|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MOTORHEAD + ANTHRAX Oct. 28 - Amsterdam Heineken Music Hall |
|
WOEHAHAHAHA save my seat! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ja ik ga http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Heersch, dusssss Ik erbij Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ik misschien ook |
|
MOTORHEAD = x heeeeeeelveel als ik kan dan ga ik zeker! 11.45: restate my assumptions |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Al kreeg ik een kaartje voor niets.... |
|
ik krijg het kaartje voor niks......maar ik ga toch maar wel...leuke geluids dude |
|
quote: lol hahaha |
|
ah shit weer zo ver |
|
Ik ben gvd aanweziiiig!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Even voor de volledigheid: Peter Pan Speedrock speelt ook die avond... |
|
quote: |
|
Ghé man! Das lache! Motorhead en anthrax.. ik gaat toch ook maar ff zeggen dat ik heen ga :D Lekker met een ploeggie van 9 of zow.. dus is het nix on stage dan is er nog altijd Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
Helaas, zit met school en niet al te veel centjes te besteden (dure tickets) en Amsterdam is een aardig tijdje reizen, waardoor ik vroeg terug moet gaan... Volgende keer weer Lemmy en vrienden ~! Ik, Wil Schuurman |
|
32,50 daar zit zeker weer dat stink mojo achter ikga dusecht niet voor zoveel geld Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Vind 32,50 wel meevallen voor 3 bands. Kijk er i.i.g. wel naar uit want wat mij betreft was MH een van de hoogtepunten van Wacken 2002. |
|
HEUY!!!! Ik moet werken Motorhead op Wacken ook al gemist!!!! TJOKKEFOLL zijn heeft niet alleen z'n voordelen, maar wel heel veel |
|
Ik denk dat je of Waldrock bedoeld of wacken 2001, dit jaar stond motorhead niet op Wacken. Maar maakt verder ook niks uit ! BLASTBEATS FOREVER |
|
HEUY!!!! Evilpietje: mag ik je dan effe bedanken, ik schrok al. |
|
Motorhead = Peter Pan Speedrock = MAAR IK HEB GEEN FUCKING GELD!!! grrr "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Komt nog eens bij dat die poppenkast om 17:30 begint !! Welke mafkees laat dat nou om 17:30 beginnen ?? Ik had op zich wel interesse om te gaan, maar ben pas om 17:30 afgewerkt. Dus heeft weinig nut DENK !! Dit concert is alleen maar voor de mensen die zo idolaat zijn van Motorhead danwel Anthrax dat ze er vrij voor hebben genomen of voor de mensen die nog op school zitten danwel werkeloos zijn. Mijn inziens slaat het nergens op !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik bedoelde Wacken 2001.. hehe |
|
Het begint niet om 17:30 volgens mijn info: 18.45- 19.30 uur Aanvang Peter Pan Speedrock 20.00- 21.00 uur Aanvang Anthrax 21.30- 23.00 uur Motorhead |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |