![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: -1 Ik wil niet lachen als ik naar horror kijk. Deel 1 was zo goed, er kon geen glimlachje vanaf. Botte splatter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hannibal Feast The cube Sin city alvast The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Matrix 1 is geniaal Matrix 2 is aardig Matrix 3 is ronduit kut! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Pusher trilogie Chan-wook Park's wraak trilogie bestaande uit: Old Boy Sympathy for lady vengeance Sympaty for mr vengeance Godfather Matrix Star Wars [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 12-01-2010 1:34] ![]() |
|
2/3 van de wraak trilogy gezien! SIKED "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Helemaal vergeten ja! Vooral die bovenste is echt meesterlijk! Kan helaas alleen de eerste film op DVD vinden hier in NL. Hopelijk komt er een European boxset uit ofzo binnenkort. Als iemand een R2 linkje weet van deze films op DVD hoor ik het ook graag trouwens! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Van Chan-wook Park bedoel je? Fijne films ja! Edit: Hehe, lees net dat het erboven staat. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2010 13:27] ![]() |
|
quote: Tijdje geleden (half jaar terug ongeveer) in de Fame (Amsterdam) zien staan. Ik heb de films al afzonderlijk, dus niet uitvoerig bekeken, maar het leek me een Nederlandse uitgave. ![]() |
|
quote: Onwaar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Star Wars ![]() ![]() |
|
quote: Wat is jouw versie van de waarheid dan, want Staalman komt er imo dicht bij in de buurt. Deel 2 was als actiefilm nog wel vermakelijk imo, maar qua verhaal te erg op wc-tegeltjes niveau en samen met deel 3 er duidelijk aan vastgeplakt. Overigens is Christopher Nolan bezig met een 'untitled Batman project' volgens IMDB. Blijkbaar dient dat sterke script zich aan. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The Prophecy (deel 1 met Christopher Walken en in deel 2 of 3 een cameo van Glenn Danzig) ...alhoewel ieder deel een verhaal op zich is waar het zien van de andere 2 niet veel toevoegt. Dus of dit nou echt een trilogie genoemd mag worden laat ik aan de experts over. ![]() ![]() |
|
De eerste drie delen van Hellraiser zijn ook geniaal. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Ben ik het niet mee eens! Deel 1 en 2 zijn geniaal, het enige deel wat in de buurt komt daarna (en misschien nog wel vetter is) is deel 5 (zwaar ondergewaardeerd) Heerlijk intelligente Jacob's ladder achtige horrorfilm in het Hellraiser universum. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 3:28] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hm daar kom ik nooit, maar op de bekendere nederlandse online winkels is het iig niet te verkrijgen helaas. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Heeft Ong Bak een deel 3? Dan ook Ong Bak! ![]() ![]() |
|
Haha ik heb vd zomer bij een maat van me Ong Bak 2 gezien, tja leuk en aardig om de effecten en de sfeer, maar buiten dat slaat het totaal nergens op? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Gewoon toffe martial arts, niets meer en niets minder. ![]() |
|
Deel 2 ken ik niet maar deel 1 is zo bruut met die moves en shit. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, nou dan moet ik deel 1 nog maar eens zien blijkbaar. Deel 2 staat compleet los van deel 1 heb ik mij laten vertellen, maar qua diepgang of uberhaupt verhaal gaat het echt totaal nergens over en is het idd puur om de effecten/martial arts, iets waar ik persoonlijk niet zoveel mee heb (popcornvermaak) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 4:27] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Plot: When the head of a statue sacred to a village is stolen, a young martial artist goes to the big city and finds himself taking on the underworld to retrieve it. ![]() ![]() |
|
The Lord of the Rings Jason Bourne Naked Gun Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Austin Powers, zijn toch ook 3 delen? Zo ja, dan ja! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hmm, kan niet voor Spectre antwoorden, maar ik vond het 2e deel het slechtste deel, die special FX op die trailer, manman, wat een domper was dat ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |