|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik niet naar Groezrock ga, waar deze package ook speelt, dan waarschijnlijk hier aanwezig. |
|
Mooie show! |
|
Aanwezig |
|
Naais! =) |
|
Kaarten winnen voor de show? http://www.metalrage.com/contests/201/win-2x2-tickets-for-parkway-drive-supports-at-melkweg.html |
|
Winnen? Dacht dat iedereen al kaarten had? Por Vida |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit gaat gesjellug worden! Por Vida |
|
quote: Kom je ook? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Naj, helaas niet Amsterdam blijft wat buiten mijn budget/uren liggen... En ik zie de package al op Groezrock I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ah, da's ook prima! We moeten wel ff een keertje bieren man! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ff? Een keertje? Doe je Graspop dit jaar? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op Graspop zijn Count Steel en Pitboss dabei. Met verdere aanhang. Zet de Jupiler maar vast koud. Por Vida |
|
Zo is 't! En anders zuipen we het naamloze bier van de buurtjes wel op Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat mag volgend jaar wel wat kouder. Anders dien ik een klacht bij ze in. Por Vida |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Aanwezig Parkway Drive, Winds Of Plague en Despised Icon Damn wat een vette line up 50 Lions en The Warriors ken ik niet...ga ik zo ff opzoeken. Weet iemand een een goedkoop parkeer gelegenheid dicht bij de Melkweg? |
|
quote: Onmogelijk, ligt midden in 't centrum. Wat je kunt doen: Je auto bij station Lelylaan zetten (A'dam West), dan tram 17 richting CS nemen. Uitstappen bij het hoofdbureau van de politie (halte Elandsgracht) en dan is het ongeveer 3 minuten lopen (over de Marnixstraat). Scheelt je aardig wat knaken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
thanks count steel! Rijden er dan nog wel trams wanneer deze show is afgelopen of moeten we ook eerder weg? Want we willen we parkway drive checken. |
|
quote: Jij ook NYB? We hebben er zin in...wel heel veel kilometer maken..want wij komen vanuit Hoogeveen ( Drenthe ) en dan gaan we hard party houden met WoP, Despised Icon en PwD [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 31-03-2010 21:51] |
|
quote: Nope.Waarschijnlijk nog aan het bijkomen van Neurotic!! En dat gaat al genoeg centjes kosten. =) |
|
quote: Laatste tram richting Lelylaan (zelfde halte, overkant v/d weg ) vertrekt volgens mij na twaalven. Check anders www.gvb.nl effe, hier op m'n werk lukt dat niet ivm zaadcomputers. Doen we een biertje daar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Okey cool...ik zal ff checken...voor mij een cola en we drinken daar wel ff wat [Dit bericht is gewijzigd door smeerik op 01-04-2010 21:02] |
|
quote: pff haha ik kom er niet uit :S..naja komt wel goed. bedankt voor de tip! ZIN AN!!! |
|
Nu naar de kroeg om hopelijk AJAX kampioen te zien worden, daarna feestje van het jaar! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |