|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie is er gisteren geweest? En hoe vond men het? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Hebben ze je ooit geslagen? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hadden ze dat maar gedaan... Bareuh... |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nog erger. Heb ooit voor ze geroadied. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hahaha.. Fuck you mate. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: OHJAJOH? Bareuh... |
|
quote: Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Een keertje versterkers mogen slepen bij de manege, zeker. Bareuh... |
|
quote: Da's toch ook roadieën. Of is dat stagehanden? In elk geval waren het onmundige klootzakken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee. quote: Ja. quote: O. Bareuh... |
|
Wiki: quote: Voor zover ik weet horen versterkers en lampen enzo daar ook bij. Meneertje Apenootje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
[barry]En coke natuurlijk[/barry] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bij mijn weten hoort een roadie bij de crew van een band, en een stagehand bij het evenement waar deze band optreedt. Ook al hebben ze min of meer dezelfde taak. Met je Wikipedia. Meester Prikkepoot. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 28-11-2009 21:15] Bareuh... |
|
Ik heb nog nooit, inderdaad TP, zo'n arrogante snuivert meegemaakt als die Barry. Verder waren al hun roadies een stel arrogante bloemenhagenezen, en de drumsolo's en partijen van Cesar stonden voor een groot deel op band mee te draaien, zo ontdekte ik. Wat een nepband zeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oeh, wat slecht! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou, ik vind Cesar wel een goede drummer. Heb wat vette clinics van hem gezien. Daarom verbaasde het mij zo dat hij allemaal electronische flauwekul en tapeloops bij zich had. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig? Maar wat het vooral verknalde was de hele sfeer en samenwerking rondom deze krasse knarren. Nog nooit zo'n hiërarchische toestand gezien. Je had de hoofdroadie, ene Vincent volgens mij, en die was de god van de roadies. Behandelde zijn personeel als stront. Maar boog als een knipmes voor de heren van de band. Dan had je de instrumentenroadies, die behandelden de geluidsroadies als stront. De geluidsmensen behandelden de lichtmensen en de stagehands als stront. Etc. etc. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En jij was de grootste hoop? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Cesar ís ook een goede drummer! Laatst bij dwdd ging ie battlenenenen tegen zo'n andere drummer. Oew, de man kan het echt wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ja klopt. Maar Han Bennink won! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Gij snapt het. Samen met een kameraad gelukkig. Zijn ook gewoon afgetaaid na een minuut of tien, tot ze met hangende pootjes kwamen vragen of we a.u.b. weer mee wilden helpen. De lichtman die ik meehielp werd continu door iedereen van de "crew" afgebekt, maar zei dat het er bij die Hagenezen gewoon bij hoorde, dachten altijd dat ze geweldig waren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je moet het zo zien denk ik: afgekeurde politieman / militair die beveiligingswerk gaat doen (stadswacht, bewaking) bij een groot bedrijf. Mislukte muzikanten die roadies worden bij een grote band. [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 29-11-2009 17:58] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Elkaar allemaal als stront behandelen? Dan zijn ze op de manege wel goed op hun plaats. Ik vind dat ze het nog best lang volhouden, voor een band die rond 1983 al zijn piek beleefde. Dat komt uiteraard vooral door de wansmaak van de gemiddelde Nederlandse muziekliefhebber. |
|
quote: Spijker. Kop. Borsato. Blof. Etc. Zelfde verhaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die beleefden ook rond 1983 hun piek? Bareuh... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |