IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Filmtrilogie / filmserie Vorige pagina | Volgende pagina
jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 11-01-2010 22:19 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 22:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dat komt omdat alleen deel 1 écht goed is, die andere twee films zijn lachfilms. Jammer is dat.


Ik vind deel 2 eigenlijk nog beter dan deel 1. Hij is gewoon wat leuker om naar te kijken.


Wil je muilperen?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-01-2010 22:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 januari 2010 22:19 schreef jelmer2 het volgende:
Ik vind deel 2 eigenlijk nog beter dan deel 1. Hij is gewoon wat leuker om naar te kijken.


-1

Ik wil niet lachen als ik naar horror kijk. Deel 1 was zo goed, er kon geen glimlachje vanaf. Botte splatter.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-01-2010 22:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hannibal
Feast
The cube
Sin city alvast


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 12-01-2010 1:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Matrix 1 is geniaal
Matrix 2 is aardig
Matrix 3 is ronduit kut!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 12-01-2010 1:33 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Pusher trilogie
Chan-wook Park's wraak trilogie bestaande uit:
Old Boy
Sympathy for lady vengeance
Sympaty for mr vengeance
Godfather
Matrix
Star Wars


[Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 12-01-2010 1:34]


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-01-2010 1:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

2/3 van de wraak trilogy gezien! SIKED


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-01-2010 1:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 1:33 schreef DrDoom het volgende:
Pusher trilogie

Godfather




Helemaal vergeten ja! Vooral die bovenste is echt meesterlijk! Kan helaas alleen de eerste film op DVD vinden hier in NL. Hopelijk komt er een European boxset uit ofzo binnenkort. Als iemand een R2 linkje weet van deze films op DVD hoor ik het ook graag trouwens!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-01-2010 2:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 1:45 schreef jbassist het volgende:
2/3 van de wraak trilogy gezien! SIKED


Van Chan-wook Park bedoel je?

Fijne films ja!

Edit: Hehe, lees net dat het erboven staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 12-01-2010 13:27]


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-01-2010 2:50 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 1:50 schreef Argh het volgende:
Helemaal vergeten ja! Vooral die bovenste is echt meesterlijk! Kan helaas alleen de eerste film op DVD vinden hier in NL. Hopelijk komt er een European boxset uit ofzo binnenkort. Als iemand een R2 linkje weet van deze films op DVD hoor ik het ook graag trouwens!


Tijdje geleden (half jaar terug ongeveer) in de Fame (Amsterdam) zien staan. Ik heb de films al afzonderlijk, dus niet uitvoerig bekeken, maar het leek me een Nederlandse uitgave.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-01-2010 11:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 1:09 schreef Staalman het volgende:
Matrix 1 is geniaal
Matrix 2 is aardig
Matrix 3 is ronduit kut!


Onwaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 12-01-2010 11:06 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Star Wars



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2010 12:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 januari 2010 11:04 schreef spectre het volgende:
Onwaar


Wat is jouw versie van de waarheid dan, want Staalman komt er imo dicht bij in de buurt. Deel 2 was als actiefilm nog wel vermakelijk imo, maar qua verhaal te erg op wc-tegeltjes niveau en samen met deel 3 er duidelijk aan vastgeplakt.

Overigens is Christopher Nolan bezig met een 'untitled Batman project' volgens IMDB. Blijkbaar dient dat sterke script zich aan.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mr.Nobody
Usericon van Mr.Nobody
Posted 12-01-2010 19:49 by Mr.Nobody Wijzig reactieProfiel van Mr.NobodyQuote dit bericht

The Prophecy (deel 1 met Christopher Walken en in deel 2 of 3 een cameo van Glenn Danzig)
...alhoewel ieder deel een verhaal op zich is waar het zien van de andere 2 niet veel toevoegt. Dus of dit nou echt een trilogie genoemd mag worden laat ik aan de experts over.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 12-01-2010 20:17 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

De eerste drie delen van Hellraiser zijn ook geniaal.


Wil je muilperen?


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 3:26 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 20:17 schreef jelmer2 het volgende:
De eerste drie delen van Hellraiser zijn ook geniaal.


Ben ik het niet mee eens! Deel 1 en 2 zijn geniaal, het enige deel wat in de buurt komt daarna (en misschien nog wel vetter is) is deel 5 (zwaar ondergewaardeerd) Heerlijk intelligente Jacob's ladder achtige horrorfilm in het Hellraiser universum.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 3:28]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 3:28 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 2:50 schreef WMP het volgende:
Tijdje geleden (half jaar terug ongeveer) in de Fame (Amsterdam) zien staan. Ik heb de films al afzonderlijk, dus niet uitvoerig bekeken, maar het leek me een Nederlandse uitgave.


Hm daar kom ik nooit, maar op de bekendere nederlandse online winkels is het iig niet te verkrijgen helaas.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 4:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heeft Ong Bak een deel 3? Dan ook Ong Bak!


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 4:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Haha ik heb vd zomer bij een maat van me Ong Bak 2 gezien, tja leuk en aardig om de effecten en de sfeer, maar buiten dat slaat het totaal nergens op?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gewoon toffe martial arts, niets meer en niets minder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-01-2010 4:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Deel 2 ken ik niet maar deel 1 is zo bruut met die moves en shit.


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-01-2010 4:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 4:25 schreef Slechtheid het volgende:
Deel 2 ken ik niet maar deel 1 is zo bruut met die moves en shit.


Hehe, nou dan moet ik deel 1 nog maar eens zien blijkbaar. Deel 2 staat compleet los van deel 1 heb ik mij laten vertellen, maar qua diepgang of uberhaupt verhaal gaat het echt totaal nergens over en is het idd puur om de effecten/martial arts, iets waar ik persoonlijk niet zoveel mee heb (popcornvermaak)

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-01-2010 4:27]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2010 4:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Plot: When the head of a statue sacred to a village is stolen, a young martial artist goes to the big city and finds himself taking on the underworld to retrieve it.



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-01-2010 10:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

The Lord of the Rings
Jason Bourne
Naked Gun


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-01-2010 11:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Austin Powers, zijn toch ook 3 delen? Zo ja, dan ja!


Bruce Banner


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-01-2010 20:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 januari 2010 12:54 schreef Mutilator het volgende:
Wat is jouw versie van de waarheid dan, want Staalman komt er imo dicht bij in de buurt. Deel 2 was als actiefilm nog wel vermakelijk imo, maar qua verhaal te erg op wc-tegeltjes niveau en samen met deel 3 er duidelijk aan vastgeplakt.

Overigens is Christopher Nolan bezig met een 'untitled Batman project' volgens IMDB. Blijkbaar dient dat sterke script zich aan.


Hmm, kan niet voor Spectre antwoorden, maar ik vond het 2e deel het slechtste deel, die special FX op die trailer, manman, wat een domper was dat . Dan vond ik deel 3 qua beelden en verhaal een stuk beter.


Boeiender


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen