|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Klink goed... Ik zou voor 2 personen wel plaats willen reserveren.. maarrr... vanaf waar vertrekken jullie?? |
|
Bah, nóg meer Nederlanders. Wordt tijd een ander festival te zoeken in de vakantie. Boeiender |
|
Nou, dan kun je toch mooi over het weer praten? Alleen maar mooi zoveel Nederlanders. |
|
gun anderen ook wat,rukgod! |
|
quote: Hehe, wel iets voor jou zo'n busreis, de kans dat je een bus niet weervind is niet zo groot... Boeiender |
|
quote: Nee, Reintje, ik gun mezelf alleen veel. Boeiender |
|
quote: |
|
quote: We vertrekken zowiso van Utrecht, de rest van de vertrekplaatsen beslissen we als we genoeg aanmeldingen hebben. Dat beslissen we op basis van de woonplaatsen van de mensen. De kans zit er in dat het ook Amsterdam/Rotterdam wordt. Stuur mij een e-mail als je wil reserveren: soilflame@hotmail.com Maar wees snel, want ik krijg veel aanmeldingen binnen! Groeten! [Dit bericht is gewijzigd door Swissgar op 08-01-2010 15:08] |
|
zowiso? |
|
nouja tzou meschien ook handig zijn om een stop plek in eindhoven te maken Want ik woon in midden limburg.. (oh btw ik ben ut bram) En Hoeveel nederlanders gaan er dan ongeveer heen?? Ik heb liever dat we met een paar zijn dan helemaal geen anders moet ik steeds maar engels blijven praten en daar heb ik als ik in een half dronke staat zit geen zin in snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
quote: Haha dat is grammaticaal incorrect? Dan maken we ervan "in ieder geval" |
|
Sowieso |
|
Oké, ik geloof je gelijk. Mijn talenknobbel is meer de vorm van een deuk, maar goed zo hard heb ik het buiten Engels ook niet nodig |
|
heeft meer de vorm van een deuk. heeft. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Haha oké, Fijn om zo'n hartelijk welkom te hebben hier Maar mensen die mee willen, daar heb ik toch net iets meer aan! =D Ik ontwikkel hier in een uurtje al een minderwaardigheidscomplex! De psychologen zullen blij zijn met de zwaremetalen forumleden. Hebben ze weer extra inkomsten! |
|
quote: =) |
|
Jullie vertrekken wel erg laat zeg |
|
quote:Maar je mag gerust al eerder op de vertrekplaats wachten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wij gaan met de auto van Krullie (De mijne stond afgelopen week bij de APK en ze hebben er nog hele plukken stro en restanten modder uitgevist ) |
|
Hehe, leuk soeveniertje Welke was ook al weer Krullie? |
|
Die met die krullie! Redmer, vriendje van Laetitia. |
|
hoe lang duurt die reis ongeveer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Uurtje of 12 ongeveer. Geen idee met de busreis. Maar eh, wel een vaag verhaal.. geen prijzen nog, opstapplaatsen nog vaag etc. |
|
12? oh inderdaad ik zie dat het niet veel verder is als Polen. Alleen zitten hier de Alpen tussen, geeft dat niet extra moeilijkheden? nouja dit is dan wel te doen, spanje was iig echt slecht te doen met 24 uur bussen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: De prijs is nu bekend, het gaat 140 euro kosten. Alleen de opstapplaatsen moeten we nog beslissen, maar dit gaat op de hand van de woonplaatsen van de mensen die zich inschrijven. Ook het tijds schema wordt nog vastgesteld, maar dit heeft uiteraard te maken met de route i.v.m. vertrekpunten en dergelijke. De totale reistijd zal inderdaad rond de 12 uur liggen. Mochten er verder nog vragen zijn kun je me altijd een mailtje sturen op soilflame@hotmail.com Met vriendelijke groet, Alex [Dit bericht is gewijzigd door Swissgar op 08-01-2010 19:31] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |