IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Agoraphobic Nosebleed Vorige pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2010 0:44 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik dacht altijd dat a.t.t.r. een vent was... emo.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-10-2010 0:47 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

ATR waren oorspronkelijk 2 vrouwen en 2 kerels: een amerikaans/japanse producer (vrouw), Alec Empire (bandleider, producer en schreeuwlelijk), Carl Crack (inmiddels dode schreeuwlelijk) en Hanin Elias (vrouwelijke vocalist).

Zoals net geschreven, eentje is nu dood... gestorven aan een overdosis.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2010 0:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb nog solowerk liggen van Hanin Elias

my god was dan die zaaagen


signature


herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2010 0:49 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2010 0:47 schreef Yirroth het volgende:
ATR waren oorspronkelijk 2 vrouwen en 2 kerels: een amerikaans/japanse producer (vrouw), Alec Empire (bandleider, producer en schreeuwlelijk), Carl Crack (inmiddels dode schreeuwlelijk) en Hanin Elias (vrouwelijke vocalist).

Zoals net geschreven, eentje is nu dood... gestorven aan een overdosis.


ok... overdosis = kut!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-10-2010 0:49 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Moet je eens "Go Tiger" van haar en Bong-Ra eens opzoeken. Echt goed is ze niet, maar het klinkt op een of andere manier.


Edit: wat wil je met de artiestennaam Carl CRACK?

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 09-10-2010 0:49]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2010 0:51 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

kijk wel effe... *google is mijn vriendje*


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-10-2010 0:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

In 2006, it was announced that Fatal Recordings was to close. Elias announced on her MySpace blog that she would be taking an indefinite hiatus from the music industry and relocating to French Polynesia with her family.

damn



dat mens kon geweldig hard janken


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-10-2010 11:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2010 0:10 schreef herrie het volgende:
zwaar geïnspireerd door drop dead (niks mis mee).


Zowat iedere moderne grindband is geïnspireerd door Dropdead, toch? Niks mis mee inderdaad.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-10-2010 0:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

agoraphobic nosebleed is gewoon een goede grind band, samen met insect warfare, nasum en pig destroyer (en napalm death)


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



deze moet je es opzoeken,

gratis op het net, van Randall (van AGONOSEVLEED)


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2011 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zijn ander project is ook vettttt



signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-12-2012 21:03 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En de (inmiddels jaarlijkse?) kerstsingle http://grindcorekaraoke.com/album/merry-chrystmeth

stukken beter dan die mini van vorig jaar. Lekker nummertje en Katherine Katz


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-06-2013 11:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dikke schop, want heersband. Ik verkies trouwens het eerdere werk boven Agorapocalypse, want dat klonk toch net iets te tam.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-06-2013 11:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Damn, ik vond hun laatste net kweetnie hoe goed!
Treedt Agoraphobic Nosebleed eigenlijk ooit op, of zou het puur een studio-band zijn?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 05-06-2013 11:40 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik vond Agorapocalypse wel echt gaaf. Wel tam voor hun doen, maar Altered States Of America is echt fucked up. Dat bedoel ik dus in de positieve zin van tering herrie.


Atomization: Bandcamp - Spotify


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-06-2013 11:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2013 11:39 schreef PandroidJack het volgende:
Damn, ik vond hun laatste net kweetnie hoe goed!

Meh. Wel een goede plaat (deze band kan eigenlijk niets slechts uitbrengen), maar ik vond hem wel nogal braafjes in vergelijking met het oudere werk.

quote:
Treedt Agoraphobic Nosebleed eigenlijk ooit op, of zou het puur een studio-band zijn?


Studioband. Ik dacht dat Scott Hull in meerdere interviews aangegeven heeft dat hij met ANb niet wilt optreden.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-06-2013 12:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Kloten met een bolhoed! Spijtige zaak, want met Pig Destroyer doet hij het toch wel.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-07-2013 14:26 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 18-12-2015 16:35 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De band gaat vier albums uitbrengen die ieder een verschillende stijl hebben. In januari komt de eerste EP genaamd Arc uit die een doomy en sludgy sound zal bevatten. De eerste track is te beluisteren:

Not A Daughter

Vet!

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-12-2015 16:36]



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-12-2015 11:17 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En weldra eindelijk eens live te bewonderen. Een fijn vooruitzicht om me door die fucking feestdagen door te kunnen slepen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 09-01-2016 16:51 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De tweede track van de nieuwe EP:

Deathbed



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 10-01-2016 0:23 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

het begint wel oke met die celtic frost achtige eerste stuk maar dan om zo om te schakelen naar een cathedral/witchfinder general achtige sound komt op mij een beetje over van "KIJK ONS FAN ZIJN"
het werkt niet helemaal in iedergeval.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2023 12:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat heersen die oude platen nog steeds. Honky Reduction, Frozen Corpse & Bestial Machinery zijn leuke to-go's voor de occasionele grind-kick.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen