|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb;r zin in |
|
quote: +1 |
|
Vanmiddag dus! |
|
No Way?! Lichtelijk brakjes van gisteren, maar niet oz heel erg gelukkig. Zin in :D |
|
Was gaaaaaaaaaaaaf |
|
vertel !! hoe was Shining I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
gaaaaaaaaaaaaf Uhm, ja ik vond het vet. Nieuwe bassist ofzo. Niklas heeft het snijden en het zoenen ingeruild voor veel Jack Daniels drinken en in vervolg z'n vinger in z'n strot steken en het er over de eerste rij heen weer uit te gooien. Maar ja, dat was alleen bij de toegift, verder niks raars gebeurd voor zover ik heb gezien. Alleen dat het echt een super vet optreden was Sarkom en Svarttjern waren ook echt heel gaaf! Svarttjern vond ik beter dan Sarkom, ondanks dat ze de eerste band waren. |
|
quote: Hij anders wel staan tongen met die nieuwe bassist hoor. En over dat kotsen over de eerste rij, ach... Ik kreeg anders wel de volle laag van de bassist, hehe. Maar anyways, het was gaaf, inderdaad. De setlist was geniaal en de sfeer was ook lekker. Evenals bij Sarkom en Svartjjern. Later nog die zanger van Sarkom in het publiek getroffen, zo dronken als wat, hehe. |
|
Ja, ik baal echt enorm dat ik er niet bij kon zijn. Svarttjern is dus ook gaaf live? Was er erg benieuwd naar..hopelijk snel een herkansing! |
|
Ja echt lekkere band ja! Alleen jammer van de korte speeltijd, maar ach. Was anders wel een geweldige sfeer. |
|
|
|
quote: brrrr |
|
Was leuk, volgens mij Aan mijn broek te zien heb ik ook nog in de modder liggen rollen ofzo Kvarforth dacht volgens mij dat er GHB in mijn bier zat, ik gaf hem een half bekertje hij kijkt ernaar alsof het een hoop stront is en geeft hem terug. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-03-2010 13:39] |
|
waarom zou die een half bekertje bier van je aannemen als die een hele fles whiskey heeft? shining was vet, een vriendin van me kreeg een serenade van kvarforth en die bassist probeerde mn vriendje op zijn bek te pakken kortom, leuke avond :D |
|
quote: Goeie vraag |
|
Hij is allergisch voor bier... |
|
quote: Gadverdamme. Kansloos. |
|
Hey Burzum, volgens mij zag ik jou... Skitliv shirt? Je lag levenloos op het bankje bij de bar.. wist niet goed of ik je kon aanspreken ja of nee |
|
Dat was ik ja |
|
Volgens mij was je compleet weg, maar ik zei nog even hoi tegen je omdat je me onmenselijk glazig aankeek. |
|
Dat hoor ik vaker, ik kijk soms heel eng maar ik ben niet gevaarlijk :') |
|
Ok, volgende keer voeren we een gesprek. |
|
Doen we, volgende keer krijg je een biertje van me, hehe. |
|
Ik was ook pas 2 / half 3 thuis ofzo echt geen idee wat ik in die uren gedaan heb [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 08-03-2010 15:06] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |