|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
King Diamond - No Presents For Christmas Fucking slecht |
|
Despised Icon - Day Of Mourning Harde plaat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mono - Walking Cloud And Deep Red Sky, Flag Fluttered And The Sun Shined |
|
Amesoeurs - Amesoeurs Wordt hier nou zoveel ophef over gemaakt? Slecht is het niet, maar erg warm loop ik er ook niet voor. Vooral de zang is af en toe erg matig. |
|
Crimson Glory - astronomica Zal niemand hier wel trekken! |
|
DrDoom - DrDoom EP |
|
quote: Goed idee |
|
quote: Waarom denk je dat? Rough Silk - A New Beginning Man wat is deze band afgetakeld. In de jaren '90 brachten ze nog met regelmaat prima platen uit, maar dit klinkt amateuristisch en grotendeels zelfs ongeïnspireerd. Bij goede momenten laat het soms even aan Morgana Lefay denken, maar die zijn spaarzaam. Als ze niet meer beter kunnen dan dit kunnen ze er beter mee stoppen, alleen zou de titel dan wel erg zuur zijn. |
|
Unleashed - The Greatest Of All Lies |
|
Dat denk ik omdat het geen 'popi jpoi' muziekjes zijn op dit moment.. Tussen alle fintrollen, lifelovers, cob's en lamb of gods is dit natuurlijk mateloos ouderwets.. Aan de andere kant zitten hier volgens mij een behoorlijk aantal grijze en kalende gasten die het begin der tijden nog heeft meegemaakt. |
|
Svarti Loghin - Empty World signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Adrian Smith - Kids gone astray (van silver and gold) |
|
Stielas Storhett - Vandrer... |
|
|
|
Bareuh... |
|
|
|
Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Blood for Blood-No Friend Of Mine |
|
Slapshot-No friend of mine Welke versie ik nou gaver vind weet ik nog niet. |
|
Bronski Beat- Why? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Is dat van zijn A.S.A.P. project? Boeiender |
|
Swans- Sex, God, Sex Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sorry dat ik even antwoord, maar dat is het inderdaad. Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |