|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
(((((* KNUFFIE *))))) Veel sterkte !!!!!! Wiegen Meister ! |
|
Veel sterkte...... Don't blush when I rip you open |
|
Sterkte.. heel veel sterkte. Zoals als boven al gezegd is is drank een gevaarlijk middel en als je er niet mee om weet te gaan krijg je dit soort situaties. Het klinkt hard natuurlijk, maar als zo iemand laat blijken niet geholpen te willen worden kun je het maar beter laten gaan want dan is het, soms letterlijk, een bodemloze put. quote:Dat eenrichtingsverkeer waarover jij het hebt komt puur en alleen omdat er (de laatste tijd) bijna nergens meer inhoudelijk gereageerd wordt en er alleen maar gegeind of offtopic gereageerd wordt. Niet dat humor niet moet kunnen, maar de goeie gesprekken en discussies worden weggedrukt. Een forum is een mooi middel om uitgebreide discussies en soms diepgaande gesprekken te voeren.. als iedereen respect heeft voor het onderwerp. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb het met Helmet eens. Je kan heel veel steun halen door je verhaal te delen met mensen van een forum. Als dat hier al niet eens meer kan, want voor koude bedoenig zijn we dan wel niet? bla...bla...bla... |
|
quote: Heel goed dat je hem verlaten hebt, want jij kan hem ook helemaal niet helpen als hij zelf niet geholpen wil worden.Ze geven je iedere keer van die beloftes dat ze nu gaan stoppen of proberen te minderen,ze worden agressief en alles wat zij doen is jou schuld En uiteindelijk beloven ze je de gouden bergen!!Maar ze realiseren zich niet dat ze de mensen die van hun houden heel erg kwetsen. In iedergeval goed dat je nu voor je zelf hebt gekozen!! [Dit bericht is gewijzigd door MetalSheep op 28-08-2002 13:19] I laugh untill my head comes off |
|
Geniet en drink met mate(n) ..... niet altijd dus |
|
quote: wat is dit nu weer voor slaqppe bullshit! je doet nou net of alleen mannen alcoholist zijn... NIET DUS! My madness, my sadness |
|
quote: Hij reageert toch op de reactie van Madeline Usher? Daar is de man de alcoholist |
|
Inderdaad! Ik bedoel niet dat alleen mannen alcoholist zijn, maar misschien als je het nog eens leest het wel begrijpt! |
|
heel veel sterkte zal echt moeilijk zijn geweest om die beslissing te nemen. Maar waarschijnlijk wel de beste. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Het is ook een situatie die ondanks het beetje ellende wat ik zelf heb meegemaakt niet te vergelijken is. Het mag altijd makkelijk gezegd zijn om te horen van een ander "waarom verlaat je hem niet". Ik heb het misschien al vaker gezegd op dit forum ik weet het niet. Maar ik zie veel van mezelf terug in het niet kunnen oppakken van de stukken en proberen weer je eigen leven op te pakken - en ik denk velen met mij. Uiteindelijk heb ik me dan toch erdoorheen geslagen - en uiteindelijk zal jij dit ook kunnen [op welke manier dit dan ook is]. |
|
Alcohol zuigt... Zenial |
|
quote:heyhey ho, watch it! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Alcohol zuigt als je er niet mee om kunt gaan.Af en toe drink ik ook een glaasje,maar ik ben er niet echt aan verslaafd.Weet je : zondag,maandag en dinsdag niets gedronken,zelfs geen likeurpralines gegeten.Vandaag één Guinnessje,is dat drankzucht? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:voilà zie zo is dat! (dus neen das geen drankzucht) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Dat is imho geen drankzucht. Ik geloof u hier langer geleden ook al eens postte over een conflict met hem..ook ivm alcohol. Tja, als er op langere termijn niks verbeterd is, was dit de juiste beslissing..Moeilijk, moedig maar jammer genoeg wel de juiste. Echt F.ck dat het zover moest komen.... Veel sterkte iig |
|
Jeetje, Veel sterkte Madeline, het is altijd klote met zoiets om te gaan, maar je slaat je er wel doorheen hoor, knuffel ! Marcel |
|
Verslavingen zijn genetisch bepaald, en je kan het de persoon dan ook niet aanrekenen. hoe dan ook. Ik hoop dat je je er doorheen slaat.. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat is een verstandige beslissing imo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik zal ook maar eens een (late) duit in het zakje doen : Madeline Usher goed zo dat je eindelijk de knoop doorgehakt hebt. Had het maar eerder gedaan meid! Ik ben trouwens blij dat ik niet in zo'n situatie zit. Ik wens je verder veel sterkte toe. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-09-2002 3:00] |
|
Good luck! geniet maar drink met mate |
|
sterkte madeline! |
|
Hmm, dan had ik het toch niet fout in mn voorzichtige beoordeling, de twee of drie keer dat ik hem heb gezien... madeline hou je goed hé! |
|
Heel erg bedankt allemaal-ik ben nu bezig met m'n leven opnieuw te ordenen : nieuw werk,deze kerstvakantie ga ik misschien skiën in Oostenrijk en ik zoek m'n oude makkers IRL weer op,ik praat veel met hen en zo- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |