|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ronduit belachelijk dat hier nog geen topic over is. Bij deze. Discography Studio albums * Honky Reduction (1998) * Frozen Corpse Stuffed with Dope (2002) * Altered States of America (2003) * Agorapocalypse (2009) Other releases (splits, 7"'s, remix CD's, etc.) * 30 Song Demo cassette (1995) * Agoraphobic Nosebleed (Bovine Records) 7" (1996) * Split with Cattlepress LP (1997) * Split with Enemy Soil 7" (1997) * Split with Laceration 7" (1997) * Agoraphobic Nosebleed 7" (Clean Plate Records) * PCP Torpedo 6" (1998) * Split with Gob 7" (1998) * The Glue that Binds Us 7" (2006) * The Poacher Diaries split with Converge CD (1999) * Split with Benümb 7" (2001) * Split with Halo 7" (2002) * Bestial Machinery (Discography Volume 1) 2xCD (2005) * PCP Torpedo/ANbRX 2xCD (2006) * Split with Kill The Client 7" (2007) * A Clockwork Sodom 7" (2007) * Split CD/LP with Apartment 213 (2007) * Split with Total Fucking Destruction 7" (2007) * Altered States of America/ANbRX II 2xCD (2008) * Split with Insect Warfare 5"/mini-CD (2008) * Split with Crom 7" (2009)[5] * Split with Endless Blockade 7" (2009)[6] Upcoming releases * Split with Agents of Satan 7"[6] * Split with Lack Of Interest 7"[6] * Split with Thrones 12"[6] * Split collaboration with Wadge[6] * Split with ANS 5"[6] * Split CD/LP with Despise You (2009)[6] http://www.myspace.com/agoraphobicnb ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Da's toch die band met dat album met 2489482 nummers? Ongelooflijke zaadband. |
|
Honderd nummers in twintig minuuuuuuuuteeen. Yiihaaaah Shotgun Funeral blijft een vet nummer, vraag mij alleen niet waarom. |
|
Laatste plaat en de split met Converge in bezit. Fijne muziek! |
|
Het debuut album is weer heel wat anders. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ze hebben in dat zelfde jaar ook Clockwork Sodom uitgebracht, daar hebben de nummers een gemiddelde duur van 2 minuten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: WHAT COCK WOULDN'T YOU SUCK TO SAVE THEIR FUCKING LIVES "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Subliem trouwens die Thomas Haake drumkit from hell... in 1 van de nummers op de plaat is er zelfs ruimte voor een heuse drumsolo... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Mooi ja. Zou ze zo ook tegen haar vriend schreeuwen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Vette band! Je moeder. |
|
quote: En wát voor een "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Die laatste viel wel tegen PCP Tornado, de split met laceration en dat nummer op de Audio Terrorism verzamelaar zijn favoriet hier [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 06-01-2010 22:40] |
|
Die laatste groovde de spreekwoordelijke pan uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
er komt een nieuwe split met AN op Bones Brigade signature |
|
de nieuwe schijf met datr wijf op zang is een tegenvaller zeg. Blind aangescheft fuck it dude lets go bowling. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik heb dat het leuk is want met die drummer erbij is het nogal tam geworden IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
drummer? |
|
Hehe, heeft de band er überhaupt wel eens gehad trouwens? |
|
ik ging er van uit dat de nieuwe schijf met drummer was Misschien heb ik stront in de oren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: heb het nog ff ge-checked en ik had het mis. het klinkt allemaal veel minder over de top vandaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, die solo niet gehoord? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Agorapocalypse. Geniale schijf, alles lijkt goed en wel totdat die dame haar bek opentrekt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Geniale band, net weer eens wat digitale platen van onder het stof gehaald. |
|
zwaar geïnspireerd door drop dead (niks mis mee). |
|
quote: Krijsende vrouwen klinken ook aggressiever: heerlijk! Atari Teenage Riot maakte daar dankbaar gebruik van. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |