IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Lief kwijt door alcoholisme Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-08-2002 22:15 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik heb mijn lief eruit gegooid.Reden : de laatste tijd ging het echt niet meer,hij terroriseerde me en dreigde er voortdurend mee om het af te zeggen wanneer hij zijn zin niet kreeg.En er was meer : zaterdagnacht op het festival in Kiewit heeft hij zich half bewusteloos gedronken en zonder het te beseffen mijn materieel beschadigd.Achteraf kwam-ie me nog zeggen dat het hem speet en om zichzelf kracht bij te zetten,gooide hij de resterende drank weg.Ik geloofde hem echter niet meer.Alles heb ik geprobeerd omdat ik hem doodgraag zag,zware offers gebracht,ik stond zelfs het punt mijn familie te verlaten voor hem.Maar het mocht niet baten.Het werd steeds erger en hij raakte steeds vaker bewusteloos,slaags of op de ziekenboeg-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-08-2002 22:17 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

damn, wat een ellende. Hopelijk gaat het nu beter met je


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 27-08-2002 22:18 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

........ Sterkte


G.
Usericon van G.
Posted 27-08-2002 22:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

echt kloote voor je hoor....ik wens je veel sterkte


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-08-2002 22:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dat is behoorlijk klote zeg

Sterkte!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-08-2002 22:18 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat is minder zeg. mag zelf ook graag bier drinken, maar wat bedoel je met bewusteloos, echt liggen en niet meer aanspreekbaar? sterke drank in het spel?
ik moet mezelf er ook echt toe zetten om niet teveel te drinken, zeker doordeweeks, maar ik drink alleen bier, met sterke drank ken ik geen grenzen, je ex vriend ook niet, denk ik?

iig errug balen voor je!!!


Oud Vuil.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 27-08-2002 22:19 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ai....sterkte jong! En ik vidn dat he gelijk hebt als't inderdaad zo erg wordt. Alhoewle ik zelf ook graag een pintje drink of meerdere maar dat is te ver als je verkeert denk ik.
(ga nu zelf niet drinken he )


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2002 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 22:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik heb mijn lief eruit gegooid.Reden : de laatste tijd ging het echt niet meer,hij terroriseerde me en dreigde er voortdurend mee om het af te zeggen wanneer hij zijn zin niet kreeg.En er was meer : zaterdagnacht op het festival in Kiewit heeft hij zich half bewusteloos gedronken en zonder het te beseffen mijn materieel beschadigd.Achteraf kwam-ie me nog zeggen dat het hem speet en om zichzelf kracht bij te zetten,gooide hij de resterende drank weg.Ik geloofde hem echter niet meer.Alles heb ik geprobeerd omdat ik hem doodgraag zag,zware offers gebracht,ik stond zelfs het punt mijn familie te verlaten voor hem.Maar het mocht niet baten.Het werd steeds erger en hij raakte steeds vaker bewusteloos,slaags of op de ziekenboeg-

Sterkte .. moeilijke zet
Drank is klote spul als je er niet mee om kunt gaan, maakt altijd dingen voor anderen kapot.
Je komt vast wel een andere kerel tegen die wel goed voor je is


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-08-2002 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Da's wel een klote manier waarop zoiets kapot gaat ja. Maar jij bent daar geloof ik al niet één van de gelukkigste mee, als ik het goed heb, toch? Succes iig.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2002 22:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-08-2002 3:52]


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-08-2002 22:42 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Sterkte....

===>> o sorry...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-08-2002 22:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 augustus 2002 22:42 schreef Triple-Dan het volgende:
Sterkte....

===>> o sorry...


Erg, erg, erggggggg fout


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 27-08-2002 22:46 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

o ?


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-08-2002 22:46 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Erg rot..
Ik wens je veel sterkte!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-08-2002 22:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gozer die zichzelf naar de ziekenboeg zoop en jou terroriseerde?

Allemachtig...

Ik zou hem als ik jou was voor het blok zettten;kies voor alcohol of voor jou en als hij voor jou kiest dan zou ik hem elke druppel laten afzweren want iemand die zo met alcohol omgaat kan je geen duimbreed toegeven; voor je het weet zit je weer in de oude situatie.

Dan is het nóg moeilijk, maar als hij je het waard is...

Anders maar zo snel mogelijk het verlies verwerken en verder kijken...zit weinig anders op vrees ik...ik wens je veel sterkte


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-08-2002 22:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-08-2002 3:51]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-08-2002 22:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

of Triple-Dan's icon.


Oud Vuil.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 27-08-2002 23:07 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

moeilijke keus. RESPECT!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 27-08-2002 23:11 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Heel veel sterkte.



bla...bla...bla...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 28-08-2002 2:03 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Sterkte!

Alcohol zuigt.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-08-2002 2:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Sterkte, heel veel sterkte.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 28-08-2002 2:20 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Tja, Helaas ben ik eerder geneigd om te zeggen dat je zulke info beter voor je kan houden. Ongeacht of je oprecht bent of niet.
(Ik benadruk alleen mijn mening...)
Zijn er mensen in je nabije omgeving die iig meer feedback kunnen geven dan het 1richtingsverkeer wat er op 1 forum wordt geplaatst?

Don't get me wrong, don't wanna c ya hurt but spillin' it out in public isn't the right way...

Neig dan eerder naar mensen die je via MSN ,of wat dan ook, wel op 1 "betere" manier je kunnen steunen/troosten...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-08-2002 8:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Heel veel sterkte, ik vind het goed van je dat je deze beslissing hebt genomen, zal niet makkelijk zijn!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 10:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik zie het ook wel eens om me heen! Mensen die zo zat zijn dat er niks meer mee te beginnen is veel vrienden en naar het schijnt mijn stiefvader ook (al zie ik die zelden). Zoiets is gewoon klote!

En ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik vind dat mannen.jongens die zo met een vrouw/meisje omgaan ze niet waard zijn. Misschien een harde opmerking, maar dat vind ik... Respect, begrip en liefde komen van twee kanten.

Verder wens ik je veel sterkte!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-08-2002 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heel erg veel sterkte.....
Je hebt naar mijn mening in ieder geval de goede beslissing genomen. Je moet in dit soort gevallen voor jezelf kiezen.
(bedoel alcoholisme is niet zomaar iets dat op een dag weg is, het is echt een groot probleem waar je vrij moeilijk vanaf komt)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 28-08-2002 10:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

sterkte *aai over de bol* alcohol kan mensen aardig verkloten helaas


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen