IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Susperia Vorige pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-04-2007 21:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hmm, ik heb het ook geluisterd, maar ik begrijp niet waarom iedereen ("iedereen") hier zo geil van wordt. Repetitief, niet origineel, lelijk gezongen, lelijk gemixed.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 25-04-2007 22:14 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2007 21:17 schreef ZelThoR het volgende:
Hmm, ik heb het ook geluisterd, maar ik begrijp niet waarom iedereen ("iedereen") hier zo geil van wordt. Repetitief, niet origineel, lelijk gezongen, lelijk gemixed.

Idem. Geen X factor

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2007 17:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

...

ik hoop voor U dat dat cynisch bedoeld is

unlimited is beter,
dit is een bende goeie muzikanten bij elkaar, met een ECHTE zanger, die kan ZINGEN!

signature

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 26-04-2007 18:20 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2007 17:51 schreef Hypnos het volgende:
...

ik hoop voor U dat dat cynisch bedoeld is

unlimited is beter,
dit is een bende goeie muzikanten bij elkaar, met een ECHTE zanger, die kan ZINGEN!

Unlimited is inderdaad ietsjes beter maar die laatste is toch ook een heerlijk zomerplaatje hoor

Member of the iso-betawuste crew!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-04-2007 18:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2007 21:17 schreef ZelThoR het volgende:
niet origineel, lelijk gezongen

Originaliteit is écht niet altijd nodig om een plaat goed te laten klinken. En slecht gezongen? Dat is in dit geval echt een kwestie van smaak hoor, maar een slechte zanger? Echt niet!

spelfout weggehaald...

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2007 0:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tja, ik had ook zoiets van "Zelthor liegt", maar ja, smaak he.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-04-2007 9:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2007 18:21 schreef varanus het volgende:
Originaliteit is écht niet altijd nodig om een plaat goed te laten klinken. En slecht gezongen? Dat is in dit geval echt een kwestie van smaak hoor, maar een slechte zanger? Echt niet!

Originaliteit is zeker niet altijd nodig, maar als het als geheel niet uit de verf komt kan het natuurijk wel een van de redenen zijn. Zo vind ik de zang erg standaard, en dat stoort me.

Die gast kan ook best zingen, maar hij heeft het niet mooi ingezongen. Zijn klankkleur is over de hele CD zo'n beetje hetzelfde en de vet lelijk gedubbelde zang helpt ook niet.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-06-2007 17:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2007 19:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 17:40 schreef Hypnos het volgende:

+1 Gave plaat!

spelfout weggehaald...

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 18-06-2007 19:45 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

+1 gotverssss!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Krulspeld
Zsjiehoew
Usericon van Krulspeld
Posted 18-06-2007 21:53 by Krulspeld Wijzig reactieProfiel van KrulspeldQuote dit bericht

plaat blijft hangen, ow wacht dat is de repeat stand

Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 18:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als dit geen top10 notering krijgt weet ik het ook niet meer

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2009 16:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

argh, ik wil de nieuwe!!!

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-07-2010 13:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-07-2010 15:32 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Die auto die op 3.16 binnen komt rijden maakt het helemaal af

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-11-2011 21:57 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nieuwe track±

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2011 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com