![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Rambo signature ![]() |
|
LOTR, zonder twijfel. Prachtige films waar ik keer op keer op keer weer van kan genieten. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
De of the dead serie van romero en dan vnl de eerste 3. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De Reddertjes. OK, en laatst bij mijn ouders Back To The Future gezien, ik vind het een vermakelijke film. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 10-01-2010 20:50] ![]() |
|
Backdoor sluts 9 een triologie van een triologie. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Qua uitvoering en de massale productie sluit ik me hier zonder meer bij aan. Een genot om naar te kijken. Afgaande op mijn persoonlijke smaak wat films betreft neig ik meer naar bijvoorbeeld Blade en Underworld. En niet te vergeten: The Matrix. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Underworld? Tjsa elke film met Kate Beckinsale vind ik wel ok ![]() ![]() |
|
Star Wars natuurlijk. ![]() |
|
quote:+ heel veel. ![]() |
|
Mad Max (maar dan alleen de eerste twee, die derde hoeft van mij niet zo) ![]() |
|
quote: + nog meer! spelfout weggehaald... ![]() |
|
Bourne Trilogy Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Ja. Heel erg vet. Verder +666 @ LOTR en The Matrix. Als dadelijk Twilight 3 uitkomt is dat natuurlijk de vetste trilogie evah. ![]() ![]() |
|
quote: Da's geen trilogie, daar zijn er vier van. ![]() Voor mezelf: Rocky (al zijn er daar zelfs zes van). ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-01-2010 7:53] ![]() |
|
Star Wars Phantasm (Quadrilogie ![]() Matrix Lord of tha Rings Batman (nog 1 afwachten that is) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Christopher Nolan had niet de behoefte er nog een te maken, helaas, tenzij iemand met een geweldig verhaal aan komt zetten. The Dark Knight is ook moeilijk te overtreffen imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Back to the future LOTR Beverly Hills Cop The Godfather Jason Bourne Ice Age Poltergeist ![]() |
|
Moeilijk kom een beste uit te kiezen aangezien er goed trilogiën in verschillende genres zijn uitgekomen. LOTR hoort er zeker bij. Hierbij geldt ook dat alle fimls erg sterk zijn. The Godfather moet zeker op de lijst. Weliswaar is het laatse deel iets minder maar altijd boven het gemiddelde. De originele star warsreeks is ook een "must", evenals de eerste drie zombiefilms van Romeo. ![]() |
|
quote: Natuurlijk maakt hij er nog 1, hoe kom je erbij. Het verhaal is nog niet af en het is altijd de bedoeling geweest om er een trilogie van te maken. Volgens mij is het de perceptie van de filmbezoeker dat het niet beter kan, vooral omdat de film enorm gehypted is door de dood van Heath en de zekere uitschakeling van The Joker in deel 3. Ikzelf denk dat hetzelfde niveau of zelfs beter kan worden bereikt. Er zijn nog ontelbaar veel boefen aanwezig in het Batman universum en er lopen echt wel acteurs rond die dat kunnen vertolken. Als Nolan ergens goed in is is het vinden van geweldige acteurs. Bovendien ben ik erg benieuwd waar het verhaal heen gaat, er zijn nog veel openingen namelijk. Het is door de dood van Heath echter schier onmogelijk om ooit (in de ogen van het publiek) een betere film te maken en dat kan vrij funest werken voor deel 3 helaas. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-01-2010 10:06] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zie een hoop goede trilogys voorbij komen echter mis ik The Evil Dead. ![]() |
|
Daar heb jij helemaal gelijk in.. Wil je muilperen? ![]() |
|
Dat komt omdat alleen deel 1 écht goed is, die andere twee films zijn lachfilms. Jammer is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
De Naked Gun trilogie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Meat Market. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |