|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet te verwarren met de oorspronkelijk Zweedse Tribulation is dit een Zweedse old-school deathmetal band met een furieuze thrash drive. Smerig, sfeer..luister maar eens naar hun dit jaar uitgekomen meesterlijke full-lenght debuut: "The horror" http://www.myspace.com/soultribulation http://www.metal-archives.com/release.php?id=215961 Meningen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-12-2009 0:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vet bandje. "The Horror" draait regelmatig zijn rondjes hier. |
|
The Horror pas geleden aangeschaft lekker plaatje. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Cool! Ik koop deze plaat deze plaat binnenkort ook want ik vind het verslavende muziek. Zijn jullie trouwens dan ook bekend met Necrovation? http://www.metal-archives.com/band.php?id=20419 Dit schijnt net zoiets te zijn nl.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klasse plaat, heb de l.p. op gatefold al een tijdje, moet hem maar weer eens draaien! |
|
ja, sgoed dat bandje signature |
|
of, www.myspace.com/entrapmentdeathmetal uut Grunn beetje Claws, Death Breath met Kabukiman www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Inderdaad, en gooi daat voor het gemak ook maar Autopsy & Nihilist bij. Te gekke band! |
|
quote: Entrapment is vet Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Feel free om een topic over Entrapment te maken, kan dit verder over Tribulation The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kent niemand het verder? Opvallend trouwens die oude Death invloeden: het Leprosy stukje in het eerste nummer en in het 2e nummer komt er op ong 1.35 een soort Zombie ritual referentie langs. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-01-2010 23:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kende het niet, maar op jouw aanraden dus nu even gechecked, die myspace dus. Klinkt idd erg lekker, alleen vind ik die zang wat minder, de grunt had met dit soort muziek wel wat dieper gemogen, imo. Muzikaal lekker old-school, dat is zo goed als altijd goed, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hej leuk dat je de moeite genomen hebt! Tsja het is een Zweedse band, dus eerder een soortgelijke grunt richting Dissection ed., ik vind het prima passen. Opvallend vind ik ook trouwens het gevoel voor groove dat die drummer erin tentoonspreidt. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-01-2010 0:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oh, ik zeg ook niet dat ik het niet vind passen, ik hou gewoon niet van dit soort zang. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar weerhoudt het je ook de muziek te luisteren? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou ja, het irriteert me wel, ja. Dus ik zou het niet zo gauw weer luisteren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ok *zet ondertussen de cd weer op en probeert de teksten te ontcijferen* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dismember, Dismember, Dismember en nog eens Dismember!! Het logo lijkt er bijna op, alleen jammer van dat kruisje erin, toch niet van Christophe Szpajdel? Zang leunt nu meer tegen de Thrash aan, dan de old school Swedish Death Metal. |
|
quote: En Massive Assault natuurlijk he! |
|
Tribulation in Vera vorig jaar in die grote package deal. Beste band van de avond, helaas als openingsband voor nog geen 20 mensen. |
|
Dit Myspace materiaal klinkt anders toch behoorlijk gaaf! Toch maar eens meer van binnenslepen. |
|
Van de MySpace: quote: |
|
Wat is The Formulas of Death een gaaf album. |
|
Vette band dit zeg!! Mooie verrassing, lekker zien over twee weken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Geweldige live-band ook, goeie stage presence ook. The Formulas of Death was één van de beste albums van 2013 naar mijn mening, The Horror nog niet gehoord. Do/don't? Gitarist Adam heeft ook nog bij Enforcer gespeeld trouwens, toch wat anders! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |