|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja mij benieuwen hoe die is . Hij komt 6 mei uit. Eerste review die ik las was op www.urkraft-webzine.net en die gaf hem een 9.5 Tracklist : 01 - Cage Of Rememberance 02 - The Bitter Man 03 - Anguished Scream... 04 - Petrified 05 - The Bounty Hunter 06 - Completion 07 - Warmaster 08 - Dead Man's World 09 - Cast Life Into Fire 10 - Bleed Yourself [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-03-2007 9:31] |
|
Ik heb ze een keer live gezien, volgens mij in voorprogamma van Dimmu Borgir ofzo, heeft weinig indruk op me gemaakt, maar misschien is deze CD wel vet...? |
|
'Predominance' was zeker niet slecht, ik zou hem zeker eens gaan beluisteren Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
zijn dat niet die latex- nichten? |
|
quote: ik denk dat je de goeien voor je hebt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hun demo vond ik wel tof, maar voor Predominance is die zanger teveel met zijn stem gaan kloten. Jammer... Ik ga die nieuwe wel luisteren btw... Net als Sacred Steel: muziek is geweldig, maar die stem . |
|
Tering wat klinkt "Unlimited" toch VET Van fora begrijp ik dat de band in augustus voor een nieuw album de studio ingegaan zou zijn (kan helaas geen officiele bevestiging vinden). Dat lijkt me nou echt geweldig!! In oktober is er een mini-tour door (helaas) alleen Engeland. Vette band! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dat valt tegen als je de topic titel leest in de active topics lijst Maar wel een extreem vette band ja. |
|
quote: + 1 Ik heb hem hier nu liggen, leuk plaatje Hatsjikidee! |
|
Godver, ik dacht dat het om een remake van de film van dario argento ging. |
|
9 april komt "Cut From Stone" uit in Europa! Promo reeds gesignaleerd op flhdjfhhdjfdghfhfhjdh!! HEERSCH!!! (hoop ik, nog geen seconde van het album gehoord) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geloof me, hij is HEERSCH!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
April wordt een dure maand. Hij is errrrg lekker ja. Echt zo'n heerlijke metalplaat waarvan je buiten in de hete zon moet genieten, kan niet wachten tot de zomer door dit soort muziek . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lekkere plaat idd! Ik sluit me dan ook volledig aan bij de vorige poster. |
|
hopelijk in trend van Unlimited wat een zalige plaat signature |
|
[noob] Ik kende die hele band niet. [/noob] Maar dit wordt toch wel een aanschaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: +10 En Vindication was ook erg heersch. |
|
quote: gvd ja!!! Heerlijk schijfje is het weer geworden en zoals M. hierboven zegt... ideaal om zo bij een lekker weertje van te genieten (jupilertje niet vergeten uiteraard ) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hij had wat mij betreft ietsje agressiever gemogen maar het is wel een heerlijke plaat. Doet me bij vlagen aan Paradise lost denken ten tijde van Draconian Times |
|
Ik kijk net op tijd in dit topic zie ik Die vorige CD is leuk, als deze een beetje zo klinkt heb ik weer wat nieuws voor op mijn mp3 speler Hatsjikidee! |
|
quote: jaaaaaaaaa!! wat je zegt! Ik vind het zaaaaalig! tklinkt iets klinischer, maar toch gevatter en extremer, zonder agressiever te worden zaaalig! signature |
|
Hmm, ik mis wel iets van de agressie van Unlimited. Het nummer venting the anger op de mini-cd gaf mij het idee dat Susperia weer lekker tekeer zou gaan op het nieuwe album maar het is wat liever geworden dan ik had verwacht. Maar dat neemt niet weg dat het een heerlijk album is geworden |
|
quote: Het is de band van Tjodalv die drummer is geweest bij Dimmu Borgir. Daar ken ik ze in eerste instantie van. Ik vond het eerste album nog wel een beetje een Dimmu ripoff, maar dat is in de loop van de tijd wel goed gekomen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Helaas wordt die link nog altijd gelegd. Zal waarschijnlijk ook altijd wel zo blijven. Band verdient beter! spelfout weggehaald... |
|
Shit ja!!! Vandaag met het heerlijke weertje nog eens aangeslingerd... HEERLIJKE plaat!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |