|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat denk ik ook, ja. Ben er met Tomahawk vorig jaar al geweest (waar toen overigens Cradle Of Filth uitviel). De zaal is erg groot en ze hadden er toen ook nog maar eens de helft van gebruikt. Die eerdere keer dat Immortal op Burning Stage speelde, hadden ze een veel betere zaal met bovendien een gezelligere in intiemere sfeer. |
|
Inquisition speelt in plaats hiervan in Baroeg Rotterdam! |
|
quote: Dan dus OVERDUIDELIJK aanwezig in de Baroeg !!! |
|
Ik ga met Cirith mee naar Belgiƫ denk ik. Bla |
|
Beetje balen weer, had er zin in. Kijken of het dan misschien Kings of Blackmetal wordt. Weet iemand of dat een beetje leuke zaal is? |
|
Die zaal van Kings Of Blackmetal is best gaaf. Het is wel een behoorlijk stuk rijden nog (wij reden er iets van 4,5 tot 5 uur over). De zaal is een stuk kleiner dan dat ding in Hamm en dus veel intiemer en sfeervoller. Was vorig jaar erg geslaagd! |
|
quote: Klopt: |
|
quote: Klinkt interresant, maar wat intensiever lobbyen dan |
|
Baroeg klinkt ook wel goed. Maar heb geen zin om 's nachts terug te rijden. Heb 1 x in een betaalbaar hotel daar gepit (Benelux) man, wat was dat bagger, spermavlekken in het bed, en niet eens van ons zelf, alles zo goor. Ze hadden 's avonds gezegd dat check out tijd 12 u was. 's ochtends om 11 u gingen we douchen, daarna kwamen we de kamer niet meer in. Ik in onderbroek naar de receptie, zegt die hoofddoek super bitchig dat we er allang uit moesten zijn. Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |