|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vet, enig idee of ze dan paar dagen later in Biebob met dezelfde support spelen? |
|
quote: denk het wel |
|
*kick* laatste 50 kaartjes zijn aangebroken |
|
Heb er zin in! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
AUSVERKAUFT! |
|
Stomme os, ik had eens wat eerder in dit topic moeten kijken. Iemand nog een kaartje over toevallig? Heb wel maar snel een kaartje voor de Biebob geregeld voordat ik dit helemaal aan m'n neus voorbij laat gaan. |
|
Ik heb dan wel een kaartje, maar een vriend van me was ook zo slim om te lang te wachten en heeft dus geen kaartje... Als er nog iemand een kaartje over heeft?! Ik heb er zin in! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Nou, volgens mij heb ik echt het enige ticket dat voor deze dag nog te koop was gescoord afgelopen weekend. En die was niet eens voor mezelf, want mijn eigen ticket heb ik natuurlijk al tijden liggen. Anyway, zin in! |
|
Godver, waar heb je dat nog vandaan gehaald dan? |
|
Ik heb gewoon een paar dagen lang regelmatig alle mogelijke verkoopkanalen in de gaten gehouden en dan net het geluk hebben dat je raak schiet. |
|
En waar was 't in dit geval raak? Ik blijf toch nog even twee dagen hopeloos proberen... |
|
Het was in dit geval via last.fm. Niet dat je iets aan die informatie hebt verder want het is niet zo dat je hier nu opeens een grotere kans hebt dat er een kaartje aangeboden wordt. |
|
tijdschemaatje 19.30 zaal open 20.00 Long Distance Calling 21.00 Swallow The Sun 22.00 Katatonia |
|
Wie wil mijn kaartje overkopen? Ik heb mijn mijn idiote kop een kaartje voor Doornroosje gekocht terwijl mijn vrienden allemaal al een kaartje hadden voor Amstelveen.. Dus.. snel reageren op smitrene[a]gmail.com |
|
METALTUUP!!! WORDT WAKKEEEERRRRRR!! |
|
Zo ist das. Kaartje voor Amstelveen is inmiddels wel geregeld. |
|
|
|
Hey! Ik heb twee kaarten voor Katatonia over. Mijn vriendin is ziek en ik zelf ga daarom dus ook niet. Wie ze wil hebben kan me last minute bellen. Als je me een screenshot van je overboeking laat zien stuur ik de e-tickets naar je toe! 06 817 898 59 |
|
Zo, tijden geleden dat ik zo'n gaaf concert meegemaakt heb. |
|
Binnengekomen tijdens Long distance calling en hun toegiftnummer klonk goed! Swallow the sun klonk ook mede dankzij de harsh vocals behoorlijk genietwaardig, maar de zanger had mi een saaie podiumpresence, alsof hij niet bepaald blij was dat hij mocht optreden. Misschien de herinnering van zijn gekortwiekte kapsel nog in het geheugen? Katatonia beheerst mi steeds meer de kunst van subtiliteit, soms de muziek afgebroken tot slechts 2-stemmige zang, dan weer met de hele band kiezen voor bombasme. Renkse was sinds vorige keer nog vadsiger, maar beter gaan zingen (dit keer geen backing tape) Voor mij persoonlijk waren de toegiften hoogtepunt van het optreden. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-03-2010 14:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wij waren er ook en het was TOP! http://www.rockportaal.nl/index.php/live/katatonia-doornroosje-nijmegen-05032010/ Zie dat ze overal deels andere setlisten spelen, dus ben benieuwd wat vanavond brengt voor degenen die gaan! |
|
quote: Nog bedankt voor het kaartje . Ondanks dat ik maar weinig kende van beide bands (de eerste heb ik gemist) heb ik toch mooi staan genieten. Vooral Swallow the Sun vond ik erg lekker klinken, maar Katatonia trok ik ook érg goed. Ondanks dat ik in mijn eentje erheen ben gegaan toch heel veel bekenden en ZM'ers gezien/gesproken ook nog . |
|
quote: Hopenlijk ben je vannacht niet gebeten, of nog erger gewurgd, door de lieve slangen van Dietrik! Was een gezellig avondje in Amstelveen. Goed geluid ook, bij alle bands. 1e band alleen de laatste 4 minuten gehoord. Swallow The Sun was leuk. Wel jammer van de cleane zang, want dat leek nergens op. Katatonia was heerlijk! bub |
|
De show in Amstelveen was ook zeer okay. Katatonia kwam wat stroef op gang (vooral qua zang) maar daarna was het genieten. De nieuwe jongens zijn op het podium ook enorme beesten Bub: wat submissions van die twee meter langer tapijtpython overleefd.. maar veilig teruggekeerd in Grunn |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |