![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik niet naar Groezrock ga, waar deze package ook speelt, dan waarschijnlijk hier aanwezig. ![]() ![]() |
|
![]() Mooie show! ![]() |
|
Aanwezig ![]() ![]() |
|
Naais! ![]() =) ![]() |
|
Kaarten winnen voor de show? http://www.metalrage.com/contests/201/win-2x2-tickets-for-parkway-drive-supports-at-melkweg.html ![]() ![]() |
|
Winnen? Dacht dat iedereen al kaarten had? Por Vida ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Dit gaat gesjellug worden! ![]() ![]() Por Vida ![]() |
|
quote: Kom je ook? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Naj, helaas niet ![]() ![]() ![]() |
|
Ah, da's ook prima! We moeten wel ff een keertje bieren man! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Ff? Een keertje? ![]() ![]() ![]() |
|
Op Graspop zijn Count Steel en Pitboss dabei. Met verdere aanhang. Zet de Jupiler maar vast koud. Por Vida ![]() |
|
Zo is 't! En anders zuipen we het naamloze bier van de buurtjes wel op ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Dat mag volgend jaar wel wat kouder. Anders dien ik een klacht bij ze in. Por Vida ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Aanwezig ![]() Parkway Drive, Winds Of Plague en Despised Icon ![]() Damn wat een vette line up 50 Lions en The Warriors ken ik niet...ga ik zo ff opzoeken. Weet iemand een een goedkoop parkeer gelegenheid dicht bij de Melkweg? ![]() |
|
quote: Onmogelijk, ligt midden in 't centrum. Wat je kunt doen: Je auto bij station Lelylaan zetten (A'dam West), dan tram 17 richting CS nemen. Uitstappen bij het hoofdbureau van de politie (halte Elandsgracht) en dan is het ongeveer 3 minuten lopen (over de Marnixstraat). Scheelt je aardig wat knaken ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
thanks count steel! Rijden er dan nog wel trams wanneer deze show is afgelopen of moeten we ook eerder weg? Want we willen we parkway drive checken. ![]() |
|
quote: Jij ook NYB? We hebben er zin in...wel heel veel kilometer maken..want wij komen vanuit Hoogeveen ( Drenthe ) en dan gaan we hard party houden met WoP, Despised Icon en PwD ![]() [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 31-03-2010 21:51] ![]() |
|
quote: Nope.Waarschijnlijk nog aan het bijkomen van Neurotic!! En dat gaat al genoeg centjes kosten. ![]() =) ![]() |
|
quote: Laatste tram richting Lelylaan (zelfde halte, overkant v/d weg ![]() Doen we een biertje daar ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Okey cool...ik zal ff checken...voor mij een cola ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 01-04-2010 21:02] ![]() |
|
quote: pff haha ik kom er niet uit :S..naja komt wel goed. bedankt voor de tip! ZIN AN!!! ![]() ![]() |
|
Nu naar de kroeg om hopelijk AJAX kampioen te zien worden, daarna feestje van het jaar! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |