|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Uiteraard... bub |
|
quote: Bareuh... |
|
Deze ook wel: |
|
Agalloch - Ashes Against The Grain Coldworld - Melancholie² Iskald - Revelations Of Reckoning Day Winterdome - Weltendämmerung Kampfar - Kvass Cadacross - So Pale Is The Light Catamenia - Location: Cold [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 25-12-2009 23:45] |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
signature |
|
[/quote] |
|
oja [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-12-2009 23:58] signature |
|
D.A.D. no fuel left for the pilgrims the only pleasure is pain |
|
Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Betekent een kouwelijk ogende albumcover ook automatisch dat er 'wintermuziek' op de plaat staat? Van zoiets als Messiah krijg ik het persoonlijk niet echt koud, namelijk. |
|
quote: Nee, lijkt me niet. Voor mezelf zou ik criteria gebruiken als de bandnaam (Wintersun, Cryptic Wintermoon, Iskald, Coldworld, Winterdome), zeker als die nog gekoppeld is aan een winterse titel en dito hoes. Sneeuw of desolaat winterlandschap op de cover vind ik wel een must. Aanvullend geven titels van songs ook wel een beeld van de thematiek van een album, bijv bij Agalloch's Ashes Against the Grain: 1 "Limbs" – 9:50 2 "Falling Snow" – 9:38 3 "This White Mountain on Which You Will Die" – 1:39 (Instrumental) 4 "Fire Above, Ice Below" – 10:28 5 "Not Unlike the Waves" – 9:15 6 "Our Fortress Is Burning... I" – 5:25 (Instrumental) 7 "Our Fortress Is Burning... II - Bloodbirds" – 6:20 8 "Our Fortress Is Burning... III - The Grain" – 7:09 (Instrumental) Combi's scoren wat mij betreft meeste punten Heb trouwens nog veel meer goeie kandidaten verzameld, wacht af waar anderen mee komen. [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 26-12-2009 10:08] |
|
quote: Als ik het titelnummer hoor voel ik de vorst via mijn tenen omhoog kruipen tot ijzige koude over mijn hele lichaam, wanneer ik mij vervolgens moet wenden tot een fles Beerenburg! Behalve een glimlach ter vermaak gebeurt er bij niets niets bij al die pagan / black bandjes. Ik krijg het daar niet koud of warm van. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 26-12-2009 11:07] bub |
|
Een van m'n favoriete platen maar ik draai em alleen 's winters. |
|
quote: En natuurlijk de versie op ijskoud blauw vinyl, dan klinkt het nog meer Winters! |
|
|
|
Wat een dom topic, als je er over nadenkt. Maar niet meer doen en links laten liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tenhi |
|
quote: Deze was de eerste die in mij opkwam, geniale plaat [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 27-12-2009 11:57] |
|
Moonsorrow - Kivenkantaja Gernotshagen - Märe Aus Wäldernen Hallen Vintersorg - Till Fjälls |
|
Grauzone - "eisbär" Winter lp Dead can Dance Enya |
|
't kan aan mij liggen (waarsch. openen niet alle plaatjes hier op m'n werk) maar waarom staat deze alles hiervoor genoemd overtreffende wereldplaat Into Darkness van Winter hier nog niet tussen????? BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Pagina 1, post 7, De Ulk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |