|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
root -> groot |
|
Over dat lachen gesproken: Niks was zo vermakelijk als A.C.T. Wat een gave band was dat zeg.. Je moet het maar durven om zulke muziek te maken... |
|
quote: Toen zaten wij bij Yami Yami te eten |
|
En daar hebben we ook wel gelachen trouwens |
|
quote: Theory in Practice dus... Hmmmmmm... wat was de reden?? Is dat bekend? Nog steeds autoproblemen???? mooi kut dan! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ja echt wel jammer ja...... |
|
quote:De toetseniste die stond te playbacken. Die stond er dus letterlijk voor de sier bij (zag er wel leuk uit, daar niet van ) |
|
quote: Ik heb je alleen helaas niet mogen ontmoeten... Dat vind ik altijd zo jammer... Ik weet dat er veel mensen lopen die ik (vaag) ken via internet, maar ik heb geen idee hoe ik ze moet herkennen. En ze stellen zich niet aan me voor... Best veel reacties van "internet-vriendjes en vriendinnetjes" gehad toen ik thuis kwam, maar ik heb er maar heel weinig ontmoet op het festival zelf... Zie ik er uit alsof ik bijt, misschien? |
|
Dennis bijt echt niet hoor !!! is echt een lieverd |
|
quote: Gewoon wat meer foto's van jezelf in het fototopic plaatsen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nu moet ik heel eerlijk bekennen dat ik jou na het optreden niet meer heb gezien. Marcel heb ik nog wel effe gesproken (die foto en het interview houden we tegoed) Maar na de Led Zep coverband zijn we weer huiswaarts gekeerd.. Anyway, ik ga jullie concertagenda nu goed in de gaten houden (vandaag nog jouw mail naar Lords of Metal verwerkt dus die staat er bij de volgende update bij) dus we zullen elkaar zeker nog wel een keer treffen... |
|
Maar waarom was Theory in Practice er nou niet??? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Panne met de bus. Stonden vast in Hamburg. De organisatie heeft nog voorgesteld om hen een bus te laten huren en dat ze de kosten zouden delen, maar dat wilden ze niet.. |
|
quote: Hmmm... zonde! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ja, dat theory in practice niet kwam, echt zonde... zelden zoveel scheldende mensen bij elkaar gezien verder vond ik ashes to ashes ook niet bijster goed, in vergelijking met de andere bands kwam hun muziek erg simpel en ontechnisch (niet dat dat altijd moet hoor) over. misschien waren ze beter tot hun recht gekomen op een of ander gothic metal festival. ACT vond ik ook erg goed, leuke show ook. Over het algemeen waren er veel goeie bands.. heb genoten! [Dit bericht is gewijzigd door Stultus op 08-10-2002 16:54] BROODJE POEP! |
|
quote: Ik neem aan dat men mij wel herkende aangezien ik op het podium heb gezeten |
|
Ben nu aan een review bezig.. Hier alvast wat foto's: Devided Multitude: Stonehenge: Up the Irons: Heaven's Cry: Threshold: Arabesque: Sun Caged: A.C.T.: The Song Retains the Name: Met dank aan mijn vriendin en haar digitale camera (die van Dead Soul Tribe helaas een filmpje maakte waardoor we daar dus helaas geen foto's van hebben ) |
|
Gave foto's! Heb je er nog meer van Sun Caged? Zo ja, zou je me die dan willen mailen? -> dl@xs4all.nl Alvast bedankt! |
|
quote:Alleen eentje van Marcel die een beetje onscherp was.. We hebben van elke band maar hooguit 2 foto's gemaakt omdat we niet wisten hoeveel er op de flashcard van de camera kon... |
|
alvast een voorproefje van de foto´s van PP-Europe 2002 :-) Threshold Dead Soul Tribe Stonehenge en wat heeft deze zanger beestachtig mooi haar, ben ik echt jaloers op !!! hij was ook nog heel aardig, heb nog met hem gekletst tijdens PP-europe 2002 |
|
|
|
quote: Leuk geschreven verslag...bijna hetzelfde als in mijn beleving |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |