|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Winternoise Festival 23-01 Alfred Fischer Halle Hamm Germany Vanaf 13 u: Immortal Kampfar Inquisition Varg Mathyr Desaster Onheil Darkened Nocturn Slaughtercult Tickets €30 Link: http://www.burningstage.net/winternoise.php [Edit: Immortal met L am Ende geschreven] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 13-01-2010 17:34] Bla |
|
Uiteraard aanwezig! |
|
Gezellig! Wie blijft slapen? Kan iemand een L toevoegen aan 'Immorta' in de titel? Beetje snel getypt... Bla |
|
groot huis ? Vind ik ook niet |
|
Hotel! Bla |
|
Wij crossen denk ik gewoon terug. Bij deze toko kom je toch onmogelijk backstage voor een terror-after-party... Maar wie weet... |
|
Ik zou er eerst heen gaan, maar ja... gebrek aan vervoer en vrienden K ga nu naar Melechesh, maar had Kampfar wel weer eens willen zien |
|
This will be a blast! |
|
Gaat het nog door? Immortal stond op het punt te cancelen omdat ze nog steeds geen vliegtickets en niks hebben gekregen. Gisteravond zou de deadline zijn. Ik hoop dat alles nog goedkomt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wij van Inquisition hebben nog niets gehoord, het gaat gewoon door. |
|
quote:Sinds wanneer zit jij bij Inquisition dan? Ontopic, waarom zou het niet doorgaan dan? Burning Stage is wel vaker laat met dingen, maar zal allemaal vast wel goedkomen. |
|
quote:Het zal niet aan die boys liggen, want die willen ons er wel bij. Maar als de organisatie zegt van niet, houdt het op. |
|
quote: Immortal heeft wel vaker voor Burning Stages gespeeld en weet dat ze niet de snelste zijn... Ik krijg meestal ook mijn fotopasje een dag van tevoren pas. Het komt vast goed! (Dat moet wel want ik heb het hotel al geboekt voor 5 personen!) Bla |
|
Zoals verwacht: Immortal: Winternoise cancelled!!! The show we were supposed to play in Germany on January 23, 2010 has been canceled by the promoter. For more information on ticket refunds etc, please see the promoter's website. We will return to Germany on April 10, 2010 and hope to see you there. Our next shows will be the North American dates during Easter, and we're looking forward to coming over again! Abbath, Horgh, Apollyon, Demonaz Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou... 2010 begint al weer geweldig! Temnozor, Infernal War en nu weer Immortal, GVD |
|
Niet alleen Immortal maar geheel Winternoise! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat de FUK !!! Dat meen je! Wat is dan de reden om alles ineens af te blazen? |
|
Zonder heeadliner is het een financieel disaster vermoed ik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb je wel een punt, inderdaad. Hopen op vervangende shows van sommige bands dan maar of zo... |
|
Het hele festival is afgezegd, de reden die ze geven was de slechte voorverkoop. |
|
Dat is dan lekker gegaan allemaal... Wat zonde vanwege die goede bands. Overigens, Onheil had die plek daar anders goed voor elkaar gekregen. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
quote:Daar geloof ik geen bal van met Immortal als headliner. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Moet je hun laatste vier/vijf cd's eens beluisteren.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik denk dat slechte ticketverkoop opzich nog wel realistisch is, maar dat het eerder aan de nieuwe locatie ligt. |
|
signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |