|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Altar of Plagues - White Tomb Daarna Wolves in the Throne Room - Black cascade |
|
quote: |
|
Agalloch - The White EP |
|
Baroness - Blue Record "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bareuh... |
|
Bareuh... |
|
Explosions In The Sky - The Rescue |
|
Even iets heel anders: Bareuh... |
|
Bareuh... |
|
Code - Resplendent Grotesque |
|
Bareuh... |
|
Meesterlijke plaat. Hier speelt de Top 2000 op radio 2. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Apati - Eufori ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Hoe kan Den Saakaldte nou overrated zijn? Volgens mij ben ik de enige die er echt enthousiast over is. Shining is/wordt echt zo'n band die een cd vol kan poepen en dan koopt nog iedereen het. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Dijk-van-een-plaat! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Bareuh... |
|
quote: Ik denk dat ik komende week deze even ga halen: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Mwoah, dat vind ik niet. Gewoon een van de sterkere bands in het genre. Nieuwe(re) materiaal is "anders" dan de oude(re) cd's, maar daardoor niet gelijk slechter. Ik snap wel dat er mensen zijn die na III zijn afgehaakt, net zoals dat ik snap dat er mensen na V afhaken, een band die vernieuwd verliest nou eenmaal altijd fans. |
|
quote: Nouja, overrated wil ik Den Saakaldte niet noemen. Maar echt lyrisch ben ik er nooit over geweest. Daarnaast word een deel van het mijn luisterplezier verpest door de kutproductie van de laatste plaat [/Spectre] np: Ea - Ea Taesse Ea - Ea II [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-12-2009 13:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@Silence: Zit wel wat in ja. Ik vind ze alleen ernstig inboeten aan kracht en sfeer. Maar ja, daar staat weer tegenover dat ze winnen aan afwisseling. Het is maar waar je van houdt. Ik mis gewoon de verpletterende depressie van de eerste 3 albums. Shining klinkt voor mij per album vlakker. Niet op muzikaal gebied maar zeker op emotioneel gebied. En dat is bij mij nou eenmaal belangrijker. @Metalhead22: Ach, productie is sowieso overrated. Een goede productie is mooi meegenomen maar gevoel, sfeer en emotie heb ik toch veel hoger op mijn verlanglijstje staan. Als ik goede producties wil horen dan ga ik wel naar popmuziek luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 27-12-2009 13:21] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Klinkt op het eerste gehoor inderdaad niet verkeerd! Ik kende de band nog niet, dus een aangename kennismaking. NP: |
|
Idisenfluch - Trostlos: Gefangen in der Leere Afgezien van de eerste 24 seconden en erg goede demo [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 27-12-2009 13:21] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |