![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
vind het een beetje saai ![]() |
|
Ik had hem voor de zekerheid meteen weer geluisterd. En toen vond ik het nog vetter. Dat gitaargeluid, dat doet mij iig aan hele oude metallica denken. "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Vette track! Doet mij aan Megadeth ten tijde van Rust In Peace denken ook. ![]() |
|
Gaaf nummer. Inderdaad veel oude Metallica invloeden. Headbangbaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Me gusto. No es muy special, pero es muy bien ![]() |
|
Oudje: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nieuwe track: ![]() |
|
Godverredomme, wat goed! Meer, meer, meer!!! "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Erg goede track, ja! Activate en Dead By Dawn zijn de nummers op de split-EP met Cryptosis. Er komt ook nog een plaat aan. ![]() ![]() |
|
Nice! Inspiratie genoeg, zo te horen. ![]() "Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten.... En nog veel en veel erger joh.” ![]() |
|
Lekker nummer ja. Deze bevalt mij beter dan dat eerste nummer. ![]() bub ![]() |
|
Begin van Activate doet mij denken aan She-Wolf van Megadeth... ![]() |
|
Volledige EP: Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |