|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien omdat ik al jaren vind dat de naam Doom maar door 1 band geberuikt mag worden? "Nee Herrie, niet zo narcistisch nu!" *beltegoed* |
|
quote: Matige communicatie |
|
quote: ...sorry hoor... maar is het nu dr. doom of vultures? |
|
quote: Welk gedeelte snap je niet? Jb zit er natuurlijk nog wel in, die is alleen druk met een gayband op tour [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 29-09-2010 22:03] |
|
wat ik niet snap dat je als "zelfde" band doorgaat onder een andere naam! |
|
quote: Zoals ik het begrijp is door matige communicatie Vultures op de lijs gekomen, en heten ze nog Dr. Doom. Toch? Boeiender |
|
Volgens mij wel |
|
ik haak af. *sluit over 1 minuut platendeal met ladybooster* |
|
Beter! Ik hoef alleen de vrijdag te gaan nu DrDoom verplaatst is. Komt me financieel ook erg mooi uit. |
|
Neee je moet ook zaterdag. tering gave bands... =) |
|
zaterdag ons 10 jarig bestaan vieren op de planken daar, heb er zin in! |
|
quote: Nope, dit komt me financieel tig keer beter uit zo. Plus dat voor mij de gaafste bands vanavond spelen |
|
Zo eens de trein pakken. Zin in dit feestje |
|
Helaas: wegens ziekte kom ik dit weekend niet even kijken. Veel plezier voor allen die gaan! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
wat is nou de uiteindelijke timetable? |
|
quote: Geen idee; dat zal in de zaal blijken, alleen een oude planning op de concertagenda van Dynamo voor het Bloodshed fest Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Morgen aanwezig .... moest vandaag de troep van mijn eigen tuinfeestje opruimen |
|
Afwezig helaas... Ik moet een beetje op de centen letten. |
|
Gisteren was het een feestje !! Dyscarnate heb ik gemist, ivm verkeersdrukte. Maar vanaf 20:00 uur heb ik een hoop gave bands gezien. Rectal Smegma is niet mijn ding en ook The Outburst Grindproject vond ik weinig bijzonder, maar verder heb ik alleen maar toffe dingen gezien. Met als uitschieters Ion Dissonance, Inevitable End,Cephalic Carnage en Psycroptic. |
|
quote: Ik had het beter ook bij de vrijdag moeten houden. Of zoals voorgenomen niet teveel te drinken.. Maar het was iig een gezellig weekend, veel toffe (on)bekenden. =) |
|
Alleen zaterdag geweest. was wederom gaaf. Hoogtepunten waren voor mij: Kru$h, Idiots Parade, Collision met als absolute knaller; Magrudergrind. Rete strak, en wat een intensiteit! Volgend jaar Phobia? Please! |
|
|
|
fantastisch festival! lekkere show gespeelt en leuke bands gezien. ook veel gedronken en een stapel merch verkocht! Geniaal! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |