|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Idem. Geen X factor |
|
... ik hoop voor U dat dat cynisch bedoeld is unlimited is beter, dit is een bende goeie muzikanten bij elkaar, met een ECHTE zanger, die kan ZINGEN! signature |
|
quote: Unlimited is inderdaad ietsjes beter maar die laatste is toch ook een heerlijk zomerplaatje hoor Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Originaliteit is écht niet altijd nodig om een plaat goed te laten klinken. En slecht gezongen? Dat is in dit geval echt een kwestie van smaak hoor, maar een slechte zanger? Echt niet! spelfout weggehaald... |
|
Tja, ik had ook zoiets van "Zelthor liegt", maar ja, smaak he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Originaliteit is zeker niet altijd nodig, maar als het als geheel niet uit de verf komt kan het natuurijk wel een van de redenen zijn. Zo vind ik de zang erg standaard, en dat stoort me. Die gast kan ook best zingen, maar hij heeft het niet mooi ingezongen. Zijn klankkleur is over de hele CD zo'n beetje hetzelfde en de vet lelijk gedubbelde zang helpt ook niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
signature |
|
quote: +1 Gave plaat! spelfout weggehaald... |
|
+1 gotverssss!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
plaat blijft hangen, ow wacht dat is de repeat stand Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
als dit geen top10 notering krijgt weet ik het ook niet meer signature |
|
argh, ik wil de nieuwe!!! signature |
|
signature |
|
Die auto die op 3.16 binnen komt rijden maakt het helemaal af |
|
Nieuwe track± |
|
signature |