|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Neeeeeeeeeeeee kutzooi! Ik keek echt uit naar Rise & Fall! Gelukkig komen die vaak genoeg. |
|
Zeker zonde van R&F, gelukkig zijn de vervangers ook te gek! |
|
nog 1 week! mosh!! |
|
Word 'm niet helaas, zit dan een weekendje op den Veluwe. |
|
Zo, het weekend zit er weer bijna op, dus als je wil weten wat je volgend weekend kan doen even een reminder. @Metal Jan: de Veluwe? Sterkte Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Beter, feestje met Rectal smegma is altijd goed |
|
quote: Thanks |
|
Ohja, is volgende week al. Zitten zeker bands tussen die ik wil zien..en vorig jaar was het ook erg gezellig. Ik moet er nog even over nadenken. |
|
nog 4 nachten! en dan is het weer tijd om te knallen! |
|
Sjon, ben jij op Bloodshed? |
|
Even voor de duidelijkheid, door wat miscommunicatie staan we al op de flyer als Vultures, dus ja Sjon zal er zijn |
|
heb er zin in! [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 28-09-2010 19:27] |
|
quote: Euh, aardig wat miscommunicatie lijkt mij dan. Vultures met Dr. Doom verwisselen is toch vreemd? Succes in ieder geval, wij gaan lekker beuken op Gojufest! Boeiender |
|
quote: Jullie moeten ook spelen dus? Beter! Hoe laat en welke dag? |
|
quote: Check de site. zijn nogal wat dingen aangepast. Gezellig! Zin in!! Hele weekend aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 29-09-2010 16:44] =) |
|
verdomme!! last days of humanity speelt niet!! dan maar naar "Blaas of Glory" in de willemeen Your mother ate my dog! |
|
Ik lees inderdaad op last.fm dat Mumakil en LDOH hebben gecanceled. Mumakil zou worden vervangen door Leng T'che. Op de eigen myspace van Bloodshed en de site van Dynamo kan ik er nog niets over vinden. Het feit dat de myspace van Leng T'che wel 1 oktober, Dynamo vermeldt lijkt dit bericht echter te bevestigen. Jammer van Mumakil, maar met deze vervanger kan ik erg goed leven . |
|
Op www.bloodshed.nl staat de laatste info. |
|
Dank je!!! |
|
Vultures is Dr. Doom lees ik nu ? Raar. |
|
Klopt tot vrijdag! |
|
quote: Is er een reden dat jullie niet als Dr. Doom op de bill staan? Boeiender |
|
quote: bron |
|
Ah. Mkay. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |