|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Hier is ie. |
|
Okee dan :-) Bedankt Nog meer liefhebbers? Mirandarijntje Shredhead Redelijk mcoenen Lord Morgoth Trouwens.. Gister naar Star One geweest in Zoetermeer. Zonder enige twijfel het gaafste concert dat ik ooit gezien heb. 013 (vanavond) is nog niet uitverkocht. Dit mag je echt NIET missen! |
|
Mirandarijntje Shredhead Redelijk mcoenen Lord Morgoth Judge M. quote:Complimenten aan jullie toetsenist Dennis.. Mijn hemel wat is die gast goed.. Alleen jammer dat er zoveel Ayreon materiaal gespeeld werd.. |
|
Natuurlijk ben ik er ook weer. Trouwens, ik ga ook naar PP-USA in Atlanta. |
|
quote: Oh gaaf, jij ook al! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Maar je gaat niet hier? |
|
Mirandarijntje Shredhead Redelijk mcoenen Lord Morgoth Judge M. stultus heb threshold nog niet eerder gezien, dus dit is wel een mooie gelegenheid. theory in practice is ook vet. alleen jammer dat ze bij de platenzaken bij mij in de buurt al die onbekendere bands niet hadden, nu ken ik de helft van de bands niet.... BROODJE POEP! |
|
Ik verheug me echt op progpower, wordt echt wel gezellie !!! Ik begin eigenlijk al op vrijdag in de Splinter met Mytholic, Triple 7 en Gallowmere :-))) |
|
Ja dat word ook wel weer gezellie ) |
|
Joaaaaaaa, weer thuis! Divided Multitude was Dead Soul Tribe *major kippevel* De rest kon me niet boeien.. Morgen weer!! |
|
grappig....ik vond juist alles wel oké BEHALVE dead soul tribe BROODJE POEP! |
|
Beetje off-topic: 5 oktober zou Theory in Practice (die 6 oktober op ProgPower staan) in Heerhugowaard spelen... Wij er dus heen... Afgelast!!!! Ze hadden autopech en stonden in Hamburg *zucht* Onverrichte zaken weer huiswaards gekeerd dus... Dit is me al eens eerder overkomen met Rammstein in Tilburg... Voortaan ga ik echt voor vertrek even bellen of het nog wel doorgaat! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
shit ja dat was vandaag en gister wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: |
|
Mensen van Sun Caged: GENIAAL!!!!!!!!!!! De beste band van de afgelopen 2 dagen.. Wat een briljant optreden was dat zeg... Verder genoten van Devided Multitude (slecht geluid alleen), Stonehenge, Up the Irons, Threshold, ACT en ook Arabesque was prima.. Progpower blijft een geweldig festival.. quote:Maak daar maar on-topic van want Progpower hebben ze ook niet gehaald.. |
|
Hoe vond men Ashes to Ashes met hun gregoriaanse metal ? |
|
quote: Ik ben tijdens het eerste nummer al weggelopen.. |
|
Te slecht of te goed ? |
|
quote: Ik vond het 3x niks.. |
|
Heb hun laatste moeten recenseren voor ZM, vond het van tijd tot tijd op cd nog best aardig. Wat mankeerde er live aan ? |
|
Ik heb ze natuurlijk niet echt een kans gegeven door al meteen weg te lopen, dus een fatsoenlijk oordeel kan ik niet geven. Maarre, ik had meteen zoiets van: wat een puinzooi. Rommelig, a-strak enzo. |
|
Hmm.. dan heb ik dus niks gemist door na de Led Zeppelin coverband (als "Kashmir tenminste hun laatste nummer was) huiswaards te keren... Shredhead: Damn! Hebben we elkaar alweer gemist.. En ik heb toch 2 dagen vertoeft in Baarlo... |
|
Dit is weer niet te geloven he? Volgende keer ga ik bij de ingang staan met een root bord: MICHIEL IK STA HIER!! |
|
quote:Een rooT bord??? Maar goed.. komt wel een keer voor elkaar dan... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |