IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Enthroned Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-08-2002 22:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 21:53 schreef IronGlory het volgende:
neeneen! spaar ons daarvan!!
wie was jij? tamboer? zanger?



Ik was zanger. Die 'Hello Belgium' was echter het handelsmerk van onze bassist en tevens de eerste zanger.

De muziek is toch wezenlijk anders dan toen, moet ik zeggen. Wat meer thrash, wat minder black... Ik zal trouwens de gitaar ter hand nemen en Brecht zou weer gaan zingen. Dus die 'Hello Belgium' kom je misschien ooit wel nog eens tegen. Haha


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 28-08-2002 22:33 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

hou mij op de hoogte
of niet
of toch, ja doe maar


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-08-2002 22:37 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

En mij ook, want ik vind het wel heel geweldig koel klinken allemaal


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-11-2002 22:39 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

Carnage in worlds beyond heerst!!!!

vooral het nummer Bloodline!!


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Twone
Usericon van Twone
Posted 20-11-2002 22:44 by Twone Wijzig reactieProfiel van TwoneQuote dit bericht

en eindelijk terug een goede strakke drummer


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 01-02-2003 20:29 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

khep du nieuwe cd van entrhoned "carnage in worlds beyond" een paar dage gelede gekocht, enk vind ut en redelijk goeie cd.
de 1e cd was ut beste van alles maja dat hep ju wel met veel bands.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 01-02-2003 21:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik vind Enthroned zeer cool. Weinig op aan te merken, hun nieuwste album (Carnage in Worlds Beyond) is overigens in mijn ogen beter dan de CD daarvoor (Apocalypse Manifesto).

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 16-04-2003 10:33]


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-02-2003 21:03 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

zwijg me van enthroned


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-02-2003 22:03 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Oeioei,wat is er gebeurd? 'g Ebt het precies ook ni getroffen met die gasten-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 02-02-2003 17:04 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

*zaag*zaag*


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-02-2003 17:22 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

kan er eigenlijk iemand eens posten welke ceddees ze wanneer uitgebracht hebben

Ik heb hier hun 1ste ergens nog op cassete rondslingeren



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-04-2003 12:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 17:22 schreef the wounded immortal het volgende:
kan er eigenlijk iemand eens posten welke ceddees ze wanneer uitgebracht hebben

Ik heb hier hun 1ste ergens nog op cassete rondslingeren

Ok, wat oud topic , maar hier vind je dit dus http://www.enthroned.de/Discography/EnthronedDisc.htm

Mij rest enkele nog "Prophecies...." en "Towards the skullthrone..." om mn collectie compleet te maken (note: die EP heb ik enkel op tape kunnen overnemen.)

Heeft er iemand de twee eerder vermelde cd's in aanbieding? Want hun oudere werk vind ik toch echt de moeite.

Op cd halen ze er op elk album wel wat uit, hoewel "Carnage.." toch wel iets sneller zijn weg terugvindt naar mijn stereo dan de twee vorige albums.


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-04-2003 12:39]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-04-2003 12:41 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Vroeger had ik die beide ntl

Ik heb ergens de Prophecy re-issue met bonus CD nog slingeren, ik zal ne keer kijken

en wat er ook nog is is een origineel demoootje van ze, ooit gekregen van onze Spadril


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-04-2003 12:44 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 12:41 schreef IronGlory het volgende:
Vroeger had ik die beide ntl

Ik heb ergens de Prophecy re-issue met bonus CD nog slingeren, ik zal ne keer kijken

en wat er ook nog is is een origineel demoootje van ze, ooit gekregen van onze Spadril

Hebbe,hebbe, hebbuh.......please?!!
*Ik gooi van 19u tot 20u mijn msn wel open*

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-04-2003 12:48]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-04-2003 13:03 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

dan heb ik repetitie


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-04-2003 14:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 13:03 schreef IronGlory het volgende:
dan heb ik repetitie

Ow, ik mail je wel deze week.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


natassja
Usericon van natassja
Posted 14-04-2003 14:44 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik heb al zon jaar of jaar of zeven een bandje van enthroned geen idee welke cd ofzo, vind hem wel heel mooi maar das gewoon omdat ik hem zovaak gehoord heb


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 14-04-2003 20:43 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse



Je kan me de bout hachelen!


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-04-2003 21:17 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

typisch


BKOD
Usericon van BKOD
Posted 16-04-2003 2:56 by BKOD Wijzig reactieProfiel van BKODQuote dit bericht

Life optreden van Enthroned vind ik net Spinal Tap... Vooral de soundcheck...(moet je gezien hebben om te begrijpen...).


Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...


De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 16-04-2003 9:57 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

Ik heb alleen "The Apocalypse Manifesto" en die vind ik echt niet goed...
Maar ze hebben ook beter spul gemaakt?
Noem hun beste CD eens, dan zal ik daar nog eens naar luisteren...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-04-2003 13:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 2:56 schreef BKOD het volgende:
Life optreden van Enthroned vind ik net Spinal Tap... Vooral de soundcheck...(moet je gezien hebben om te begrijpen...).

, ik was er verleden jaar ook bij (ge weet wel wie ik ben) ,...maar die discussie is hier al veel te uitgebreid gevoerd...

quote:
Op 16 april 2003 9:57 schreef De Demoon het volgende:
Ik heb alleen "The Apocalypse Manifesto" en die vind ik echt niet goed...
Maar ze hebben ook beter spul gemaakt?
Noem hun beste CD eens, dan zal ik daar nog eens naar luisteren...

Dat is idd niet het beste wat ze ooit afleverden, mmh, alles wat ze daarvoor hebben uitgebracht misschien eens checken.
Zoals ik al eerder poste, hun laatste wapenfeit "Carnage in worlds beyond" is ook wel van een ander kaliber dan "The Apocalypse Manifesto"


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-04-2003 13:43]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-04-2003 13:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 9:57 schreef De Demoon het volgende:
Ik heb alleen "The Apocalypse Manifesto" en die vind ik echt niet goed...
Maar ze hebben ook beter spul gemaakt?
Noem hun beste CD eens, dan zal ik daar nog eens naar luisteren...

Towards the Skullthrone of Satan vind ik persoonlijk de beste. Maar ook Prophecies of Pagan Fire en de nieuwste Carnage in Worlds Beyond zijn de moeite waard. De 2 CD's daartussen zijn stukken minder naar mijn mening.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


BKOD
Usericon van BKOD
Posted 16-04-2003 14:20 by BKOD Wijzig reactieProfiel van BKODQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2003 13:39 schreef Gunman het volgende:
, ik was er verleden jaar ook bij (ge weet wel wie ik ben)

Eigenlijk no idea... maar ik begin een vermoeden te krijgen...

Ok, had deze topic misschien van in begin moeten volgen...


Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-06-2006 17:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ok, weinig Enthroned fans blijkbaar.
XES Haereticum is zeker de moeite waard.

iemand trouwens vorig jaar die live gekocht?


signature


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen