gehaald. Die ging om 9.59 open en ik was er een kwartier voor openingstijd de allereerste. Stonden na mij een paar meisjes voor Muse, maar die konden weer naar huis aangezien Muse alleen maar via Livenation ging. Servicekosten waren toch altijd per kaartje? Als dat zo is heeft de postkantoor meneer een fout gemaakt. Want voor Roadburn festival betaalde ik in totaal 4,35 servicekosten en voor de Afterburner totaal 3,45, Wat dus neerkomt op 3,90 servicekosten per persoon. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Moet per kaartje ja, ik betaalde 17,40 (4 x 4,35E) servicekosten voor twee festivaltickets en twee campingtickets. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Aha, dacht ik al. Nou dan heb ik mazzel gehad. Beviel me wel kaarten kopen op het postkantoor on Hoog Catharijne, lekker droog gestaan en was de eerste toen het postkantoor openging. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb netjes mijn aanschaf geannuleerd op het moment dat ik gebeld werd. Bovendien zou ik dat kaartje nooit voor meer dan de kostprijs wegdoen. Ik zie niet in hoe je mij nu in verband kan brengen met overprijsde doorverkoop. quote: |
|
Tickets binnen! |
|
Ik snap het ook niet helemaal, mensen die alles op alles zetten om een ticket te scoren verkopen doorgaans hun kaartjes niet voor schandalige prijzen. Bovendien gaat dat om zulke kleine aantallen kaarten dat het, denk ik, verwaarloosbaar is. Probleem ligt puur en alleen bij treurige gasten van Tickets4you en consorten come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Beter lezen. Ik breng jou helemaal nergens mee in verband. Dit was dus geen persoonlijke aanval maar een situatie waarvan ik me kan voorstellen dat hij nogal eens voorkomt. Vooral bij concerten waarbij kaarten krijgen moeilijk wordt vanwege de grote vraag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Of beter schrijven? Goed, ik denk dat Panzerke gelijk heeft. Misschien dat het bij een evenement als Lowlands misschien wel voorkomt, maar ik betwijfel of er bij Roadburn bezoekers zijn die denken: oh, dat extra kaartje verkoop ik wel met winst. Die intentie vind je niet bij de mensen die er juist graag heen gaan. Edit: Anyhow: tickets binnen. Ging uiteindelijk dus allemaal soepel, zowel via balie als internet. Ik hoop dat er niet te veel tickets opgeslurpt zijn door de pipi & co. [Dit bericht is gewijzigd door galspuug op 28-11-2009 11:36] |
|
Ow. Prima. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Prima! |
|
ik heb nog 2 tickets voor roadburn 2010 15-16-17april, geen afterburner (18april) tickets 120€/stuk of 200€ voor de 2 (normale prijs is 145€ +4.35 reserveringskosten) pm of email aub ==>MUDBREEDER<== |
|
quote: Post dat maar in juiste topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/615?hl=tickets En/of hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3223369?hl=roadburn Enne, hier is geen pm functie op de website [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-04-2010 12:40] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |