IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : ingeslapen bands Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 23:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 23:23 schreef Mutilator het volgende:
???Morbid Angel vind ik een van de weinige bands die telkens hun muziek vanuit een andere hoek benadert.

Hoe kom je er op?

Via FFF en Gateways... FFF vond ik nog wel okee, maar helaas vond ik Morbid Angel VEEL MEER dan 'wel okee'. Echt een vermoeide band. Jammer hoor, voor mij houdt het echt op. Dan maar 'Blessed Are The Sick' tot in lengte van dagen draaien.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2002 23:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 april 2002 23:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Nah, Abbath is teveel party-animal geworden. Sowieso verdenk ik Demonaz ervan dat hij de meeste artistieke impulsen gaf...

Hoe dan? Ik dacht dat de rol van Demonaz zich beperkte tot de teksten; het gitaarwerk van Abbath is ook anders dan Demonaz. (ItHoW vind ik hun beste; betere dan Battles in the north etc.)

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 23:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ga voor de eerste twee, 'Diabolical Fullmoon Mysticism' en 'Pure Holocaust'. Op die albums schrijft Demonaz ook mee aan de muziek en speelt hij gitaar (Abbath doet bas en keel). BitN was.... weinig, BB en AtHoW waren beter... de laatste van die 2 vind ik eigenlijk - als ik eerlijk ben - meer met heavy metal dan met black metal te maken hebben! Niet dat dat erg is... ik luister hem zelfs erg graag. Maar m'n favo is en blijft Pure Holocaust.

Black Fucking Metal!

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2002 23:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 april 2002 23:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Via FFF en Gateways... FFF vond ik nog wel okee, maar helaas vond ik Morbid Angel VEEL MEER dan 'wel okee'. Echt een vermoeide band. Jammer hoor, voor mij houdt het echt op. Dan maar 'Blessed Are The Sick' tot in lengte van dagen draaien.

Frappant; FFF is het laatste album waar ze gerecyclede oeroude nummers gebruiken (Hellspawn & Invocation).

Gateways is meer geent op groove; misschien vind je dat niet passen bij MA.

Ik ben het met je eens dat ze het niveau van Blessed are the sick nooit meer gehaald hebben.

Maar of ze vermoeid zijn...eerlijk gezegd wacht ik nog liever ff het nieuwe album af.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-04-2002 23:39]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 23:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik hoor het wel van jou dan

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-04-2002 23:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 april 2002 23:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik hoor het wel van jou dan

Heheh, ik hoop op een nieuwe zanger/bassist met persoonlijkheid die de groep weer een trap achter de kloten geeft; dan komt het wel weer goed.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-04-2002 23:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 20:45 schreef madeline usher het volgende:
Goeie ouwe Paradise Lost...prachtig werk...en waar staan ze nu??Ze zijn nog maar een schim van zichzelf...

Inderdaad.
Als ik nu nog "Gothic" opzet krijg ik nog steeds kippenvel.
Die bijna-grind gitaren en de de-pri-me-ren-de sfeer dat de muziek uitstraalt...ooeefff...

Jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-04-2002 23:46]

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 05-04-2002 23:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

kben erg benieuwd of celtic frost nog steeds een ingeslapen band blijft.
op hun website hebben ze het er in ieder geval over, dat een nieuwe cd zeker in de planning ligt,
zie hier:
http://www.celticfrost.com/terrorizer94.jpg

Oud Vuil.

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 06-04-2002 0:22 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

My Dying bride???????
The Dreadfull Hours is een prachtig album, schaam je

Max Cavalera is ingeslapen...wel triest eigenlijk

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-04-2002 0:30 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 20:40 schreef Mutilator het volgende:
Metallica
Paradise lost
Anathema

Anathema???

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2002 0:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 april 2002 0:30 schreef Asherah het volgende:
Anathema???

Yep; van een eigenzinnige band zijn ze vervallen tot een Radiohead kloon.

Verder mag Paradise Lost dan wel tegenwoordig wave maken; ik betwijfel of zij binnen die stroming op hoog niveau staan.

Ook hun laatste plaat klinkt erg ongeinspireerd en gezapig.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 06-04-2002 16:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 23:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Ah. Maar dan maakt het dus helemaal geen fuck uit en maak je een einde aan de discussie. 'Ik vind' is nl. een enorme disclaimer.

Zoals altijd zijn er overal grenzen aan, maar toch. Rhetorica heerscht.

Gaap...wat kan jij dingen verdraaien zeg
gadver

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2002 17:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 0:56 schreef Mutilator het volgende:
Yep; van een eigenzinnige band zijn ze vervallen tot een Radiohead kloon.

Verder mag Paradise Lost dan wel tegenwoordig wave maken; ik betwijfel of zij binnen die stroming op hoog niveau staan.

Ook hun laatste plaat klinkt erg ongeinspireerd en gezapig.

Bingo. Zelfs Robbie Williams maakt muziek die meer op metal lijkt...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 06-04-2002 17:40 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 0:22 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
My Dying bride???????
The Dreadfull Hours is een prachtig album, schaam je
dit is een supper goed album, echt kan ik uren naar luisteren.

quote:
Max Cavalera is ingeslapen...wel triest eigenlijk
ik heb gehoord dat hij met soulfly aan een nieuw album bezig is...

quote:
Op 6 april 2002 17:29 schreef Greycloak het volgende:
Bingo. Zelfs Robbie Williams maakt muziek die meer op metal lijkt...

Waaaaaat??? Djeeses jonge, die vent kan helemaal geen muziek maken, een beetje zitten opscheppen over zijn lijf en al, ja dat kan hij doen, en ook een beetje in zijne bloten ff staan rondlopen, leuke muziek

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-04-2002 17:42 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Neu, en hetzelfde kan over het huidige Anathema gezegd worden. Na Pentecost III hadden ze de oude zanger eruit gemikt (kut hippie) en dacht ik 2 albums lang van yes, dat gaat em weer worden. Maar nee... Saaie kleffe ongeïnspireerde shit maken ze nu.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 06-04-2002 17:46 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 17:40 schreef lord abortion het volgende:

het laatste soulfly album was een schande

[Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 06-04-2002 17:58]

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 06-04-2002 18:00 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 17:46 schreef Dreadfull_Hours het volgende:
het laatste soulfly album was een schande

soulfly is een schande

Trieste gast

Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 06-04-2002 18:30 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 5 april 2002 20:23 schreef PsYcHo het volgende:
mmm ben ik dan de enige die de nieuwe slayer wel ok vindt????

Absoluut!

Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...

Diabolis
Usericon van Diabolis
Posted 06-04-2002 18:31 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 6 april 2002 18:00 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
soulfly is een schande

ROFL

Diabolis
Usericon van Diabolis
Posted 06-04-2002 18:32 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 6 april 2002 17:40 schreef lord abortion het volgende:
dit is een supper goed album, echt kan ik uren naar luisteren.

Waaaaaat??? Djeeses jonge, die vent kan helemaal geen muziek maken, een beetje zitten opscheppen over zijn lijf en al, ja dat kan hij doen, en ook een beetje in zijne bloten ff staan rondlopen, leuke muziek

Rustig rustig, hij maakt ook geen muziek, dat doen anderen voor hem....voor zover je dat muziek wilt noemen...ik wel.

Diabolis
Usericon van Diabolis
Posted 06-04-2002 18:34 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

Iron Maiden moet het niet verder rekken..ik begin te vresen voor de nieuwe CD...

(sorry: 4 post achtereen )

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 06-04-2002 18:35 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Shallow Grave........een band waar ik in heb gezeten.....is ook ingeslapen.....repeteren niet meer...gaat helemaal niks vanuit...oftewel DOOD !!!!!!!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-04-2002 20:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 18:35 schreef Triple-Dan het volgende:
Shallow Grave........een band waar ik in heb gezeten.....is ook ingeslapen.....repeteren niet meer...gaat helemaal niks vanuit...oftewel DOOD !!!!!!!

LOL

dead and buried

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-04-2002 20:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2002 20:22 schreef attila_de_hun het volgende:
dat megadeth uit elkaar is vind ik eigenlijk niet erg. alle latere cd's konden toch niet echt tippen aan het oudere materiaal. ik heb het idee dat sommige bands een beetje ingeslapen beginnen te raken. als ik nou zeg dat bijvoorbeeld anthrax en slayer misschien ook eens eenpunt achter hun carriere zouden moeten zeggen , wat vinden jullie daar dan van?

Wat betreft Megadeth vind ik je stelling bullshit. Dat jij Megadeth's latere albums ruk vind, ok. Maar niet iedereen deelt jou mening hoor Persoonlijk vind ik het erg kut dat Dave is opgestapt en dat mede daardoor Megadeth is opgedoek!

Wat betreft Antrax en Slayer ben ik het overgens volledig met je eens...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 06-04-2002 20:32]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 06-04-2002 20:54 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2002 18:32 schreef Diabolis het volgende:
Rustig rustig, hij maakt ook geen muziek, dat doen anderen voor hem....voor zover je dat muziek wilt noemen...ik wel.

ik ben altijd rustig maar ik kan die vent gewoon niet uitstaan, sorry daarvoor

As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com