|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
damn, wat een ellende. Hopelijk gaat het nu beter met je |
|
........ Sterkte |
|
echt kloote voor je hoor....ik wens je veel sterkte |
|
Dat is behoorlijk klote zeg Sterkte! |
|
dat is minder zeg. mag zelf ook graag bier drinken, maar wat bedoel je met bewusteloos, echt liggen en niet meer aanspreekbaar? sterke drank in het spel? ik moet mezelf er ook echt toe zetten om niet teveel te drinken, zeker doordeweeks, maar ik drink alleen bier, met sterke drank ken ik geen grenzen, je ex vriend ook niet, denk ik? iig errug balen voor je!!! Oud Vuil. |
|
ai....sterkte jong! En ik vidn dat he gelijk hebt als't inderdaad zo erg wordt. Alhoewle ik zelf ook graag een pintje drink of meerdere maar dat is te ver als je verkeert denk ik. (ga nu zelf niet drinken he ) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Sterkte .. moeilijke zet Drank is klote spul als je er niet mee om kunt gaan, maakt altijd dingen voor anderen kapot. Je komt vast wel een andere kerel tegen die wel goed voor je is |
|
Da's wel een klote manier waarop zoiets kapot gaat ja. Maar jij bent daar geloof ik al niet één van de gelukkigste mee, als ik het goed heb, toch? Succes iig. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-08-2002 3:52] |
|
Sterkte.... ===>> o sorry... |
|
quote: Erg, erg, erggggggg fout Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
o ? |
|
Erg rot.. Ik wens je veel sterkte! |
|
Gozer die zichzelf naar de ziekenboeg zoop en jou terroriseerde? Allemachtig... Ik zou hem als ik jou was voor het blok zettten;kies voor alcohol of voor jou en als hij voor jou kiest dan zou ik hem elke druppel laten afzweren want iemand die zo met alcohol omgaat kan je geen duimbreed toegeven; voor je het weet zit je weer in de oude situatie. Dan is het nóg moeilijk, maar als hij je het waard is... Anders maar zo snel mogelijk het verlies verwerken en verder kijken...zit weinig anders op vrees ik...ik wens je veel sterkte The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 28-08-2002 3:51] |
|
of Triple-Dan's icon. Oud Vuil. |
|
moeilijke keus. RESPECT! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Heel veel sterkte. bla...bla...bla... |
|
Sterkte! Alcohol zuigt. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Sterkte, heel veel sterkte. |
|
Tja, Helaas ben ik eerder geneigd om te zeggen dat je zulke info beter voor je kan houden. Ongeacht of je oprecht bent of niet. (Ik benadruk alleen mijn mening...) Zijn er mensen in je nabije omgeving die iig meer feedback kunnen geven dan het 1richtingsverkeer wat er op 1 forum wordt geplaatst? Don't get me wrong, don't wanna c ya hurt but spillin' it out in public isn't the right way... Neig dan eerder naar mensen die je via MSN ,of wat dan ook, wel op 1 "betere" manier je kunnen steunen/troosten... |
|
Heel veel sterkte, ik vind het goed van je dat je deze beslissing hebt genomen, zal niet makkelijk zijn! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik zie het ook wel eens om me heen! Mensen die zo zat zijn dat er niks meer mee te beginnen is veel vrienden en naar het schijnt mijn stiefvader ook (al zie ik die zelden). Zoiets is gewoon klote! En ik vind dat je een goede keuze hebt gemaakt, ik vind dat mannen.jongens die zo met een vrouw/meisje omgaan ze niet waard zijn. Misschien een harde opmerking, maar dat vind ik... Respect, begrip en liefde komen van twee kanten. Verder wens ik je veel sterkte! |
|
heel erg veel sterkte..... Je hebt naar mijn mening in ieder geval de goede beslissing genomen. Je moet in dit soort gevallen voor jezelf kiezen. (bedoel alcoholisme is niet zomaar iets dat op een dag weg is, het is echt een groot probleem waar je vrij moeilijk vanaf komt) |
|
sterkte *aai over de bol* alcohol kan mensen aardig verkloten helaas Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |