IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Lief kwijt door alcoholisme Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 28-08-2002 10:40 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

(((((* KNUFFIE *)))))

Veel sterkte !!!!!!


Wiegen Meister !


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 28-08-2002 10:41 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Veel sterkte......


Don't blush when I rip you open


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-08-2002 10:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Sterkte!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 28-08-2002 11:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Sterkte.. heel veel sterkte. Zoals als boven al gezegd is is drank een gevaarlijk middel en als je er niet mee om weet te gaan krijg je dit soort situaties. Het klinkt hard natuurlijk, maar als zo iemand laat blijken niet geholpen te willen worden kun je het maar beter laten gaan want dan is het, soms letterlijk, een bodemloze put.

quote:
Op 28 augustus 2002 2:20 schreef Muilkorfje het volgende:
Zijn er mensen in je nabije omgeving die iig meer feedback kunnen geven dan het 1richtingsverkeer wat er op 1 forum wordt geplaatst?
Dat eenrichtingsverkeer waarover jij het hebt komt puur en alleen omdat er (de laatste tijd) bijna nergens meer inhoudelijk gereageerd wordt en er alleen maar gegeind of offtopic gereageerd wordt. Niet dat humor niet moet kunnen, maar de goeie gesprekken en discussies worden weggedrukt. Een forum is een mooi middel om uitgebreide discussies en soms diepgaande gesprekken te voeren.. als iedereen respect heeft voor het onderwerp.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 28-08-2002 11:46 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb het met Helmet eens.

Je kan heel veel steun halen door je verhaal te delen met mensen van een forum.

Als dat hier al niet eens meer kan, want voor koude bedoenig zijn we dan wel niet?


bla...bla...bla...


MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 28-08-2002 13:18 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 22:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik heb mijn lief eruit gegooid.Reden : de laatste tijd ging het echt niet meer,hij terroriseerde me en dreigde er voortdurend mee om het af te zeggen wanneer hij zijn zin niet kreeg.En er was meer : zaterdagnacht op het festival in Kiewit heeft hij zich half bewusteloos gedronken en zonder het te beseffen mijn materieel beschadigd.Achteraf kwam-ie me nog zeggen dat het hem speet en om zichzelf kracht bij te zetten,gooide hij de resterende drank weg.Ik geloofde hem echter niet meer.Alles heb ik geprobeerd omdat ik hem doodgraag zag,zware offers gebracht,ik stond zelfs het punt mijn familie te verlaten voor hem.Maar het mocht niet baten.Het werd steeds erger en hij raakte steeds vaker bewusteloos,slaags of op de ziekenboeg-


Heel goed dat je hem verlaten hebt, want jij kan hem ook helemaal niet helpen als hij zelf niet geholpen wil worden.Ze geven je iedere keer van die beloftes dat ze nu gaan stoppen of proberen te minderen,ze worden agressief en alles wat zij doen is jou schuld
En uiteindelijk beloven ze je de gouden bergen!!Maar ze realiseren zich niet dat ze de mensen die van hun houden heel erg kwetsen. In iedergeval goed dat je nu voor je zelf hebt gekozen!!

[Dit bericht is gewijzigd door MetalSheep op 28-08-2002 13:19]


I laugh untill my head comes off


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-08-2002 19:49 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Geniet en drink met mate(n) ..... niet altijd dus


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-08-2002 19:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 10:23 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik zie het ook wel eens om me heen! Mensen die zo zat zijn dat er niks meer mee te beginnen is veel vrienden en naar het schijnt mijn stiefvader ook (al zie ik die zelden). Zoiets is gewoon klote!

En ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik vind dat mannen.jongens die zo met een vrouw/meisje omgaan ze niet waard zijn. Misschien een harde opmerking, maar dat vind ik... Respect, begrip en liefde komen van twee kanten.

Verder wens ik je veel sterkte!


wat is dit nu weer voor slaqppe bullshit!
je doet nou net of alleen mannen alcoholist zijn...
NIET DUS!


My madness, my sadness


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 28-08-2002 19:57 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 19:51 schreef winters rage het volgende:
wat is dit nu weer voor slaqppe bullshit!
je doet nou net of alleen mannen alcoholist zijn...
NIET DUS!


Hij reageert toch op de reactie van Madeline Usher?
Daar is de man de alcoholist




Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 20:02 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Inderdaad! Ik bedoel niet dat alleen mannen alcoholist zijn, maar misschien als je het nog eens leest het wel begrijpt!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 28-08-2002 20:28 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

heel veel sterkte zal echt moeilijk zijn geweest om die beslissing te nemen.
Maar waarschijnlijk wel de beste.


zo, dat was mijn beurt dan weer


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 28-08-2002 21:17 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2002 22:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik heb mijn lief eruit gegooid.Reden : de laatste tijd ging het echt niet meer,hij terroriseerde me en dreigde er voortdurend mee om het af te zeggen wanneer hij zijn zin niet kreeg.En er was meer : zaterdagnacht op het festival in Kiewit heeft hij zich half bewusteloos gedronken en zonder het te beseffen mijn materieel beschadigd.Achteraf kwam-ie me nog zeggen dat het hem speet en om zichzelf kracht bij te zetten,gooide hij de resterende drank weg.Ik geloofde hem echter niet meer.Alles heb ik geprobeerd omdat ik hem doodgraag zag,zware offers gebracht,ik stond zelfs het punt mijn familie te verlaten voor hem.Maar het mocht niet baten.Het werd steeds erger en hij raakte steeds vaker bewusteloos,slaags of op de ziekenboeg-


Het is ook een situatie die ondanks het beetje ellende wat ik zelf heb meegemaakt niet te vergelijken is. Het mag altijd makkelijk gezegd zijn om te horen van een ander "waarom verlaat je hem niet". Ik heb het misschien al vaker gezegd op dit forum ik weet het niet. Maar ik zie veel van mezelf terug in het niet kunnen oppakken van de stukken en proberen weer je eigen leven op te pakken - en ik denk velen met mij. Uiteindelijk heb ik me dan toch erdoorheen geslagen - en uiteindelijk zal jij dit ook kunnen [op welke manier dit dan ook is].


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-08-2002 21:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Alcohol zuigt...


Zenial


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:47 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:43 schreef Zenial het volgende:
Alcohol zuigt...
heyhey ho, watch it!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 28-08-2002 21:50 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Alcohol zuigt als je er niet mee om kunt gaan.Af en toe drink ik ook een glaasje,maar ik ben er niet echt aan verslaafd.Weet je : zondag,maandag en dinsdag niets gedronken,zelfs geen likeurpralines gegeten.Vandaag één Guinnessje,is dat drankzucht?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 21:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 28 augustus 2002 21:50 schreef madeline usher het volgende:
Alcohol zuigt als je er niet mee om kunt gaan.Af en toe drink ik ook een glaasje,maar ik ben er niet echt aan verslaafd.Weet je : zondag,maandag en dinsdag niets gedronken,zelfs geen likeurpralines gegeten.Vandaag één Guinnessje,is dat drankzucht?
voilà zie
zo is dat!
(dus neen das geen drankzucht)


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 28-08-2002 22:45 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Dat is imho geen drankzucht.

Ik geloof u hier langer geleden ook al eens postte over een conflict met hem..ook ivm alcohol. Tja, als er op langere termijn niks verbeterd is, was dit de juiste beslissing..Moeilijk, moedig maar jammer genoeg wel de juiste.

Echt F.ck dat het zover moest komen....
Veel sterkte iig



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 29-08-2002 1:34 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Jeetje,

Veel sterkte Madeline, het is altijd klote met zoiets om te gaan, maar je slaat je er wel doorheen hoor, knuffel !

Marcel



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 29-08-2002 2:37 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Verslavingen zijn genetisch bepaald, en je kan het de persoon dan ook niet aanrekenen.

hoe dan ook.

Ik hoop dat je je er doorheen slaat..


Dit slaat nergens op.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-09-2002 2:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 augustus 2002 22:15 schreef madeline usher het volgende:
Ik heb mijn lief eruit gegooid.

Dat is een verstandige beslissing imo.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 01-09-2002 2:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik zal ook maar eens een (late) duit in het zakje doen : Madeline Usher goed zo dat je eindelijk de knoop doorgehakt hebt. Had het maar eerder gedaan meid! Ik ben trouwens blij dat ik niet in zo'n situatie zit. Ik wens je verder veel sterkte toe.

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-09-2002 3:00]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 01-09-2002 23:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Good luck!

geniet maar drink met mate


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 23:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

sterkte madeline!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-09-2002 23:25 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hmm, dan had ik het toch niet fout in mn voorzichtige beoordeling, de twee of drie keer dat ik hem heb gezien... madeline hou je goed hé!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-09-2002 19:53 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heel erg bedankt allemaal-ik ben nu bezig met m'n leven opnieuw te ordenen : nieuw werk,deze kerstvakantie ga ik misschien skiën in Oostenrijk en ik zoek m'n oude makkers IRL weer op,ik praat veel met hen en zo-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen