|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mmm ben ik dan de enige die de nieuwe slayer wel ok vindt???? |
|
Queensryche Maar we blijven hopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als al het volgende materiaal van Marduk gaat klinken als La Grande Danse... dan mogen ze van mij wel kappen. |
|
Metallica Paradise lost Anathema The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou, ingeslapen bands, dat zal een flinke lijst zijn. Maar Immortal is een goede kandidaat. Morbid Angel ook! Telkens maar CD's afleveren in hetzelfde straatje... de rek is eruit. Jammer! |
|
quote: Ik hoop met je mee; op hun site hebben ze het nu over een inspiratieniveau dat ze niet meer hadden op de laatste drie albums. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Morbid Angel heeft geen plaat gemaakt die op elkaar lijkt. elke CD heeft weer een nieuwe atmosfeer, dus Morbid Angel afschrijven vind ik niet echt terecht. |
|
My Dying Bride ... tijd om maar eens te kappen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oei, ik als Cannibal Corpse minnende moet ook een band aan het rijtje toevoegen... Tis nog steeds een wereld band, maar ze klinken wel meer van hetzelfde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Goeie ouwe Paradise Lost...prachtig werk...en waar staan ze nu??Ze zijn nog maar een schim van zichzelf... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
cradle of filth mag wel es opflikkeren van mij... ze gaan nu zelfs een cd met 'greatest hits' uitbrengen! hoezo muziek uitmelken..en tword ook steeds slechter...opdonderen mogen ze van mij, of ze moeten weer es een heel heerschend album (zoals principle of dusk) uitbrengen, maar dat zie ik ze echt niet doen... |
|
quote: Immortal?????????? lul niet |
|
cradle mag oprotten als hun cd's in dalende lijn blijven, maar hun nieuwe album zou rond een thema gemaakt zijn zoals 'cruelty'... maar ik vrees het ergste... MassMörd |
|
Ingeslapen (lees: winterslaap) Obituary |
|
quote:Ben ik niet met je eens. In het genre waar ze zich nu verkeren (depeche mode achtige muziek) vind ik ze verdomde goed. Die laatste plaat is echt wel ok. Verder vind ik dat AmorphiS er wel mee mag kappen. |
|
quote: At the heart of winter is nog te gek! maar: Vargen heeft het mijns inziens treffend beschreven; Damned in black klinkt als leftovers van At the heart of winter en Sons of northern darkness als leftovers van Damned in black. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
AtHoW is inderdaad tof. Den spijker op den kop geslagen! Maar daarna, oh oh oh. |
|
Ik vind de laatste twee ook geweldig!!! dus ik vind niet dat je immortal ingeslapen kunt noemen. Sepultura is niet alleen ingeslapen, maar hebben zelfs zelfmoord gepleegt! |
|
dus omdat jij die albums tof vindt, kunnen anderen Immortal niet ingeslapen noemen, of zo? Heu..... |
|
quote: er staat "ik vind" dus jullie mogen van mij alles vinden, lezen! |
|
Ah. Maar dan maakt het dus helemaal geen fuck uit en maak je een einde aan de discussie. 'Ik vind' is nl. een enorme disclaimer. Zoals altijd zijn er overal grenzen aan, maar toch. Rhetorica heerscht. |
|
ik vond immortal nooit echt geweldig, of wrijf ik nu zout in wonden? Oud Vuil. |
|
quote: Wat nog wel eens wil helpen is een bezettingswijziging lijkt me, dus er is nog hoop. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nah, Abbath is teveel party-animal geworden. Sowieso verdenk ik Demonaz ervan dat hij de meeste artistieke impulsen gaf. Ach ja SJIT HAPPENS. Er blijven meer dan zat bands over. |
|
quote: ???Morbid Angel vind ik een van de weinige bands die telkens hun muziek vanuit een andere hoek benadert. Hoe kom je er op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |