|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
die zijn wel mooi jah. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee daarom zijn beuken wel handig en eiken, maar populieren moet je niet eens aan beginnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, die zijn niet populair voor dat soort zaken. Zou er ook zoiets als een kerstbeuk zijn? Misschien leuk voor de afwisseling en gezien de tijd van het jaar en enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
licht er een beetje aan wat je stijl is, maar zo heb je de grove den en de fijne den. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zou voor de grove gaan, ik hou niet van dat zoethoutsapperige gedoe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hardhout dus voor jou! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Heb je ook foto's van je vriendin? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Juistem. Hardhouten lat ftw!!1! quote: Foto's van mijn vriendin? Pfff. Ik héb niet eens een vriendin, dat mag niet van mijn vrouw. Of was dat niet tegen mij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dit zijn de betere adviezen, koester ze "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Vooral dat nemen gedeelte. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als het alleen om nemen gaat, hoeft ze niet bijzonder intelligent te zijn toch? "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Nou ja, ze moet het knopje play op de cd speler wel kunnen vinden om beukmetal aan te zetten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het knopje play zal voor de meesten geen probleem zijn denk ik. Alleen wat voor soort beukmetal dan... Ik zou het liever niet met Rammstein in de spelert doen... Strapping Young Lad - We Ride is daar beter geschikt voor "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Grindcore lijkt me ook niet handig, gaat veels te snel dan. Prrrrrrrrrr. Klaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Goregrind gaat dan wel weer vaak over sex. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Op een liefdevolle manier met rescept voor de vrouw? Nee, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik hoop dat je die lyrics niet als handleiding gaat gebruiken "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Wat heeft dat nou weer met sex te maken. Edit: Of met metal. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-12-2009 23:45] |
|
quote: Alleen maar liefde. Rotting clitoral decay! On your knees now, face to the Floor, hands tied together, legs in the air, pray for Your virginity as I rape your pink asshole! Journey to Beyond, waste deep in feces, as my cock grows, I bath in Your feces! Dead cold cunt, maggots are feasting, Entrails are sleeping, I got to fuke some more (I must Fuck), pumping faster with my cock I rip your hole open, I rape you from behind! Balls deep, I rape your as, balls Deep, I rape your ass! Reaching in my pants, I stick my Dick straight down your throat, gargling cum, fist Fucked, I love your stinky hole, fuck it! Reaching in my Pants, I stick my dick straight down your throat, Gargling cum, fist fucked, illicit acts, Gods of slime! Sat on my cock, choked on my meat, pictures for later on Memories of shit! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat, ja. En het is natuurlijk in dit geval rescept. Geen woorden in mijn mond leggen die er niet zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
OK |
|
quote: Repsect en vrouwen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nou ja, ik heb genoeg aan één, maar dan doe ik ook wel mijn best. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |