|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer eens tijd voor een potje pagan/viking/folk metal in Doornroosje. Thyrfing, Manegarm, Skyforger en nog meer zullen hier een prima invulling aan gaan geven op deze metalmatinee. Jawel op deze zondag gaan de deuren al vroeg open. De voorverkoop start op 10 januari. www.fortarock.nl www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-01-2010 16:10] |
|
Skyforger zal ik antifa... ach laat maar signature |
|
Skyforger ja? Raar dat ik er niks vanaf weet dan. |
|
is ook vooraankondiging. Definitieve aankondiging + start vvk is dit weekend. |
|
Is met Skyforger alles al geregeld ja, contracten ed? |
|
Gewoon. |
|
Ik denk hier wel aanwezig te zijn. Manegarm speelt ook in de Romein maar Skyforger speelt daar niet volgens mij. Dus dan naar deze show toe. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: dat is niet mijn pakkie an...mochten ze niet meekomen, dan zal dat dit weekend duidelijk worden. |
|
Vandaar de vraag, we wachten af |
|
Hahaha wat vet dit! Aanwezig! |
|
quote: Waarschijnlijk gaat die show van Manegarm niet meer door. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nog een zondag ook, dus geen werk of college, ideaal! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: Dus dan allemaal maar naar Nijmegen toe. Manegarm en Skyforger enz op 1 avond www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Månegarm gaat helemaal niet meer door op deze tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En Thyrfing, vooral niet vergeten. |
|
quote: Oww!!! Is de hele tour van Manegarm dan afgelast? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Dus geen Manegarm in Nijmegen? |
|
quote: welke tour wordt hier nu bedoeld? Voordat het allemaal een eigen leven gaat leiden. Dit weekend dus pas officieel is de verwachting. |
|
Bookingagent: " Unfortunately Manegarm canceled those shows due to personal issues and other things." Voor mei waren een aantal shows geboekt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
de shows in W2 en in het noorden..? |
|
quote: Dus dan is het gewoon tot het weekend afwachten of Manegarm nou wel of niet komt. Of geld dit ook voor Skyforger en Thyrfing? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
let's wait and see. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |