IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 02/05/10 de Melkweg Amsterdam: Parkway Drive / Despised Icon / Winds Of Plague / The Warriors / 50 Lions Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-12-2009 6:59 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

In the Max dus:

aanvang: 18:00 uur
open : 17:00 uur
toegang: € 15,00 + lidm

Parkway Drive
Despised Icon
Winds Of Plague
The Warriors
50 Lions

DI + WoP
De rest biertijd, aanwezig dus!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 16-12-2009 9:02 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Als ik niet naar Groezrock ga, waar deze package ook speelt, dan waarschijnlijk hier aanwezig.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-12-2009 20:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Mooie show!

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 18-12-2009 17:08 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

Aanwezig

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 18-12-2009 18:17 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Naais!

=)

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-03-2010 17:19 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-03-2010 0:29 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Winnen? Dacht dat iedereen al kaarten had?

Por Vida

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2010 15:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 December 2009 6:59 schreef Count Steel het volgende:
50 Lions

De rest biertijd...

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-03-2010 17:05 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dit gaat gesjellug worden!

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-03-2010 19:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 15:57 schreef BenKnuckles het volgende:

Kom je ook?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2010 20:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Naj, helaas niet Amsterdam blijft wat buiten mijn budget/uren liggen... En ik zie de package al op Groezrock

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-03-2010 20:29 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ah, da's ook prima!
We moeten wel ff een keertje bieren man!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2010 20:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ff? Een keertje? Doe je Graspop dit jaar?

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-03-2010 21:48 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Op Graspop zijn Count Steel en Pitboss dabei. Met verdere aanhang. Zet de Jupiler maar vast koud.

Por Vida

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 29-03-2010 23:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zo is 't!

En anders zuipen we het naamloze bier van de buurtjes wel op

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 29-03-2010 23:42 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dat mag volgend jaar wel wat kouder. Anders dien ik een klacht bij ze in.

Por Vida

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2010 23:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 March 2010 21:48 schreef pitboss het volgende:
Op Graspop zijn Count Steel en Pitboss dabei. Met verdere aanhang. Zet de Jupiler maar vast koud.

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 31-03-2010 19:37 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

Aanwezig

Parkway Drive, Winds Of Plague en Despised Icon
Damn wat een vette line up

50 Lions en The Warriors ken ik niet...ga ik zo ff opzoeken.

Weet iemand een een goedkoop parkeer gelegenheid dicht bij de Melkweg?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-03-2010 20:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 19:37 schreef smeerik het volgende:

Weet iemand een een goedkoop parkeer gelegenheid dicht bij de Melkweg?

Onmogelijk, ligt midden in 't centrum.
Wat je kunt doen: Je auto bij station Lelylaan zetten (A'dam West), dan tram 17 richting CS nemen. Uitstappen bij het hoofdbureau van de politie (halte Elandsgracht) en dan is het ongeveer 3 minuten lopen (over de Marnixstraat). Scheelt je aardig wat knaken

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 31-03-2010 21:12 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

thanks count steel!
Rijden er dan nog wel trams wanneer deze show is afgelopen of moeten we ook eerder weg?
Want we willen we parkway drive checken.

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 31-03-2010 21:48 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 18 December 2009 18:17 schreef NotYourBitch het volgende:
Naais!

Jij ook NYB?

We hebben er zin in...wel heel veel kilometer maken..want wij komen vanuit Hoogeveen ( Drenthe ) en dan gaan we hard party houden met WoP, Despised Icon en PwD

[Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 31-03-2010 21:51]

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 01-04-2010 15:23 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 21:48 schreef smeerik het volgende:
Jij ook NYB?

Nope.Waarschijnlijk nog aan het bijkomen van Neurotic!!
En dat gaat al genoeg centjes kosten.

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-04-2010 19:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 March 2010 21:12 schreef smeerik het volgende:
thanks count steel!
Rijden er dan nog wel trams wanneer deze show is afgelopen of moeten we ook eerder weg?
Want we willen we parkway drive checken.

Laatste tram richting Lelylaan (zelfde halte, overkant v/d weg ) vertrekt volgens mij na twaalven. Check anders www.gvb.nl effe, hier op m'n werk lukt dat niet ivm zaadcomputers.

Doen we een biertje daar

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 01-04-2010 21:02 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 1 April 2010 19:39 schreef Count Steel het volgende:
Laatste tram richting Lelylaan (zelfde halte, overkant v/d weg ) vertrekt volgens mij na twaalven. Check anders www.gvb.nl effe, hier op m'n werk lukt dat niet ivm zaadcomputers.

Doen we een biertje daar

Okey cool...ik zal ff checken...voor mij een cola en we drinken daar wel ff wat

[Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 01-04-2010 21:02]

smeerik
Usericon van smeerik
Posted 27-04-2010 17:20 by smeerik Wijzig reactieProfiel van smeerikQuote dit berichthttp://www.hetpodium.nl

quote:
Op 1 april 2010 19:39 schreef Count Steel het volgende:

Doen we een biertje daar

pff haha ik kom er niet uit :S..naja komt wel goed. bedankt voor de tip!

ZIN AN!!!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:37 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nu naar de kroeg om hopelijk AJAX kampioen te zien worden, daarna feestje van het jaar!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com