IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Favoriete films Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-06-2001 19:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hou veel van griezelverhalen en cultfilms.
Suggesties,iemand?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 10-06-2001 20:02 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Tja, voor griezelverhalen moet je denk ik toch bij Stephen King zijn ofzo.
Maarre, om er echt een mening over te hebben, heb ik toch een beetje te weinig levens ervaring ben ik bang.
Trainspotting is wel cool, maar die heb je vast al gezien.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 10-06-2001 20:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

"The Ugly"


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-06-2001 20:23 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

'The Omen'


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-06-2001 20:34 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik hou onwijs veel van de "oude" horrorfilms als Evil Dead, Return of the Living Dead, House, The Gate... en nog veel meer, lekker simpel, lekker eng. De zng. enge films van tegenwoordig, ach, sommige zijn wel goed, maar het Scream en Mummy gebeuren van de laatste tijd, dat kan me niet bepaald boeien. Verder ben ik helemaal gek van Jim Carey, die gast is zó grappig... Ace Ventura, Liar Liar, dat soort spul.

Verder heb ik onlangs voor het eerst A Clockwork Orange gezien, erg van genoten. En nog een andere film, die was heel weird, best aan te raden, Cell. Vooral opletten bij de expositie, die is de moeite waard


Dead things grow from deep inside...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-06-2001 20:52 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een losse greep uit mijn favorieten:

-The Exorcist
-Lair of the white worm
-Masque of the Red Death
-Braindead
-In the mouth of madness
-The Fly
-Psycho
-Gothic
-The company of wolves
-The Crow
-Freaks
-An American Werewolf in London
enz...(Heb je een uurtje?)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 10-06-2001 20:53 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2001 20:34 schreef SheRa het volgende:
Verder ben ik helemaal gek van Jim Carey, die gast is zó grappig... Ace Ventura, Liar Liar, dat soort spul.




Liar Liar..daar heb ik pas geleden nog keihard om gelachen..die gast is echt gestoord...


Ik vergiet als zeef hebben


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-06-2001 20:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2001 20:52 schreef madeline usher het volgende:
-In the mouth of madness



Jaaaa, die heerst!!!

[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-06-2001 20:59]


Dead things grow from deep inside...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-06-2001 21:00 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2001 20:53 schreef ro=zizboos het volgende:
Liar Liar..daar heb ik pas geleden nog keihard om gelachen..die gast is echt gestoord...


Daarom is ie ook zo leuk


Dead things grow from deep inside...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-06-2001 21:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

de Starwars legendes heersen uiteraard bovenaan.


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 11-06-2001 8:13 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

OK, begin onstspannen met "BrainDead" van Peter Jackson.
Mijn altime meest ranzige en humoristische horrorfilm. Het is een australische film en een must have! Ik heb hem ooit eens uit de knakenbak van freerecord weten te viseen.
Een toppertje dus!

Vervolgens beginnen we met Evil Dead 1 en 2. Dan de Return of the Living Dead waar deel drie MAJOR is. Een lekkere dame die verandert in een wel heel erotische zombie.
Sick? Nee, mega lachen.

Doe eens net als ik. Huur het bovenstaande zooitje en haal eens een nacht door met vrienden. Een all-time horrornight!!!!


Mad Maikie


amy
in tragedies we play.......
Usericon van amy
Posted 11-06-2001 10:53 by amy Wijzig reactieProfiel van amyQuote dit bericht

"Bad taste", eveneens van Peter Jackson. Ik lach me ziek!


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 11-06-2001 11:35 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

Braindead heb ik inderdaad ook gezien.
Je moet hem alleen niet kijken wanneer je niet helemaal nugter meer ben. Dan begrijp je er geen reed van.
Ik heb trouwens erg zitten lachen om die film. Hoe mensen (zombies) af worden geslacht met een grasmaaier... Hoe kom je er op!
Een erg mooie film is trouwens: What's eating Gilbert Grape.
Moet je wel van Leo en Johnny Depp houden.


[Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 12-06-2001 13:54]


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-06-2001 14:43 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 8:13 schreef Mad Maikie het volgende:
OK, begin onstspannen met "BrainDead" van Peter Jackson.
Mijn altime meest ranzige en humoristische horrorfilm. Het is een australische film en een must have! Ik heb hem ooit eens uit de knakenbak van freerecord weten te viseen.
Een toppertje dus!

Vervolgens beginnen we met Evil Dead 1 en 2. Dan de Return of the Living Dead waar deel drie MAJOR is. Een lekkere dame die verandert in een wel heel erotische zombie.
Sick? Nee, mega lachen.

Doe eens net als ik. Huur het bovenstaande zooitje en haal eens een nacht door met vrienden. Een all-time horrornight!!!!



Helaas heeft onze plaatselijke videotheek afstand gedaan van de gehele collectie goede horrorfilms (Eikels!!!)

Veel heb ik al gezien, maar een tweede of derde keer zou niet verkeerd zijn...

Wel is hier elk jaar een Horrornight in de bioscoop, dus dat maakt het allemaal toch weer een beetje goed.


Dead things grow from deep inside...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 11-06-2001 17:23 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

een griezelfilm is het niet echt, maar wel eens leuk om naar te kijken: cube... mensen in een gigantische kubus. kan toch niet missen?

en over the crow. van vormgeving enzo vond ik die best wel geslaagd, maar het geheel?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2001 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom hoor ik hier niemand over DE film .. Wayne's World ??


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-06-2001 18:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Best wel grappig,hoor.Vooral bij bij die ontmoeting met Alice Cooper lag ik in een deuk:"We're not worthy,we're not worthy..."


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 11-06-2001 20:44 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

heb je deel twee dan gezien? die is echt veel beter dan deel 1
gast die ruzie gaat zoeken, geweldig!!
echt een van favo films!



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-06-2001 21:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nog niet-maar ga hem beslist eens bekijken,hij lijkt wel in de smaak te vallen.
Nog iets(maar weet écht niet wat jullie daarvan vinden).Als ik écht wil lachen,kijk ik naar een film met Monty Python(Life of Brian,The Holy Grail,The Meaning of Life).Absurd,maar om je te bescheuren!!De parodieën van Mel Brooks doen het ook erg goed bij mij.Kijk maar eens naar "Blazing Saddles"of "Young Frankenstein."Op "Star Wars" heeft-ie ook een parodie gemaakt,"Spaceballs."


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 11-06-2001 22:07 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

als ge eens ne echten goeien horror wilt zien moet ge "the howling" eens zien, die is echt goed.verder vind ik "bad taste" ook hilarisch en goor.
heeft er iemand "cradle of fear" al gezien en zoja waar???


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 11-06-2001 22:25 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Mijn favoriete film:
The Usual Suspects

voor de rest kijk ik weining tv eigenlijk. Of het moet van die gave reportages gaan over seriemoordenaars of zo. Wat dat betreft steekt "The Zodiac Killer" met kop en schouders bovenuit. Geweldige documentaire!



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-06-2001 0:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 8:13 schreef Mad Maikie het volgende:
Doe eens net als ik. Huur het bovenstaande zooitje en haal eens een nacht door met vrienden. Een all-time horrornight!!!!



uiteraard al gedaan!!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-06-2001 0:24 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 21:43 schreef madeline usher het volgende:
Als ik écht wil lachen,kijk ik naar een film met Monty Python(Life of Brian,The Holy Grail,The Meaning of Life).Absurd,maar om je te bescheuren!!
"Op "Star Wars" heeft-ie ook een parodie gemaakt,"Spaceballs."


echt geweldig die films!!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-06-2001 0:26 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 17:23 schreef |MoRGaN| het volgende:
een griezelfilm is het niet echt, maar wel eens leuk om naar te kijken: cube... mensen in een gigantische kubus. kan toch niet missen?


die film is ech super, vooral die kamer met die staaldraden, heerlijk!!!!

btw, The Crow heerscht, deel 2 zuigt redelijk erg... Maar nou ik die toch noem, die heb ik lang geleden een keer gekocht... toch mar weer eens opzoeken


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 12-06-2001 11:05 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2001 22:07 schreef lord abortion het volgende:
als ge eens ne echten goeien horror wilt zien moet ge "the howling" eens zien, die is echt goed.verder vind ik "bad taste" ook hilarisch en goor.
heeft er iemand "cradle of fear" al gezien en zoja waar???


ik dacht dat Paul hem had besteld ?!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-06-2001 11:15 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 12 juni 2001 11:05 schreef Lord Morgoth het volgende:
ik dacht dat Paul hem had besteld ?!
Klopt, ik heb me op hun site ingeschreven. Je krijgt vanzelf een mailtje als hij uit is. (Nog niets gezien helaas.)


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen