IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fortarock: Katatonia - 5-3-2010 @ Doornroosje Vorige pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-03-2010 21:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Was een leuke avond in Amstelveen, voor een groot deel verknald door die lompe boer

Yucca
Usericon van Yucca
Posted 07-03-2010 22:07 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht

Ja wat een gedoe was dat. Maar verder mooie avond!

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-03-2010 10:05 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 7 March 2010 21:24 schreef Dirge for november het volgende:
Was een leuke avond in Amstelveen, voor een groot deel verknald door die lompe boer

Wat voor lompe boer??
Niets gemerkt.

bub

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-03-2010 12:39 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Die lompe boer stond vooraan. Echt ongelofelijk irritant was die gozer. Stond tegen iedereen aan te hangen met zijn bezopen kop en kreeg het zelf voor elkaar een rolstoelbezoeker een bloedlip te bezorgen. Zodra iemand er wat van zei had je volgens hem niets te zoeken bij een metalconcert en kon je maar beter naar Frans Bauer optredens gaan.

Man man man, zelden een figuur meegemaakt dat zo in zijn eigen wereld leeft.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-03-2010 12:48 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ben vrijdag en zondag geweest, super.

Long Distance Calling klinkt voor een instrumentale band gewoon goed. Een mannetje dat achter een laptop staat te headbangen ziet er alleen wat lullig uit, dan heb ik persoonlijk toch liever gewoon een ouderwetse toetsenist. Swallow the Sun was weer gewoonweg goed, maar wat mij betreft te veel nadruk op nieuw spul. Ik had graag bv. Through Her Silverly Body of The Giant gehoord. En Katatonia was beide keren gewoon genieten, geweldig.

Dirge for november
Posted 08-03-2010 15:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 12:39 schreef Y Draig Goch het volgende:
Die lompe boer stond vooraan. Echt ongelofelijk irritant was die gozer. Stond tegen iedereen aan te hangen met zijn bezopen kop en kreeg het zelf voor elkaar een rolstoelbezoeker een bloedlip te bezorgen. Zodra iemand er wat van zei had je volgens hem niets te zoeken bij een metalconcert en kon je maar beter naar Frans Bauer optredens gaan.

Man man man, zelden een figuur meegemaakt dat zo in zijn eigen wereld leeft.

+1, dat was ik. Baal wel dat ik mn zelfbeheersing verloor.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2010 15:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 15:46 schreef Dirge for november het volgende:

Jij was de lompe boer? Of de ander die er iets van zei?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2010 15:50]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-03-2010 15:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 15:50 schreef MMayo het volgende:
Jij was de lompe boer? Of de ander die er iets van zei?

De rolstoeler.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2010 16:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 15:59 schreef Onweerwolf het volgende:
De rolstoeler.

Of Frans Bauer..

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2010 16:05]

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-03-2010 16:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 8 March 2010 15:46 schreef Dirge for november het volgende:

Ah was jij dat?
Ik was degene die tegen je zei dat ik met tien jaar concertervaring nog nooit zo'n hersendood figuur had gezien.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Dirge for november
Posted 08-03-2010 17:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 16:04 schreef MMayo het volgende:
Of Frans Bauer..

@Y, Ik kan me zomaar niet herinneren wie dat had gezegd maar ik wist t nog wel.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-03-2010 17:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 March 2010 16:06 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ah was jij dat?
Ik was degene die tegen je zei dat ik met tien jaar concertervaring nog nooit zo'n hersendood figuur had gezien.

Dat is hét teken dat je zelf zo'n figuur bent

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2010 0:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Welke clou ligt aan die beredenering ten grondslag?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-03-2010 23:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 9 March 2010 0:15 schreef Mutilator het volgende:
Welke clou ligt aan die beredenering ten grondslag?

Moet dat?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-03-2010 21:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Foto's van het optreden in Doornroosje:

More where that came from:

http://www.flickr.com/photos/85mm/sets/72157623627309424/show/

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 16-03-2010 0:39 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Strakke en mooie foto's gozert

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com