|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, en wat is de vraag dan? spelfout weggehaald... |
|
Misschien. |
|
Gaat er maar eens voor zitten: al die hairmetal bands met veel chicks (mijn favo clip "Girls Girls Girls" en Rammstein met 'Pussy', dan de nodige dubbelzinnige teksten (Kiss, Priest, wieder mal Rammstein) en de lijst is oneindig. Aan de andere kant, dat geldt natuurlijk ook voor andere genres buiten de metal. Of het significant meer of minder is weet ik niet... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Wat sex met metal te maken heeft, en vica versa. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Misschien word het merkwaardig gevonden omdat metal natuurlijk een duistere, gewelddadige achtergrond heeft, zal men niet zo snel bij metal denken aan een flinke vrijpartij met je partner. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Seks en metal zijn alletwee decadent signature |
|
quote: Waarom niet? |
|
quote: gelijk heb je. het onverzorgde uiterlijk van ( veel, natuurijk net alle) metalheads werkt natuurijk ook niet bepaald lustopwekkend. [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 11-12-2009 19:43] |
|
Stop met zulke vragen te stellen...je kunt beter gaan neuken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: In de ogen van iemand die niet bekend is met ons allerheilige muziekgenre bedoel ik dan. Sorry vergat er ff bij te melden. More Evil0r Than Skelet0r |
|
mijn beste sexervaringen waren met begeleiding van metal signature |
|
quote: Judas Priest? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Rhapsody signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
veel dynamiek, tempowisselingen, klassieke elementen en hoge noten signature |
|
quote: Hahah seriously? Ik kan me echt niet voorstellen dat je daarop kan sexen! Doe mij dan maar Rammstein! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tip: neem een intelligente vriendin of kijk samen met je huidige vriendin naar programma's die haar denkniveau niet te boven gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 11-12-2009 20:26] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: eigenlijk sex ik op alles, ben te lui om mijn koptelefoon af te zetten tijdens het masturberen signature |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Mij persoonlijke voorkeur zou dan toch naar bv Type O Negative of My Dying Bride gaan. Kwa noik muziek. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Daarbij denkend aan Peter Steele? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 11-12-2009 20:49] |
|
quote: HELL NO!!! Maar ik denk dat ze meer de vraag heeft wat metal en sex psychologisch gezien met elkaar hebben. Zoals eerder gezegd, meeste mensen vinden metalheads eigenlijk vieze nerds en gothics, en worden daar nou niet echt geil van. Wederom volgens het perspectief van de buitenstaander. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: De link is beuken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |