|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken de supports eerlijk gezegd niet, dus ik ga me laten verrassen Faustian Spirit of the Earth |
|
Hopen dat ik er nog geraak in Rotterdam, heb er zin in! |
|
quote: Wat is Culto's bandje? |
|
quote: Hij was in de war met Sarke denk ik, de nieuwe band van Nocturno Culto. |
|
Aanstaande zondag! |
|
quote: Zin aan! Er zijn toch wel kaarten aan de kassa te jatten hè? |
|
Nou, ze zijn wel aan de kassa te koop Als je met meerdere gaat is het goedkoper om ze via het voorverkoop systeem te kopen... |
|
quote: Ok, bedankt! |
|
Er zijn nog kaarten in de voorverkoop te krijgen! |
|
Aanwezig namens de ZM redactie |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh gezellig, jij gaat ook quote: We drinken er wel één (of twee of drie of vier of vijf of zes etc...) |
|
zuiplap! |
|
quote: Jij gaat toch ook met Chef mee hè? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 06-03-2010 8:23] |
|
Yep, hij is chauffeur dus ik kan eindelijk weer eens bier gaan drinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe, mooi. Nu moet ik alleen van hem nog effe weten hoe laat hij hier is. En eigelijk moeten Sammy ook gewoon meesleuren doeme. |
|
Sammy zou toch meegaan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja nou, lag eraan of zijn salaris zou worden uitbetaald vandaag. Maar ach dat zien we morgen wel, hehe. |
|
|
|
Hmm ik hoop dat Shining toch wel wat langer zal spelen dan op de vorige pagina geschat wordt... |
|
mwa een uur, dat is toch best netjes? |
|
Niet als je er 17 euro voor moet betalen zoals in Belgie |
|
quote: Ik zie jou nu al stomdronken met de Svarttjern-gasten de hele tijd "ølogbæsj" roepen; doe Nico, Patrick, Erik en de anderen de groeten; ik heb al aangegeven dat ik deze tour helaas de optredens niet kan bijwonen (dikke vette godver) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Nou, stomdronken is wat overdreven....daar heb ik en het geld niet voor en ik moet maandag ochtend erg vroeg weer werken Ik zal ze de groeten doen van jou En jammer dat je er niet bij kan zijn....de 20ste wel zeker, toch? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |