![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
vind het een beetje saai ![]() |
|
Ik had hem voor de zekerheid meteen weer geluisterd. En toen vond ik het nog vetter. Dat gitaargeluid, dat doet mij iig aan hele oude metallica denken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Vette track! Doet mij aan Megadeth ten tijde van Rust In Peace denken ook. ![]() |
|
Gaaf nummer. Inderdaad veel oude Metallica invloeden. Headbangbaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Me gusto. No es muy special, pero es muy bien When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Oudje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuwe track: ![]() |
|
Godverredomme, wat goed! Meer, meer, meer!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Erg goede track, ja! Activate en Dead By Dawn zijn de nummers op de split-EP met Cryptosis. Er komt ook nog een plaat aan. ![]() ![]() |
|
Nice! Inspiratie genoeg, zo te horen. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Lekker nummer ja. Deze bevalt mij beter dan dat eerste nummer. ![]() bub ![]() |
|
Begin van Activate doet mij denken aan She-Wolf van Megadeth... ![]() |
|
Volledige EP: ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dit lijkt me geen verkeerd avondje: https://www.willemeen.nl/programma/vektor-usa-cryptosis-comaniac-ch-algebra-ch/ Tickets zijn inmiddels gekocht. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Verhip. Jii komt te vaak met dingen die ik bijna niet kan weigeren. Ik denk. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Een dag eerder spelen ze in Dynamo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Allebei mega mega ver. Ik denk. Thx! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: was inderdaad niet verkeerd (ben wel een ander datum geweest). Ten minste Algebra en Vektor dan. Die laatste band kon ik niet maar ik was diep onder de indruk van deze band. ![]() “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
Toen ze nog Locrian heetten. Demo 2, ik had het nog niet gehoord. Vrij vet al. En opdat wij niet vergeten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |