|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit mbt Roadburn zeker? |
|
Bingo. |
|
Ik zal het je zaterdagochtend vertellen |
|
Jenje, je gaat dus naar een fysiek verkooppunt? |
|
Ja, ik gok er ook een beetje op dat er in Assen weinig belanghebbenden zijn |
|
Ja, kijk, dat is dus juist wat mij doet peinzen. Ongeacht de hoeveelheid Assenaren dat een Roadburnticket wil, de verkoper haalt uiteindelijk de kaarten uit dezelfde pool in het verkoopsysteem als de individuele koper via het internet. Is dit dan stabieler? Viel bij AC/DC alleen de internetinterface weg of liep de hele database stuk? Is er een nerd die weet hoe dit werkt? Snap je waar ik heen wil? Zijn er situaties dat een fysiek verkooppunt voordelen heeft voor een persoon met internet? |
|
Geen Idee ... Met hoofdletters |
|
Mijn vader heeft voor zijn werk in het verleden veel met Ticketservice van doen gehad, meen me daarvan te herinneren dat in ieder geval de postkantoren een wat directere verbinding hebben met het ticketmastergedoe. Pin me daar echter niet op vast. Ik zorg dat ik in ieder geval een uurtje vantevoren voor het postkantoor sta, hier in Wageningen inventariseren ze soms voor openingstijd al wat voor kaarten je wil, om ze vervolgens precies om 10.00 uit te draaien. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Vraag wel of ze alvast de computer willen opstarten, inloggen en de kaartjesprinter willen aanzetten. En ook testen dat deze 't doet. Dat heeft mij ooit een kaartje voor een Tool concert gekost. Daarom ben ik maar weer overgestapt op online kaarten kopen. |
|
quote: Goede argumenten, zelf nog niet aan gedacht. |
|
Volgens mij maakt het echt niets uit als je nu bij een fysiek punt staat of via internet. De kans dat bij het fysiek punt er meer voor je staan te wachten op een kaartje (kan ook voor ieder ander concert hé) is ook weer groot natuurlijk. Ik ga gewoon om 9.30 voor de PC zitten en dan zien we wel waar het schip strand, ga er vanuit dat het dan wel gaat lukken (vorig jaar was het ook niet binnen minuten uitverkocht he, iets van 45 minuten). |
|
Overigens zijn er niet alleen kaarten via www.ticketmaster.nl maar ook via www.eventim.nl Ik heb mij bij beide aangemeld, kijken wie het snelste is, gok dat die Eventim wat minder druk bezocht wordt. |
|
quote: Bedankt voor de tip. Zaterdag zit ik ook rustig achter de pc. Een fijn rokertje, goed cd'tje op... Meer ga ik me niet drukmaken. |
|
Doe er bij mij maar +kater bij. |
|
Ga het toch maar ook online proberen. Geen zin om in de regen te staan. Kan alleen bij Eventim geen Roadburn kaartjes vinden. |
|
Nee, ik kan het daar ook niet vinden. Over een kleine 14 minuten maar eens op die boekknop bij ticketmaster drukken. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 28-11-2009 9:51] |
|
Ik eerst lijers! |
|
Zo maar eens inloggen voor kaarten voor Muse. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
grr.. Muse zou die site wel weer eens dicht kunnen trekken, waardoor Roadburn en Eurosonic ook weer lastiger worden .. |
|
nee. Andere verkoper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
U zit nu in de wachtkamer Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo, tickets in de pocket! |
|
+1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik had wel een "payment fee" van 10 euro erbij, naast de service kosten. Wat zijn dat nu weer voor fratsen zeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
+3 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |